آموزشی

ایده کادو تولد خاص

کادو تولد خاص

ایده کادو تولد خاص ممکن است از یک عطر ویژه یا زیورآلات لوکس در یک روز خاص و بارانی در ذهن شما جرقه بخورد و به یک‌ هدیه بزرگ‌ و‌ گران قیمت مثل ماشین سواری یا خانه یا خرید بلیط هواپیما و تور به کشور مورد علاقه فرد مقابل ختم شود.خاص بودن معنایی است که تعریفی شخصی دارد. یعنی برای هر فرد یک جور معنا می‌شود. برای اینکه با ایده کادو تولد خاص در این روز خاص، برای افراد مختلف کمی بیشتر آشنا شوید با ادامه این مقاله همراه باشید.

کادو تولد مردانه خاص چه ویژگی باید داشته باشد؟

تولد روز ویژه‌ای است که برای افراد مختلف معنایی خاص دارد که دوست دارند این روز را به بهترین نحو بگذرانند. هدیه‌های خاصی دریافت کنند و با دوستان و اقوام و خانواده وقت بگذرانند. برای بعضی از افراد هدیه تولد خاص و لاکچری، تنها به دریافت یک هدیه غیر تکراری و خارج از روتین هدیه‌ها معنا می‌شود.

برای بعضی از آقایان هدیه خاص، توجه خاص به علایق آن‌ها که به دوران کودکی آن‌ها بازمی‌گردد معنا می‌شود. مثل خرید اشیا یا اسباب‌بازی‌های سمبلیک مانند کلکسیون ماشین‌های کوچک یا لگو که یادآور دوران کودکی آن‌ها است. این هدیه نوستالژیک یک کادو تولد خاص برای همسر شما محسوب خواهد شد.

برای بعضی دیگر خرید زیورآلات مردانه لوکس و منحصربه‌فرد یک هدیه تولد خاص معنا می‌شود. در بین انواع زیورآلات مردانه، زیورآلات نقره و استیل اکسسوری‌هایی هستند که این روزها به‌طور چشمگیری بسیار محبوب شده است. می‌توانید گردنبند نقره کارتیر به همراه دستبند آن را برای هدیه در این روز خاص در نظر بگیرید.

پختن کیک یا براونی مورد علاقه او در روز تولدش یک ایده کادو تولد خاص مردانه است که عطر آن در فضای خانه، حس خوبی را در او ایجاد خواهد کرد. برای خاص‌تر شدن این روز هم می‌توانید از ماگ یا تی‌شرتی که اسم یا تصویر چهره‌اش روی آن حک شده است نیز استفاده کنید.اگر همسر، برادر یا پدر شما به یکی از رشته‌های ورزشی علاقه بسیاری دارد، می‌توانید یک کادو تولد خاص مردانه مثل خرید بلیط تماشای مسابقه فوتبال یا والیبال یا هر رویداد ورزشی دیگری را برای او تدارک ببینید.

کادو تولد زنانه خاص چه ویژگی باید داشته باشد؟

کادو تولد خاص

زمانی که به تولد مادر، خواهر، همسر یا پارتنر خود نزدیک می‌شوید، شاید این حس در شما ایجاد شود که دلتان بخواهد هدیه تولد زنانه خاص و شیکی را برای او تهیه کنید. هدیه‌ای که خیلی خاص باشد و باعث شادی و شگفت زده شدن او شود.

هدیه‌ای مانند رزرو میز شام در یک فضای رمانتیک و خاص یا تهیه بلیط برای یک سفر دل انگیز یا خرید یک دسته گل رز بزرگ می‌تواند یک کادو تولد خاص برای خانم‌ها باشد. یک انگشتر زنانه ظریف یا انگشترهای نیم بند که این روزها بسیار متداول شده است نیز می‌تواند پیشنهاد خوبی تلقی شود.

بهتر است بدانید که ایده کادو تولد خاص برای دختر ها می‌تواند حتی یک سبد پر از شکلات، پاستیل، اسمارتیز به همراه کتابی خوب و جیبی، عطر یا زیورآلات کوچکی مانند گیره مو یا انگشتر نیم بند یا ماسک صورت و لوازم آرایش بهداشتی باشد که لبخند را به لبان آن‌ها بیاورد.

علاقه به زیورآلات در بین خانم‌ها محسوس‌تر است. البته، این به این معنی نیست که آقایان علاقه کمتری دارند. شاید تنوع زیورآلات برای خانم‌ها بسیار بیشتر است و همین باعث می‌شود استفاده از زیورآلات زنانه در بین خانم‌ها بیشتر به چشم بیاید.

می‌توانید با خرید اینترنتی زیورآلات خاص، با کیفیت و متنوع از فروشگاه نوا استایل یک هدیه ویژه، دل انگیز و به یاد ماندنی برای همسر یا مادر یا خواهرتان تهیه کنید.اگر فرد مقابل همسر شما است. می‌توانید از یک دستبند لاو کارتیر به عنوان یک کادو تولد خاص زنانه استفاده کنید. این هدیه بسیار شیک و محبوب است.

خرید کادو تولد مردانه خاص

هدیه خاص برای تولد هر فرد باید به یادماندنی باشد تا طی سال ها همچنان آن را به یاد بیاورد. ست عطر به همراه باکس گل یکی از هدایایی است که طی سال ها به عنوان کادو خاص تهیه می شده است. هدیه تولد خاص باید باشد. هدیه ای چون ماگ با طرح اسم فرد هدیه ای به یاد ماندنی و ماندگار است و حتی می تواند به عنوان تزیین کننده دکوراسیون هم از آن استفاده کرد. اما، این روزها جایگزین های بسیار متنوعی برای این نوع کادو به وجود آمده است که می تواند شامل موارد زیر باشد.

  1. مسواک برقی
  2. ست ریش تراش به همراه افتر شیو
  3. ست لباس بدنسازی به همراه دستکش
  4. اکسسوری چون دستمال کت، دستمال گردن، پاپیون
  5. انواع دستبندهای مهره ای، چرمی

ایده کادو تولد خاص

کادوی تولد خاص مردانه

تولد سالی یکبار اتفاق می‌افتد. به همین دلیل، افراد بسیاری دوست دارند این روز را با افراد ویژه و دایره دوستان و خانواده سپری کنند و هدایای به یاد ماندنی دریافت کنند. البته، خاص بودن به معنای گران قیمت بودن نیست. گاهی می‌شود هدیه‌ای را تهیه کرد که اصلا جنبه مادی نداشته باشد. برای خرید کادو تولد خاص و ارزان می‌توانید هدایای کوچک، اما، با اهمیتی را تهیه کنید.

قبل از تهیه کادو بهتر است با روحیات شخص مقابل که قرار است برای او هدیه بخرید کمی آشنایی داشته باشید. اگر برادر یا دوست یا همسر شما به انگشتر مردانه با طرحی از نوشته علاقه دارد، همان انگشتر را برای او تهیه کنید. اگر به جمع‌آوری کلکسیون خاصی علاقه دارد، سعی کنید یکی از جزئیات مربوز به آن کلکسیون را برایش تهیه کنید. در ادامه برخی از ایده‌های کادوهای خاص برای تولد را  معرفی خواهیم کرد.

هدایای مربوط به تکنولوژی

پسربچه‌ها، برخی از آقایان و برخی از خانم‌ها علاقه خاصی به تکنولوژی دارند. خاص ترین کادو تولد برای این افراد خرید یک ساعت هوشمند یا خرید پک بازی ایکس باکس یا پلی استیشن یا لوازم جانبی مرتبط با تلفن هوشمند، تبلت یا کنسول‌های بازی آن‌ها است. یا ابزاری که بتواند کنجکاوی‌های درونی آن‌ها را پاسخ دهد.

پیشنهاد دیگر برای خرید کادو تولد خاص برای پسر ها خرید اکسسوری‌هایی است که به علایق فردی آن‌ها نزدیک باشد. به‌طور مثال، اگر پسر شما عاشق موسیقی است، می‌توانید فلشی با طرح یکی از سازهای موسیقی برای او بخرید تا با هر بار استفاده یاد شما بیفتد.

اگر فرزند شما یک پسر بچه کوچک است، می‌توانید برای او کیت‌های مختلف و مربوط به ساخت مدار یا لوازم الکترونیکی تهیه کنید تا خلاقیت را در او پرورش دهید.اگر فرزند شما فردی کتابخوان است، می‌توانید برای شب‌ها که می‌خواهد به رختخواب برود، یک نگهدارنده کتاب به همراه چراغ مطالعه تهیه کنید تا بتواند شب‌ها مطالعه کند.

مونتاژ فیلم

یک کادو تولد خاص برای برادر یا خواهرتان که از کودکی همسنگر و همراه شما بوده است، این است که فیلمی از مسیری که تاکنون آمده است مونتاژ کنید. این فیلم می‌تواند شامل فیلم‌های کوچکی که با گوشی خود از روزهای شاد و تلخ و موفقیت‌ها یا روزهایی که با هم در تعطیلات نوروز و 13 به در سپری کردید باشد.

مطمئن باشید که این کادو تولد خاص او را شگفت زده و میخکوب خواهد کرد و اشک شادی را از چشمانش جاری می‌کند. چرا که، هدیه‌ای بسیار خاص از شخصی‌ترین لحظات زندگی‌اش در کنار شما و مادر و پدر و دوستانش است.

می‌توانید حتی شروع مهمانی تولد را با این فیلم رقم بزنید. مهمان‌ها را به گوشه‌ای دعوت کنید و با ورود برادر یا خواهرتان فیلم را برای همه پخش کنید. این ایده را می‌توانید برای همسر خود نیز اجرا کنید. با کمک اعضای خانواده و جمع‌آوری فیلم‌ها و عکس‌های مربوط به دوران قبل از ازدواجش با شما، یک کادو تولد خاص برای شوهر خود تهیه کنید.این یک هدیه کم خرج است و در عین حال بسیار به یاد ماندنی خواهد بود و یک کادو تولد مردانه خاص ارزان محسوب می‌شود.

ست لباس دورس

ایده کادو تولد برای عزیزان در عین تنوع می تواند تکراری هم باشد. مخصوصا اگر اشراف کامل به محتویات کمد طرف مقابل مانند اکسسوری، پوشاک و مانند آن نداشته باشید. خرید ست بلوز و‌ شلوار دورس یکی از کادوهای خاص است که هم برای آقایان و هم خانم ها و بچه ها در هر سن و سالی کاربردی و شیک است. این کادو در رنگ های مختلف می تواند پوشیده شود و یک کادو پاییزی زمستانی بسیار کاربردی است.

سفر به مکان‌های جدید

شاید زمان آن فرا رسیده است که از کادو تولد خاص و شیک همیشگی و معمول مانند لباس و زیورآلات و شکلات دست بکشیم و هدیه‌ای متفاوت تهیه کنیم. هدیه‌ای که باعث شود با یادآوری دقیقه به دقیقه‌اش در پوست خود نگنجد و همواره شما را در ذهن داشته باشد.

این هدیه چیزی جز برپا کردن تولد در جایی که دوست دارد نیست. جایی که همیشه دلش می‌خواسته برود. اما، تا این لحظه هرگز فرصت رفتن به آن منطقه را نداشته است. جایی که بارها و بارها برای شما از آن مکان و ویژگی‌های که دارد تعریف کرده است.
مهم نیست که آن مکان، یک شهر یا منطقه جدید باشد یا حتی خرید در یک فروشگاه مخصوص و بزرگ! هرجا که هست، مطمئن باشید که جایی بسیار خاص برای او است.

یا می‌توانید بلیط رویداد، نمایشگاه عکس و نقاشی یا کنسرت خاصی که دوست دارد و در محدوده روزهای تولد او برپا می‌شود را تهیه کنید و به این روش او را سورپرایز کنید.برای ساخت فیلم هم لازم نیست که به نرم‌افزارهای خیلی حرفه‌ای مسلط باشید. با کمک بعضی از وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای ادیت فیلم در گوشی هوشمند خود می‌توانید این هدیه ویژه را آماده کنید.

صنایع دست‌ساز

کادوهای خاص برای تولد

اگر تولد فرد مورد نظر شما به زمستان نزدیک است، می‌توانید برای او یک کادو تولد خاص ارزان و با قیمت مناسب تهیه کنید. می‌توانید یک کلاف بافتنی با رنگ مورد علاقه خودش را تهیه کنید و برای او یک کلاه زمستانی و شال ببافید. این یک هدیه دست بافت و هنر دست است. به همین دلیل، بسیار با ارزش و ماندگار است.اگر هم خیاطی می‌کنید، می‌توانید با تهیه پارچه، هدیه مناسبی مانند پیراهن یا شلوار یا هر چیز دیگری که توانایی دوخت آن را دارید را تهیه کنید.

جمع‌بندی

روز تولد روز خاصی است. بعضی به آن علاقه دارند و دوست دارند کادو های خاص برای تولد دریافت کنند و بهترین‌ جشن را در آن روز برای خودشان برپا کنند. یا بهترین و خاص‌ترین هدیه‌ها را در این روز خاص دریافت کنند. برخی دیگر، از روز تولد، جشن و هدیه گرفتن طفره می‌روند و دوست دارند این روز را در تنهایی یا با حداقل آدم‌ها دورشان بگذرانند.

همانگونه که دید و عقاید آدم‌ها نسبت به روز تولدشان متفاوت است. خاص بودن هدیه نیز از دیدگاه هر فرد منحصربه‌فرد است. ممکن است کادو تولد خاص برای یک نفر، هدیه‌ای بسیار عادی و معمولی برای فرد دیگر باشد.

به همین دلیل، برای اینکه بتوانید هدیه خاصی را تهیه کنید، بهتر است ابتدا، با روحیات آن فرد آشنا باشید و بفهمید که چه چیزی برای او خاص است و چه چیزی نیست. با توجه به تعریف او از خاص بودن، می‌توانید هدیه‌ای درخور تهیه کنید.
نه خرید کادو گران قیمت آن کادو را خاص می‌کند. نه ارزان بودن آن کادو از اهمیت آن می‌کاهد. به هر حال، چون این یک روز خاص و غیر تکراری است، بهتر است آنچه در توان داریم را برای آنکه دوست داریم انجام دهیم.

منبع:

www.shutterfly.com

سوالات متداول

1.کادو تولد مردانه چی بخرم؟

برای انتخاب کادو تولد خاص برای آقایان گزینه های متنوعی وجود دارد. می توانید از انواع گجت های الکترونیکی، یا پوشاک ورزشی و غیر ورزشی ایده بگیرید. اگر فرد مورد نظر شرایط کاری خاصی داشته باشد که به ابزار ویژه ای در این زمینه نیاز دارد، می توانید ابزار مورد نظر را برای او تهیه کنید. دستگاه شیو صورت نیز ایده خوبی برای خرید کادو تولد یا کادو روز مرد هستند.

2.کادو تولد زنانه چی بخرم؟

گستره انتخاب کادو برای خانم ها دامنه بیشتری نسبت به نوع مردانه دارد. چرا که انواع ابزارها و ادوات مختلفی چه در زمینه آرایش و چه در زمینه اکسسوری، کتاب، لوازم التحریر خاص وجود دارد. همین موضوع دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

3.ایده کادو تولد ارزان شامل چه چیزهایی است؟

با توجه به بودجه ،خرید کردن معمولا کار را کمی سخت تر و دایره انتخاب را کوچکتر می کند. اما با این وجود همچنان گزینه های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد. درست کردن دفترچه خاطرات، تهیه کادوهای دستی با توجه به استعدادی که دارید مانند کشیدن یک تابلو نقاشی، معرق کاری، بافت یک ست کلاه به همراه شال این ها گزینه هایی ارزشمند هستند که شاید از نظر مبلغ نسبت به هدایای دیگر قیمت کمتری داشته باشند. اما، ارزش معنوی بسیار بیشتری دارند.

4.چه هدیه ای برای تولد در ذهن ماندگارتر خواهد بود؟

پاسخ به این سوال به روحیه فرد مقابل بستگی دارد. اما، معمولا هدیه ای چون خرید بلیط سفر تک نفره، یا رزرو میز غذا در یک رستوران می تواند هدیه خاصی باشد. مورد دیگر، تهیه هدیه ای چون کادوهای شخصی سازی شده می تواند باشد.

5.چه کادویی برای  تولد کودکان مناسب است؟

یکی از راحت ترین انواع خرید هدیه تولد، خرید هدیه برای کودکان است. چرا که دامنه انتخاب باز و گسترده است. می توانید انواع اسباب بازی های فکری و عملی را برای تقویت ذهن کودک و مهارت های حرکتی او تهیه کنید. انتخاب دیگر می تواند شاکل پوشاک مثل کفش یا البسه متناسب با فصل تهیه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *