آموزشی

آموزش ساخت کادو تولد دست ساز

کادو تولد دست ساز

امروزه مردم برای کادو تولد بیش‌تر به سراغ هدایای عمومی می‌روند. اما باید بدانیم که کادو تولد دست ساز می‌تواند ارزش چند برابری نسبت به کادوهای عمومی‌ داشته باشد. زیرا این کادو‌ها برگزیده تفکرات و احساسات واقعی خودمان هستند. بسیاری از افراد عاشق هدیه‌های دست ساز و خانگی هستند و واقعا از شکار ایده‌های شگفت انگیز هدیه لذت می‌برند. دلایل زیادی برای رفتن به مسیر کادوهای تولد دست ساز برای تولد وجود دارد که می‌تواند دلیل بر این باشد که بخواهید هدایای شما معنادارتر به نظر برسند یا اینکه تمایل به صرف بودجه محدود برای هدیه داشته باشید. برای مثال به جای خرید گوشواره‌های معمولی، یک گوشاوره منحصر به فرد و دست ساز هدیه دهید.

انواع ایده کادو تولد دست ساز

اگر به اندازه کافی بودجه ندارید یا به دنبال یک کادوی منحصر به فرد هستید؛ می‌توانید با کادو های دست ساز برای تولد عزیزانتان را سوپرایز کنید. مهم نیست که چرا به دنبال ایده کادو تولد دست ساز هستید. به جای درستی آمده اید؛ زیرا ما تعداد زیادی ایده شگفت انگیز کادو تولد دست ساز را برای شما در زیر گردآوری کرده ایم:

قاب عکس با تابلوی پیام

تابلوهای پیام در چند سال گذشته یک روند بزرگ در دکوراسیون خانه بوده اند و درست کردن آن‌ها آسان است! می‌توانید با استفاده از یک قاب عکس قدیمی، کمی ریسمان و چند برچسب زیبا، خودتان آن را بسازید و به عنوان کادو تولد دست ساز دخترانه به فرزندتان هدیه دهید.

جا کلیدی چوبی

در اینجا یک هدیه عالی برای افراد دوست داشتنی زندگی شما وجود دارد. شما می‌توانید به آن‌ها یک مکان زیبا و کاربردی بدهید تا کلیدهایشان را آویزان کنند! ترکیب چوب رنگ شده و رنگ نشده در محصول نهایی بسیار زیبا می‌شود.

ایده کادو تولد دست ساز

پانل چوبی

امسال سازماندهی را به عزیزانتان آموزش دهید و با هدیه دادن یک پانل چوبی به آن‌ها کمک کنید برنامه‌هایشان را برای یادآوری جلوی چشمشان قرار دهند. می‌توانید تخته‌های چوب پنبه‌ای را به قیمت ارزان در نجاری‌ها پیدا کنید. سپس این به شما بستگی دارد که چگونه آن را زیبا کنید و تنها چیزی که لازم دارید کمی رنگ کاردستی است!

قاب‌های کوچک آهنربایی

شما می‌توانید تعداد زیادی قاب کوچک را به دلخواه و سلیقه خودتان در مدت زمان کوتاهی بسازید. همچنین یک آهنربا را به پشت آن بچسبانید تا بتوانند آن را هر کجا که هستند قرار دهند.

زیر لیوانی کاشی

هر میز قهوه‌خوری به چند زیر لیوانی نیاز دارد و امروزه همه یک میز قهوه‌خوری دارند! ساختن زیر لیوانی‌های کاشی بسیار ساده است و می‌توانید آن‌ها را متناسب با سبک هر کسی که به آن هدیه می‌دهید؛ سفارشی کنید. حتی می‌توانید این هدیه را به عنوان کادو تولد مادر دست ساز نیز در نظر بگیرید.

لیوان‌های نقاشی شده با دست

لیوان‌های نقاشی شده با دست، هدیه ای عالی برای عاشقان قهوه و شکلات داغ در زندگی شما خواهد بود. می‌توانید یکی از آن‌ها را بسازید و به عنوان کادو تولد دست ساز برای دوست خود هدیه دهید.

بطری‌های رنگ شده

بطری‌های رنگ شده یک هدیه بسیار زیبا خواهند بود. گیرنده هدیه شما می‌تواند از آن‌ها به روش‌های مختلف استفاده کند! آن‌ها می‌توانند از این بطری به عنوان یک گلدان برای گل‌های تازه یا خشک، به عنوان یک جا مدادی یا فقط به عنوان یک دکور زیبا استفاده کنند.

انواع زیورآلات

شما می‌توانید زیورآلات دست ساز را برای ایده کادو تولد در نظر بگیرید. مثلا می‌توانید زیورآلات نقره دست ساز را به شخص مهم زندگی خود هدیه دهید. دختر خانم‌ها بابت گرفتن انواع زیورآلات به عنوان هدیه تولد دست ساز دخترانه بسیار خشنود خواهند شد.

هدیه تولد دست ساز دخترانه

قاب نقشه “مکان‌هایی که در آن زندگی کرده است”

نقشه‌ها راهی سرگرم کننده برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون شما هستند! این پروژه ساده به شخصی که آن را به او هدیه می‌دهید کمک می‌کند همه مکان‌هایی را که در آنجا زندگی کرده است را به روشی زیبا و معنادار به خاطر بسپارد.

هدبند نواری

هدبندها یک ایده کادو تولد دست ساز سرگرم کننده برای “دختران” در تمام سنین هستند. همچنین ساختن کادو تولد دست ساز بسیار ساده است. رول نوار چسب مورد علاقه خود را بردارید و آن را دور یک هدبند بپیچید.

مچ بند‌های بافتنی

این مچ بندهای بافتنی برای روزهای سرد بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را در اندازه‌های مختلف بافت. می‌توانید آن را برای بچه‌هایتان نیز بسازید تا دست‌هایشان گرم بماند.

ست پیشبند آشپزخانه

کمی رنگ به آشپزخانه اضافه کنید یا به عنوان یک کادو تولد دست ساز متفکرانه به آن فکر کنید! این یک ایده هدیه فوق العاده آسان برای مادر و مادربزرگ شما است.

شمع شیشه‌ای

می‌توانید بطری‌های شیشه‌ای کوچک بلا‌استفاده را به کار بگیرید. شمع‌های آب شده را داخل این بطری بریزید. استفاده از شمع‌های شیشه‌ای به عنوان غافلگیری با تولد کادو دست ساز به شکل ساده و سرگرم کننده ه نظر می‌رسد و در عین حال یک هدیه عالی است.

شال‌های بافتنی

این شال‌ها بهترین کادو تولد دست ساز برای دوست یا یکی از اعضای خانواده است. شال‌های بافتنی گزینه خوبی هستند. زیرا بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید آن را به عنوان روسری، اشارپ، شال و غیره استفاده کنید. شال‌های بافتنی را می‌توانید به عنوان کادو تولد دست ساز برای دختر بچه امتحان کنید.

چوب لباسی شخصی

داشتن آویزهای چوبی خیلی خوب است، اما خیلی از ما فکر نمی‌کنیم آن‌ها را برای کمد خودمان درست کنیم. به همین دلیل است که این آویزهای چوبی شخصی سازی شده، هدیه خوبی به عنوان کادو تولد برای پدر دست ساز خواهد بود. آنها را با نام‌ها، نقل قول‌ها یا هر چیزی که دوست دارید شخصی سازی کنید.

پیش بند چاپ دستی

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به قدردانی از هدایای عاطفی معروف هستند و این، پیشبند چاپ دستی را به یک هدیه دلنشین برای مادربزرگ و پدربزرگ تبدیل می‌کند! بچه‌ها را جمع کنید تا بتوانند به نوبت روی پیش بند نقش دست خود را بچسبانید و سپس نام هر کدام را در کنار آن بنویسید. این یک هدیه عملی است که هر پدربزرگ و مادربزرگی هر بار که آن را می‌بیند خوشحال می‌شود.

جعبه جواهرات

شما می‌توانید یک جعبه جواهرات زیبا را به عنوان کادو تولد دست ساز هدیه دهید. این جعبه جواهرات زیبا به راحتی با استفاده از چوب ساخته می‌شود و برای نگهداری گوشواره، گردنبند و سایر جواهرات مناسب هستند. شما می‌توانید جغبه جواهرات را به عنوان کادو برای تولد مادر در نظر بگیرید.

بافت روتختی

بافتن یک روتختی زیبا و هدیه دادن آن به عنوان کادو تولد دست ساز بسیار عالی است. مطمئنا کسی که این هدیه را دریافت می‌کند؛ از شما قدردانی خواهد کرد.

گیره کراوات چرم مهر شده

یک گیره کراوات زیبا برای هر کسی که در محل کار یا مکان‌های دیگر کراوات می‌بندد؛ یک هدیه عالی خواهد بود و ساخت آن‌ها به طرز شگفت انگیزی ساده است. شما می‌توانید آن را به عنوان کادو تولد دست ساز برای پسر در نظر بگیرید.

چاپ هنری ورق طلا

هنر دیواری می‌تواند جزء هدایایی باشد که درست کردن آن دشوار است. اما اگر دوست یا یکی از اعضای خانواده شما چیزهای فلزی را دوست دارد؛ چاپ هنری ورق طلای خانگی مطمئنا یک کادو تولد دست ساز عالی خواهد بود. فقط یک شکل اولیه مانند برگ را مشخص کنید. مقداری چسب به آن اضافه کنید و سپس مقداری ورق طلا را روی آن بکوبید.

دکور چوب با چاپ عکس

برای کسانی که وقتی صحبت از دکوراسیون خانه به میان می‌آید به فضای روستایی و سنتی کشیده می‌شوند. این یک هدیه ایده آل خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از انتقال عکس، یک دکور چوبی سفارشی ایجاد کنید و انجام آن آسان است! می‌توانید از عکس‌ها، متن‌ها یا حتی طرح‌های خود برای شخصی‌سازی آن برای کسی که می‌خواهید آن را به او کادو بدهید؛ استفاده کنید.

دستبند چرمی

زیورآلات مردانه و دستبند چرمی ساده یک بیانیه مد عالی هستند. می‌توانید یکی از آن‌ها را از فروشگاه‌های اینترنتی کادو تولد دست ساز تهیه کنید و به مرد زندگی خود هدیه دهید. ساخت هدیه تولد دست ساز برای پدر ایده بهتری نسبت به خرید هدیه‌های تکراری است. خرید زیورآلات زنانه یا زیورآلات مردانه بهترین گزینه برای قدردانی از آن‌ها محسوب می‌شود.

 کادو تولد دست ساز برای پسر

گل‌های دست ساز

ساختن گل، یک ایده بسیار عالی و شیک برای کادو تولد دست ساز است. شما می‌توانید با استفاده از دستمال کاغذی یا کیسه‌های پلاستیکی، گل‌های زیبا و جذابی درست کنید.

جعبه خاطرات

دریافت یک جعبه خاطرات برای دوست شما معنایی جهانی خواهد داشت. جعبه خاطرات می‌تواند شامل برخی از چیزهایی باشد که دوست شما دوست دارد. شمع، کوکی‌ها، عکس‌ها، خاطرات، کارت‌هایی با پیام‌های مثبت، یاس بنفش و موارد دیگر از جمله علاقه‌مندی‌های دختران است. ممکن است یک کادو تولد دست ساز کوچک به نظر برسد. اما برای بهترین دوست شما یک دنیا معنی دارد.

جعبه وسایل بهداشتی

یک جعبه که پر از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست مانند مینی لوسیون بدن، بمب حمام، لاک ناخن، سنگ پا، اسکراب صورت و غیره است، از مواردی هستند که می‌توانند روز یکی از عزیزان شما را خوشایند کنند. در واقع، این هدیه ای است که عزیزان شما برای استراحت و تمرکز روی سلامتی خود به آن نیاز دارند.

شمع‌های معطر

می‌توانید در خانه شمع درست کنید! شما فقط به مقداری موم نیاز دارید یا می‌توانید از یک شمع قدیمی‌ برای آن استفاده کنید. شمع را ذوب کنید و در ظرفی بریزید و تعدادی از اسانس‌های مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید که عطر فوق العاده ای را به ارمغان می‌آورد. اجازه دهید موم کمی خنک شود و آن را در یک لیوان شیشه بریزید. فراموش نکنید تا زمانی که موم نرم است یک فتیله به آن اضافه کنید.

گیاه گلدانی

گیاه نماد زندگی و امید و همچنین آگاهی از محیط زیست است. وقتی دست‌های خود را برای کاشتن گیاه در گلدان به کار می‌گیرید و به شخص مهم زندگیتان یک گیاه زیبا که شخصی‌سازی شده است هدیه می‌دهید، لذت او را دو چندان می‌کند.

بطری یادداشت

می‌توانید یک بطری شیشه بردارید و آن را با چند یادداشت زیبا و شاد پر کنید که لبخند را بر لبان عزیزانتان بیاورد. می‌توانید یادداشت‌های کوچک زیادی در مورد شخص مورد نظر خود بنویسید که می‌تواند مجموعه ای از چیزهایی باشد که دوست شما را بخنداند یا احساس خوشحالی کند. از برخی شوخی‌های خنده‌دار که فقط بین شما دو نفر است تا چند کلمه برای تفکر، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بطری را با آن‌ها پر کنید.

تقویم اینستاگرام

تصاویر سخنان زیادی را بیان می‌کنند که گاهی کلمات از بیان آن عاجز هستند. احتمالا به همین دلیل است که مردم تصمیم می‌گیرند عکس‌های مورد علاقه خود را چاپ کنند. شما می‌توانید برخی از عکس‌های بامزه و سرگرم کننده گرفته شده از اینستاگرام را جمع آوری کنید و از آن یک تقویم بسازید. با هر تصویر، می‌توانید پیام کوچکی بنویسید که می‌تواند درباره تصویر، دوستی شما یا هر چیزی تصادفی باشد. اساسا چیزی که قطعاً لبخندی بر لبان دوست شما می‌آورد.

سخن پایانی

این ایده‌های خلاقانه کادو تولد دست ساز مطمئنا لبخند را روی صورت عزیزان شما خواهد آورد. شما همچنین می‌توانید طیف گسترده ای از زیورآلات دست ساز را در سایت نوا استایل پیدا کنید و بر اساس سلیقه ای شخصی خود، انگشتر یا هرچیزی که لازم دارید را سفارش دهید. البته از نظر آقایان زیادی، این هدایا ارزشی ندارند. در صورتی که با تهیه این کادوها به عنوان کادو برای تولد پدر به نتیجه ای نرسیدید؛ با ما در ارتباط باشید.

منبع

homemade-gifts-made-easy.com

سوالات متداول

بهترین هدیه تولد چیست؟

بهترین هدیه ای که می‌توانید به عزیزاتان بدهید هدیه دست‌ساز است ارزش این هدیه در ساخت آن با عشق و علاقه و با دست خود است و با آن همه را شگفت‌زده می کنید

چرا هدیه تولد دست سلز بدهیم؟

اگر شما بودجه به اندازه کافی ندارید برای هدیه دادن میتوانید از کادو های دست ساز استفاده کنید درضمن علاوه بر به صرفه بودن هدیه دست ساز با عشق و محبت ساخته میشود و فرد بعد از گرفتن کادو این عشق و علاقه را درک میکند

پر کاربرد ترین هدیه دست ساز چیست؟

پر کاربرد ترین هدیه دست ساز جعبه نگهداری انگشتر است که خانم ها از آن بسیار استفاده میکنند و برای آن ها کاربردی هست

3.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *