آموزشی

ایده خرید کادوی خونه نویی

کادوی خونه نویی

همیشه باید دلیلی برای شادی کردن و سهیم شدن آن با دیگران را در این زمانه سخت ایجاد کنیم. دلیلی که ما را دور هم جمع کند تا ساعات خوبی سپری کنیم. خرید خانه در این روزها و حتی در گذشته اتفاقی بوده است که به راحتی به وقوع نمی‌پیوسته است. یعنی افراد سال‌ها با برآورد هزینه‌ها و مدیریت پول و درآمدی که داشتند، امکان خرید خانه را پیدا می‌کردند. خرید کادوی خونه نویی دلیل خوبی است که باعث می‌شود دوستان و آشنایان برای ساعتی همراه شوند و کنار هم جشن کوچکی برپا کنند.
ما همچون بسیاری از کشورهای جهان این رسم زیبا یعنی کادوی خونه نویی را زنده نگه داشته‌ایم. اما، شاید دقیقا ندانیم که کادو برای خونه نویی چی ببریم؟ با ادامه این مقاله همراه باشید.

ایده خرید کادوی خونه نویی

کادو منزل جدید

مزیت کادوی خونه نویی این است که گزینه‌های بسیاری وجود دارد که از بین آن‌ها بتوانید یک مورد مناسب را با توجه به تنوع که دارد انتخاب کنید. درنتیجه، لازم نیست دائما به این فکر کنید که کادو خونه جدید چی بخرم. افرادی که خانه جدید می‌خرند، در بیشتر مواقع با کمبود وسایل مختلفی در خانه جدید روبرو هستند. به همین دلیل، خرید کادوی خونه نویی از خرید هدیه تولد و هدیه ولنتاین آسان‌تر است.

هدیه‌ای آرامش بخش

جابجایی فرایند بسیار سختی است. زمان زیادی می‌برد. جمع‌آوری وسایل ریز و درشت کار خسته کننده‌ای به نظر می‌رسد و خلاصه، دردسر زیاد اما، دلنشینی را در دل خود به همراه دارد. استرس، عجله، خستگی مفرط همگی از نشانه‌های جابجا کردن اثاثیه خانه است. اما، مهم‌تر اینکه، کادوی خانه نو چه هدیه‌ای بدهید که آن‌ها را خوشحال کند.

برای اینکه این خستگی را از تن صاحبخانه به در کنید، می‌توانید آن‌ها را به یک اسپا مهمان کنید. یعنی بلیت اسپا یا مجموعه ماساژ درمانی را به عنوان کادوی خونه نو به آن‌ها هدیه دهید. یا حتی می‌توانید مقدمات یک سفر دسته جمعی به جایی خوش آب‌وهوا را برای آن‌ها تدارک ببینید.یا حتی می‌توانید آن‌ها را بعد از یک روز یا هفته‌هایی که درگیر جابجایی بودند، به خانه خود دعوت کنید و در منزل خودتان حین سرو غذا و سپری کردن اوقات در انتها، کادوی خونه نویی را به آن‌ها تقدیم کنید.

انواع زیورآلات

کادوی منزل نو همیشه نباید به صورت خرید وسیله یا ابزار مورد نیاز آن فرد یا خانواده باشد. گاهی این هدیه می‌تواند به صورت خرید انواع زیورآلات طلا باشد. این کار یک سرمایه‌گذاری کوچک، اما، مفید برای آن‌ها خواهد بود.خرید منزل نو قطعا باعث خواهد شد که آن فرد یا خانواده برای مدتی توانایی مالی بالایی نداشته باشند و به اصطلاح دستشان خالی باشد. این هدیه که می‌تواند شامل دستبند طلا یا دستبند کارتیر طلا یا حتی ستی از قطعات مختلف باشد، هدیه بسیار مناسبی خواهد بود.

اینکه می‌خواهید یک گردنبند یا دستبند یا هر نوع زیور دیگری را به صاحبخانه هدیه دهید، به چند فاکتور بستگی دارد. این انتخاب به میزان صمیمیتی که با صاحبخانه دارید و هم‌چنین، به میزان بودجه شما بستگی دارد.اگر بودجه زیادی ندارید و در عین حال می‌خواهید هدیه مناسب و با قیمت مناسبی بخرید می‌توانید برای فرزند آن‌ها یک جفت گوشواره دخترانه تهیه کنید. اگر هم فرزندی ندارند، می‌توانید هدیه مناسب دیگری مانند یک انگشتر زیبا و لوکس یا ساده برای آن‌ها بخرید.

ست ابزار خانگی

اگر سردرگم بودید و دائم از خوتان می‌پرسید که برای دوست یا آشنایتان که به تازگی به منزل جدید نقل مکان کرده است، کادو خونه نویی چی بخرم؟ بهتر است به این نکته توجه کنید که خانه جدید ممکن است به تعمیرات یا اصلاحات احتیاج داشته باشد.بنابراین، خرید ست ابزار خانگی که شامل انواع پیچ گوشتی، دریل و سایر ابزار است می‌تواند کادوی مناسب خانه نویی باشد. البته، این ست قیمت بالایی دارد. اگر هزینه آن برای شما بالا باشد، می‌توانید ستی کوچکتر با ابزار کمتر و ضروری‌تر را برای آن‌ها تهیه کنید. این ست کار راه انداز است و در عین حال، کادوی مناسبی است.

ابزار و ادوات آشپزخانه

بهترین کادو خونه نویی که بسیار کاربردی است و ممکن است که اهالی خانه نیاز شدیدی به آن داشته باشند، ابزار و ادوات آشپزخانه است. چرا که، خانه جدید، آشپزخانه جدید، ابزار جدید هم لازم دارد.

این یک ایده خوب برای خرید بهترین کادوی خونه نویی است که باعث می‌شود دیگر در فکر اینکه کادو خونه چی ببرم نباشید. با فکری باز بتوانید از ماهی‌تابه گرفته تا ست چاقو، یا ست قاشق و چنگال و ظروف سرو غذا و قابلمه‌های پیرکس را به عنوان کادو به صاحبخانه هدیه دهید.

این ظروف نسبت به سایر هدیه‌ها قیمت مناسب‌تری دارند و جز وسایلی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کنار وسایل ضروری آشپزخانه، می‌توانید وسایل کیک پزی و لوازم بستنی سازی را نیز به عنوان کادوی خونه نویی بخرید.

خرید خانه برای حیوان خانگی

کادوی خانه نو

اگر صاحبخانه فردی است که به شما از لحاظ ارتباط خانوادگی و دوستی نزدیک است و به تازگی به خانه جدید نقل مکان کرده است و حیوان خانگی او به فضایی برای ماندن و خوابیدن احتیاج دارد، می‌توانید یکی از لوازم مربوط به حیوان خانگی‌اش را برای او تهیه کنید. به‌طور مثال، می‌توانید به عنوان کادوی خونه نویی خانه مخصوص حیوانات را برای او هدیه ببرید. اگر هم حتی سبد مخصوص جابجا کردن حیوانات خانگی  را ندارد، بهترین کار این است که برای حیوان خانگی او یک خانه یا سبد مخصوص حمل حیوانات را تهیه کنید.

برای اطمینان از ضرورت این کادو برای خونه نویی، می‌توانید از قبل، کمی از خود صاحبخانه پرس‌وجو کنید. ببینید که به این وسیله احتیاج دارد یا خیر. اگر هم دوستتان به حیوانات خانگی علاقه دارد و موقعیت نگهداری از آن‌ها را تاکنون نداشته است، می‌توانید با جمع دوستانتان باهم برای او یک حیوان خانگی بخرید.

خرید پتو مسافرتی یا ملحفه

دغدغه اینکه کادو خونه نویی چی ببرم، ذهن آدمی را درگیر می‌کند. او را بین هزاران انتخاب ممکن است سرگردان کند. چرا که ممکن است بین همه آنچه در ذهن دارد، در عین حال همگی ضروری باشند.

پیشنهاد می‌شود که پتو معمولی یا پتو مسافرتی بخرید. این ایده‌ای است که بسیار مورد استقبال صاحبخانه قرار خواهد گرفت. چرا که، ممکن است خونه جدید، کمی بزرگتر از منزل قبلی باشد و به این پتوها احتیاج داشته باشند. یعنی، به دلیل بزرگتر شدن محیط خانه، بتوانند مهمان راه دور خود را بپذیرند و به این جهت، برای اقامت این مهمان‌ها به پتو احتیاج داشته باشند.
پیشنهاد دیگر، خرید ست ملحفه و رو تختی برای صاحبخانه است. این هدیه یک کادوی خونه نویی ایده خوبی به نظر می‌رسد.

ست رنگ و قلم مو

اگر فکر می‌کنید که خانه جدیدی که دوست یا همکار یا خواهر و برادرتان به تازگی در آن مستقر شده است، احتیاج به رنگ‌آمیزی دارد، می‌توانید ست رنگ و قلم مو یا اسپری رنگ را به عنوان کادویی خونه نویی تهیه کنید.به این شرط که اگر دستی در رنگ‌آمیزی دارید، به آن‌ها در رنگ آمیزی کمک کنید. تا ارزش هدیه خود را از لحاظ معنوی نیز بیشتر کنید و اوقات خوشی را با آن‌ها در آماده کردن منزل جدید رقم بزنید.

البته، اگر فکر می‌کنید، این هدیه درخور آن‌ها نیست. می‌توانید هدیه لوکسی که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد را تهیه کنید. البته، به همراه قم مو و سطل رنگ که بتوانید در آماده سازی خانه به آن‌ها کمک کنید!

خرید تزئینات خانه

کادو برا خونه نویی

یکی از وسایلی که به کمک آن، خانه جدید کمی از خالی بودن و سادگی خارج می‌شود، تزئیناتی است که به آن اضافه می‌شود. می‌توانید برای صاحبخانه یک تابلوی زیبا از نقاشی معروف یا مجسمه‌ای از هنرهای زیبا را به عنوان کادو سر خونه نویی هدیه دهید.

این هدیه‌ها، روح بخش هستند و فضای هنری و زیبایی را به خانه می‌دهند. به همین دلیل، کادوی خونه نویی بسیار خوبی برای دوست، همکار یا اقوام شما محسوب می‌شود.علاوه بر، وسایل تزییناتی که مربوط به هنرهای تجسمی است، خرید گلدان گل نیز برای کادوی خونه نویی توصیه می‌شود. می‌توانید گلدان‌های بزرگ گل یا گلدان‌های کوچک زیبایی را با توجه به میزان فضایی که خانه جدید آن‌ها دارد تهیه کنید.

جمع‌بندی

کادوی خونه نویی یکی از بهترین رسومی است که از قدیم تا به حال ادامه داشته است. این کار نه تنها محبت و دوستی بین شما و صاحبخانه را بیشتر می‌کند. بلکه، به او یادآوری می‌کند که همیشه شما را در کنار خودش دارد.

ایده‌های متنوعی در رابطه با خرید انواع کادوی خونه نویی وجود دارد که می‌توانید با توجه به موارد گفته شده در بالا یکی را انتخاب کنید. یا ایده‌های دیگری که در ذهن دارید را برآورده کنید و دیگر به دنبال اینکه کادو برای خانه نویی چی ببریم نباشید.اگر تمایل داشتید که برای کادوی خونه نویی زیورآلات هدیه دهید، می‌توانید از بین محصولات متنوع و با کیفیت فروشگاه اینترنتی نوا استایل، محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را بخرید.

منبع:

www.bhg.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *