آموزشی

کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم؟

ایده کادو ولنتاین برای دختر

تبلیغات زیادی در مورد روز ولنتاین و خرید کادو ولنتاین برای دختر وجود دارد. اما این فقط برای ولنتاین نیست و در بیش‌تر مناسبت‌ها همینطور است. مشکل بزرگ در اینجا، این است که از آنجایی که این یک تجارت پرسود است؛ بسیاری از شرکت‌ها مجموعه ای از محصولات عمومی را وارد بازار می‌کنند و به طور موثری لحظات عاشقانه را از بین می‌برند.

زمانی وجود داشت که هدایا یک امر بسیار شخصی بود و در واقع هم برای هدیه دهنده و هم برای هدیه گیرنده معنی داشت و ما باید تلاش کنیم تا به این ریشه‌های عاشقانه برگردیم. هر چیزی که شما بخرید؛ بهترین هدیه برای ولنتاین به دختر محسوب می‌شود. اما سعی کنید یک ایده منحصر به فرد به منظور دادن هدیه ولنتاین برای دختر انتخاب کنید. در همین راستا ما لیستی از انواع کادو ولنتاین برای دختر را آماده کرده ایم که به شما کمک می‌کند به خانم مورد نظرتان نشان دهید که به او اهمیت می‌دهید. برای خرید کادوی ولنتاین می‌توانید یکی از موارد لیست زیر را انتخاب کنید.

1) چاپ کتاب مورد علاقه او

آیا شما هم به فکر جدیدترین کادو ولنتاین برای دختر هستید؟ این روزها پیدا کردن یک کتاب قدیمی خوب دشوار است و مردم در حین راه رفتن کتاب‌های الکترونیکی را روی تبلت می‌خوانند یا به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهند. حتی زمانی که یک کپی فیزیکی از کتاب دریافت می‌کنید؛ معمولا یک چیز کوچک بسیار سست با یک جلد رنگارنگ است و به ندرت آن را با جلدهای چرمی ‌ضخیم با تزئینات زیبا را می‌بینید.

اگر طرف مقابل شما کتاب مورد علاقه‌ای دارد که بارها آن را خوانده است؛ اکنون می‌توانید به عنوان کادو مناسب ولنتاین برای دختر یک نسخه قدیمی آن کتاب را پیدا کنید. آن را بسته بندی کنید و با یک گل و یک کارت روز ولنتاین به او بدهید. چاپ کتاب مورد علاقه یکی از بهترین انواع کادو برای دختر ولنتاین است.

2) یک حیوان خانگی را به سرپرستی بگیرید

این کار را فقط به زوج‌های بالغ و جدی‌تر توصیه می‌کنیم. زیرا یک حیوان خانگی مسئولیت زیادی دارد و برخی افراد هستند که نمی‌توانند به درستی از حیوان خانگی مراقبت کنند. کادو‌های بسیار کمی وجود دارد که بتوان با یک توله سگ، بچه گربه یا خرگوش کوچک مقایسه کرد و قطعا چیزی است که قلب یک زن را شاد می‌کند. البته شما می‌توانید یک حیوان خانگی را به عنوان کادو ولنتاین برای دختر در نظر بگیرید.

ایده کادو ولنتاین برای دختر

3) لوازم جانبی مانند کیف دستی و کمربند

حتما لازم نیست کادو ولنتاین برای دختر بسیار بزرگ باشد. حتی با هدایای کوچک نیز می‌توانید او را خوشحال کنید. اگر می‌دانید که یک کیف دستی خاص یا لوازم جانبی دیگری وجود دارد که دخترتان می‌خواست آن را داشته باشد. اما پول اضافی برای خرج کردن نداشت؛ می‌توانید با خرید آن به عنوان کادو ولنتاین دخترانه سورپرایزش کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه اینترنتی زیورآلات هم ایده بگیرید. در نتیجه هدیه مناسب ولنتاین برای دختر را از این فروشگاه انتخاب کنید.

4) کفش

بسیاری از خانم‌ها عاشق کفش هستند و همه آن‌ها سلیقه خاص خود را در انتخاب کفش مناسب دارند. بنابراین یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید کادو ولنتاین برای دختر محسوب می‌شود. شما باید در مورد استایل، رنگ، سایز و جنس مواد دقت کنید. بنابراین بهتر است که یکی دو هفته زودتر طرف مقابل خود را برای خرید بیرون ببرید و از او بخواهید که برخی از لباس‌ها و کفش‌ها را «فقط برای سرگرمی» امتحان کند. وقتی او به یک جفت کفش خاص نگاه کرد؛ آن وقت می‌دانید که چه چیزی را به عنوان هدیه ولنتاین برای دوست دختر خود بخرید.

5) قرار عاشقانه

این یک هدیه عالی است؛ به خصوص برای زوج‌هایی که چند سالی است که با هم هستند و باید شور و اشتیاق خود را دوباره زنده کنند. شما باید این هدیه را چند روز قبل بدهید تا بتوانید روز ولنتاین را در مقصد انتخابی خود جشن بگیرید. برخی از این گزینه‌ها شامل استراحتگاه‌های کوهستانی، رفتن به خارج از کشور و مناطقی با آب و هوای گرم یا حتی یک پیاده روی ساده و یک شام در کلبه می‌باشد.

همچنین می‌توانید در کنار این کارها یک انگشتر زنانه نگین دار را به او هدیه دهید. ایده کادو ولنتاین برای دختر با ایده کادو برای پسرها کمی متفاوت خواهد بود. اما، ایده قرار عاشقانه برای هر دو یک کادو ولنتاین بسیار مناسب است و جان دوباره‌ای به ارتباط بین آن‌ها می‌بخشد.

6) محصولات زیبایی

یک راه عالی برای ترتیب دادن یک کادو برای دختر روز ولنتاین این است که به او چیزهایی بدهید که همیشه به آ‌ن‌ها نیاز دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند. با خرید محصولات زیبایی، می‌توانید مطمئن باشید که هر خانمی که دوست دارد آرایش کند و همیشه به موارد بیش‌تری نیاز دارد. بنابراین هدیه شما با استقبال خوبی روبرو خواهد شد. خط چشم، رژ لب، سایه چشم، مجموعه‌ای از برس‌ها، کرم‌های لایه‌بردار و محصولات مشابه یک گزینه کاملا مطمئن هستند. شما می‌توانید به محصولاتی که او استفاده می‌کند نگاهی بیندازید تا به شما ایده بدهد که چه چیزی برای کادو ولنتاین برای دختر بخرید و اشتباه نکنید.

در کنار محصولات زیبایی، تهیه محصولات بهداشتی مانند روتین پوست و مو بهترین کادو ولنتاین برای دختر محسوب می‌شود. به خصوص که این روزها با فشار و حجم زیاد کار و زندگی ماشینی، بیش از گذشته باید به پوست و مو رسیدگی کرد و همیشه آن‌ها را در سلامتی کامل نگه داشت تا آسیبی جدی به موها بعد از ساعت‌ها پوشیده بودن در محیط کار ایجاد نشود.

7) لباس

در اینجا ایده دیگری برای هدیه ‌های ولنتاین برای دختر وجود دارد که نیاز به آگاهی دقیق تر از سبک شخصی و ترجیحات شریک شما دارد. با این حال، تقلب کردن هم انتخاب یک لباس خوب را کمی آسان‌تر می‌کند! اکثر خانم‌ها با یک لباس مشکی ساده و در عین حال شیک کاملا راضی می‌شوند.

شما باید اندازه دختر موردنظرتان و اینکه چه نوع لباسی برای او مناسب است را بدانید. همچنین می‌توانید از لباس‌های دیگر او به عنوان نقطه مرجع استفاده کنید یا از قبل او را برای خرید چند چیز کوچک همراهی کنید و از او بخواهید که برخی از لباس‌ها را امتحان کند. در این صورت کادو ولنتاین برای دختر که تهیه کرده‌اید؛ کاملا اندازه شخص مورد نظرتان است.

8) برای او نامه ای عاشقانه بنویسید

گاهی اوقات یک کارت ساده روز ولنتاین می‌تواند بهترین کادو ولنتاین برای دختر ارزان قیمت باشد. یک هدیه عالی نباید پر زرق و برق یا گران باشد. اما باید برای خرید هدیه، خلاقانه انتخاب کنید. یک پاکت مناسب و چند کاغذ فانتزی را انتخاب کرده و سعی کنید هنگام بیان احساسات خود طبیعی باشید. از سبک مکالمه خود استفاده کنید و هر چه به ذهنتان می‌رسد را بنویسید. نامه را همراه با چند گل یا یک هدیه کوچک به او بدهید. یک شی کوچک ساده مانند انواع گوشواره یا عروسک می‌تواند کافی باشد.

9) زیورآلات

میدانیم که زیورآلات زنانه برند کلاسیک و جاودانه احتمالا محبوب‌ترین کادو ولنتاین برای دختر لاکچری است. شما می‌توانید خرید اینترنتی کادو ولنتاین برای دختر را با انتخاب سبک خاصی که او دوست دارد، اشکال خاص، سنگ‌های قیمتی خاص، حکاکی آن و غیره انجام دهید. یک دستبند زنانه جدید با اشکالی که برای او معنایی دارد؛ به عنوان مثال حیوان مورد علاقه او، ابزار موسیقی و نمادهای مختلف نمونه خوبی از ایجاد یک آیتم شخصی است. خرید زیورآلات را به عنوان یکی از پرطرفدارترین کادوهای ولنتاین برای دختر توصیه می‌کنیم.

زیورآلات در هر طرح و شکلی که باشند، معمولا جذاب‌ترین کادو ولنتاین برای دختر به حساب می‌آیند چرا که طرح‌های به‌روزی دارند و زیبنده استایل خانم‌ها خواهد بود. البته، این روزها زیورآلات جنبه تزیینی و مد دارد و آقایان نیز در طیف بسیار گسترده‌ای از آن استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های مهم زیورآلات این است که هم به صورت رسمی موجود است و هم به صورت کژوال که این باعث می‌شود بتوانید با توجه به موقعیت مکانی که طرف مقابل شما قرار است در آن قرار بگیرد، هدیه مناسبی را برای او بخرید. البته، همین موضوع باعث می‌شود دست شما برای انتخاب کاملا باز باشد و به راحتی بتوانید آنچه لازم است را تهیه کنید و ولنتاین خوبی را در کنار عشق زندگیتان بگذرانید.

بهترین کادو ولنتاین برای دختر

10) آیتم‌های شخصی

برخی چیزها مانند ابزارهای مفید و زیور آلات ساده وجود دارد که می‌توانند برای عزیزانتان شخصی سازی شوند. ساده‌ترین راه برای خرید کادو ولنتاین برای دختر که فوق العاده باشد؛ خرید زیورآلات کوچک مانند گردنبند دخترانه با ارزش نمادین و ابزارهایی است که او روزانه از آن استفاده می‌کند.

همچنین حکاکی کردن آن‌ها با یک تصویر یا پیام، بسیار ایده آل است. این می‌تواند یک رمز باشد که فقط شما دو نفر می‌دانید. مثلا یک پیام عمیق و معنادار از طرف شما برای او یا یک نقل قول عاشقانه قابل تامل باشد. تا زمانی که واقعا تمرکز خود را بر ساختن آن آیتم صمیمانه و شخصی متمرکز کنید؛ چیزی که برای او ارزش عاطفی و معنای نمادین عمیق تری دارد؛ مطمئنا تلاش‌های شما پاداش ده برابری خواهد داشت. بنابراین در زمان خرید کادو ولنتاین برای دختر توصیه می‌کنیم از هدایایی با طرح‌ها دلخواه استفاده کنید.

11) شکلات

شکلات‌ها اغلب به عنوان یک پرکننده جعبه یا یک هدیه ثانویه در نظر گرفته می‌شوند تا با چیزهای اساسی‌تر همراه شوند. اما شکلات‌های مناسب دیگری هم وجود دارد که خوب و گران قیمت هستند. شما می‌توانید در یک جعبه یک عروسک کوچک و تعدادی شکلات قرار دهید و به عنوان کادو برای دختر روز ولنتاین در نظر بگیرید. البته اگر شکلات را به عنوان کادوی ولنتاین برای دختر در نظر می‌گیرید؛ بهتر است آن را در جعبه زیبایی قرار دهید. چرا که، ظاهر هدیه بسیار مهمی است که باعث می‌شود، دریافت هدیه کمی بیشتر هیجان انگیز باشد و ذهن طرف مقابل را درگیر کند و کنجکاوی او را برانگیزد تا با باز کردن جعبه با هدیه اصلی روبرو شود.

12) گل

گل‌ها باید با هر هدیه دیگری در لیست هماهنگ شوند، اما می‌توانند یک هدیه مستقل نیز باشند. یک دسته گل بزرگ و زیبا که با هدف خاصی چیده شده باشد می‌تواند هدیه ای بسیار رمانتیک و بهترین کادو ولنتاین برای دختر باشد. همچنین می‌توانید در کنار آن، خرید زیورآلات نقره را نیز در نظر بگیرید. خرید کادو ولنتاین برای رفیق دختر کمی چالش برانگیز و پر هزینه است. اما قطعا شخص مورد نظرتان خشنود می‌شود.

انواع مختلف گل‌ها و رنگ‌های آن‌ها نماد‌های زیادی دارند و درمورد آن‌ها یک گلفروش با تجربه می‌تواند به شما کمک کند. آنچه را که می‌خواهید بیان کنید به گلفروش بگویید و آن‌ها ترکیب مناسبی از گل‌ها را برای شما تنظیم خواهند کرد. حتی می‌توانید نماد گل‌ها را یادداشت کنید تا شریک زندگی تان بداند که شما در خرید گل‌ها فکر کرده‌اید و با دقت این کار را انجام داده‌اید. یک گل داخل گلدان برای اتاق او نیز می‌تواند سورپرایز کوچک و خوبی به عنوان کادو ولنتاین برای دختر باشد.

این نکته را حتما در نظر بگیرید که گل‌ها باید تازه باشند و هرگز از گل خشک برای تزیین باکس هدیه ولنتاین چه برای پسرها و چه برای دخترها استفاده نکنید. گل خشک انرژی خوبی ندارد و به همین دلیل، بهتر است از گل تازه در تزیین جعبه کادو ولناین استفاده کنید. سعی کنید در کنار تزیین باانواع گل، دست گل زیبایی از نوع گلی که طرف مقابل شما دوست دارد را تهیه کنید و آن را در کنار هدیه دیگری به دوستتان هدیه دهید. البته، تنها یک دسته گل نیز می‌تاوند هدیه کاملی برای ولنتاین باشد. چرا که قرار است در این روز قداست عشق را جشن بگیریم.

13) سبد هدیه

چرا یک هدیه خاص را انتخاب کنید. در حالی که می‌توانید خودتان سبد هدایای رمانتیک زیبایی بسازید که 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد و هدیه‌هایتان را داخل آن قرار دهید. همچنین طرف مقابلتان با هر وسیله کوچکی که بیرون می‌آورد؛ خوشحال تر می‌شود.

اول از همه شما به یک سبد زیبا برای قرار دادن همه اشیاء داخل آن و مقداری مواد پرکننده مانند قلب‌های پلاستیکی کوچک، آب نبات‌های کوچک، مقداری پارچه نرم برای استفاده به عنوان آستر و طول روبان نیاز دارید. تا آنجایی که می‌توانید چند شمع معطر، شکلات، محصولات زیبایی، گل، اسباب بازی‌های کرکی کوچک و مهم‌تر از همه، یک کارت دست نوشته زیبا برای کادو ولنتاین برای دختر داشته باشید که در آن احساسات خود را بیان کنید.

14) عطر

عطرها یک انتخاب عالی برای مواقعی هستند که در فکر این هستید که کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم. اما اغلب فاقد آن حس شخصی هستند که بین یک هدیه خوب برای روز ولنتاین و یک هدیه حماسی روز ولنتاین تفاوت ایجاد کنند. شاید عطر، کادو ولنتاین ارزان قیمت برای دختر نباشد. اما قطعا دل او را به دست می‌آورید.

برای تجربه حسی نهایی می‌توانید با استفاده از تعدادی رایحه متمایز و ترکیب آن‌ها در یک عطر منحصر به فرد، رایحه ای کاملا جدید و خاص برای عزیزان خود ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید یک بطری شیشه ای عطر را که نام او روی آن حک شده است تهیه کنید. همچنین در کنار آن می‌توانید یک پابند زنانه مجلسی زیبا را نیز به او هدیه دهید.

15) سرگرمی ‌مورد علاقه او

با انتخاب یک هدیه کوچک زیبا به عنوان کادو ولنتاین برای دختر که مربوط به سرگرمی او است؛ به او نشان دهید که به کارهایی که از انجام دادن آن‌ها لذت می‌برد، اهمیت می‌دهید. بسته به اینکه طرف مقابل شما دوست دارد در اوقات فراغت خود چه کاری انجام دهد؛ می‌توانید فرصت زیادی برای انتخاب یک هدیه و در عین حال کاربردی داشته باشید.

اگر او دوست دارد بدود یا نوعی تمرین تناسب اندام انجام دهد؛ مطمئنا از دیدن یک جفت کفش خوب مناسب دویدن قدردانی می‌کند. اگر او دوست دارد آشپزی کند؛ کتاب‌های دستور پخت و ست‌های چاقوی سرآشپز حرفه‌ای هدیه خوبی خواهد بود. اگر او یک کلکسیونر است؛ می‌توانید موارد جدید فوق العاده‌ای را از طریق خرید کادو ولنتاین برای دختر به مجموعه او اضافه کنید.

16) لباس‌های سفارشی

انتخاب لباس گاهی اوقات می‌تواند مشکل باشد. بنابراین هنگام خرید لباس زنانه سعی نکنید خیلی شیک باشد. مگر اینکه سلیقه و اندازه دختر موردنظرتان را به خوبی بشناسید. همانطور که گفته شد شما می‌توانید به دنبال یک چیز ساده و راحت بروید که او بتواند در خانه یا در رویدادهای غیررسمی بپوشد؛ مانند یک تی شرت یا یک شلوار که با یک طرح سفارشی چاپ شود. طرحی را انتخاب کنید که زیبا و خنده دار است و آن را در یک جعبه هدیه زیبا به عنوان کادو ولنتاین برای دختر به او بدهید.

کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم؟

17) عکس پازل

شما می‌توانید برای دادن کادو ولنتاین برای دختر یک عکس را انتخاب کنید که یکی از اولین یا بهترین لحظات با هم بودن شما را ثبت کند. شبی که برای اولین بار در یک مهمانی او را ملاقات کردید، چهره‌های مسخره ای که جلوی دوربین می‌گیرید، عکس چند ساعت قبل از اینکه اولین بار به او بگویید او را دوست دارید، عکسی که در آن او را در آغوش خود گرفته‌اید و .. جزء بهترین گزینه‌های برای چاپ محسوب می‌شوند. سپس آن را چاپ کنید و به یک پازل تبدیل کنید. همچنین می‌توانید یک قاب زیبا یا نوعی یادگاری از زمان ثبت عکس اضافه کنید. شما می‌توانید پازلی از عکس‌ها را به عنوان کادو برای ولنتاین دخترانه انتخاب کنید.

18) ابزارهای جالب

کادو ولنتاین برای دختر لازم نیست حتما عروسک، لباس یا خوراکی باشد تا دختر مورد نظر شما با آن شگفت زده شود. کارهای عملی نیز اگر درست انجام شوند؛ می‌توانند بسیار رمانتیک باشند. در عصر حاضر، همه هوس داشتن جدیدترین گجت‌ها را دارند. پس به خرید یک هدفون شیک و باکیفیت، یک موس و کیبورد جالب، یکی از آن ساعت‌های هوشمند جدید یا هر چیز جدید دیگری فکر کنید.

ابزاری که ممکن است از استفاده از آن لذت ببرد. با این انتخاب، منحصر به فردترین کادو برای دختر در روز ولنتاین را هدیه بدهید. مهم این است که او خوشحال شود و از هدیه‌ای که دریافت می‌کند کمال رضایت را داشته باشد. برخی از دخترها روحیه هیجان‌انگیزی دارند و از هدایایی که بیشتر ساختار دخترانه دارد لذت نمی‌برند. بری دیگر در نقطه مقابل قرار دارند و هدایایی را دوست دارند دریافت کنند که بیشتر به لوازم آرایشی و لباس است. مهم این است که نظر او را جلب کنید.

سخن پایانی

با داشتن این دانش در مورد ایده‌های خوب کادو ولنتاین برای دختر می‌توانید بروید و شروع به خرید کنید. اما به یاد داشته باشید که فکر کردن روی جزئیات نیز مهم است. بنابراین سعی کنید روی جزئیات کوچک مانند بسته بندی، لوازم جانبی و نحوه ارائه آن کار کنید تا بتوانید او را خوشحال کنید. مطمئنا با این کار دختر موردنظرتان واقعا احساس خاص بودن می‌کند و به او نشان دهید که زمان و تلاش زیادی برای تهیه هدیه صرف کرده‌اید.

تمامی این گزینه‌ها، بهترین کادو ولنتاین واسه دختر است. البته، برای بیشتر خوشحال کردن فرد مقابل بهتر است سلیقه او را نیز مد نظر قرار دهید. اگرچه که این کار ممکن است کمی استرس‌زا به نظر برسد ولی مطمئنا نتیجه مطلوبی را به همراه خواهد آورد و شما می‌توانید از خریدی که انجام داده‌اید کاملا مطمئن باشید.

منابع

indiagift.in

collegemagazine.com

سوالات متداول

خرید کادو ولنتاین برای دختر ها چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ولنتاین روز عشق است و حتی با یک کادو ولنتاین بسیار ساده مثل یک نامه عاشقانه، یک شاخه گل مورد علاقه و مواردی این چنینی، باید جشن گرفته شود و این عشق یادآوری شود. بنابراین، فراموش نکنید که کادوهای ولنتاین برای دختر ها در واقع توجه و فراموش نکردن این مناسبت‌های زیبا و نشان دادن احساس قلبی شما به او است. نه صرفا، کادویی که قرار است تهیه کنید.

چه مواردی را برای روز ولنتاین نباید بخرید؟

عموما، روز ولنتاین و کادو ولنتاین، از ابتدا با شکلات، خرس‌های تدی و کارت پستال‌های عاشقانه شناخته می‌شد. تا اینکه به مرور زمان، سلایق شخصی نیز دخیل شد و افراد سعی کردند، هدایای دیگری را به آن اضافه کنند. بهترین پاسخ این است که سعی کنید، هدایا را متناسب با روحیات و شخصیت فرد مقابل در نظر بگیرید. گاهی بعضی از افراد هدایای کوچک و مینیمال را دوست دارند. برخی دیگر، هدایای تجملاتی و گران قیمت.

پک هدیه ولنتاین برای دختر شامل چه محصولاتی است؟

معمولا اولین المان‌هایی که در پک کادو ولنتاین قرار می‌گیرد، گل تازه و شکلات و پاستیل و شمع است. اما، می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و عروسک‌ها با طرح‌های مختلف و در ابعاد کوچک را به آن اضافه کنید. یا می‌توانید از وسایل تزیینی کوچک و مینیمال یا زیورآلات مختلف نیز در این پک استفاده کنید.

چه نوع شکلاتی را برای کادو ولنتاین مناسب است؟

معمولا شکلات‌های مربوط به ولنتاین طرح‌ها و بسته‌بندی عاشقانه‌ای نیز دارند و به فرم قلب یا خرس یا سایر اشکال هندسی هستند و  نسبت به شکلات‌های معمولی کمی متفاوت‌تر هستند. سعی کنید از شکلات‌هایی با طرح‌های با نمک و دوست داشتنی استفاده کنید.

بهترین هدیه برای ولنتاین چیست؟

آنباکسینگ یا باز کردن جعبه هدیه لذت بی‌نظیری دارد که هر کسی دوست دارد آن را تجربه کنید. پس ایده سورپرایز ولنتاین برای دختر را به این لحظه موکول کنید و برای او پک هدیه تهیه کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *