آموزشی

شش روش استفاده از جواهرات رزگلد در استایل

طلای-رزگلد

بعد از ورود طلای سفید به بازار، اینبار نوبت جواهرات رزگلد بود تا با ورودش طوفانی به پا کند. در ابتدا شاید به دلیل رنگ خاص و کم نظیر طلای رزگلد، ست کردن آن با رنگ پوست، مو و لباس کمی شما را به چالش بکشد و همین امر شما را برای خرید آن مردد کند. اما اگر زیورآلات رزگلد را اصولی و صحیح استایل کنید، می‌توانید در میهمانی‌ها و مجالس بدرخشید.

ترکیب طلا و مس با یکدیگر موجب شد تا طلا یک رنگ صورتی ملایمی به خود بگیرد که امروزه آن را به عنوان جواهرات رزگلد می‌شناسیم. یکی از دلایل محبوبیت طلای رزگلد، زیبایی خیره کننده و ظاهر زنانه و ملیح آن است. این جواهر زیبا بر روی هر نوع تناژ پوستی عالی به نظر می‌رسد. با همه این تعاریف دور از انتظار نیست که اکسسوری رزگلد جایگاه ویژه‌ای را در دنیای جواهرات از آن خود کرده، که در ادامه نگاهی به ترفندها و نحوه ست کردن آن خواهیم انداخت.

رزگلد، رنگی با معانی عمیق

به دلیل اینکه این نوع از طلا برای اولین بار در کشور روسیه ساخته شد، به آن طلای روسی نیز گفته می‌شود. در بالا به این نکته اشاره کردیم که ترکیب طلا و مس سبب به وجود آمدن طلای رزگلد شده و هر چه میزان مس موجود در طلا بیشتر باشد، رنگ قرمز در طلا نمایان‌تر است.

یکی از ویژگی‌هایی که طلای رزگلد را نسبت به سایر جواهرات منحصر به فرد کرده، ست شدن راحت و بی دردسر آن با هر نوع رنگ و لباسی‌ست. اگر در هنگام رفتن به میهمانی و یا یک قرار ملاقات مهم در انتخاب اکسسوری سر در گم هستید! بهترین گزینه برای شما استفاده از جواهرات رزگلد می‌باشد. زیرا این رنگ از اکسسوری به راحتی با هر نوع استایل و رنگ پوستی ست می‌شود.

6 ترفند استفاده از جواهرات رزگلد و طلا

در مقالات قبلی بارها به نقش اکسسوری و نحوه صحیح استفاده از آن‌ها در استایل پرداختیم. امروز قصد داریم تا درمورد استفاده از جواهرات رزگلد و نحوه استایل کردن آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

1.جواهرات رزگلد و رنگ پوست

طلای رزگلد متناسب با هر رنگ پوستی می‌باشد و به دلیل اینکه رنگ گونه‌ها را بیرون میاورد، برای پوست‌های زرد و رنگ پوستی سفید گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. اما به دلیل رنگ گرمی که دارد، با رنگ پوست گندمی و تیره یک ترکیب بی‌نظیر می‌سازد.

2.ست کردن طلای رزگلد با لباس

یکی دیگر از مواردی که همواره هنگام استفاده از تمامی جواهرات باید به آن توجه داشت، رنگ و نوع لباس است. در ابتدا باید بگوییم شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی، هر رنگ لباسی را با طلای رزگلد ست کنید. اما اگر به کم راضی نیستید و خواهان یک استایل خیره کننده هستید، از لباس‌هایی با رنگ کرم، سرمه‌ای، خاکستری، سفید و مشکی کمک بگیرید.

3.استفاده از طلای رزگلد و اکسسوری

از عواملی که دنیای مد را شیرین و جذاب می‌کند، ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر و خلق یک اثر هنری زیبا است. به همین دلیل از ترکیب طلای رزگلد همراه با طلای سفید و زرد غافل نشوید. برای مثال: میتوانید چند دستبند را با رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد بپوشید و از زیبایی آن لذت ببرید.

اما رنگ رزگلد تنها محدود به زیورآلات نیست. اکسسوری‌هایی نظیر کیف، ساعت، عینک و … با رنگ رزگلد می‌تواند استایل شما را متفاوت‌تر کند. برای مثال: می‌توانید یک ساعت رزگلد را همراه با یک دستبند و انگشتر رزگلد یا طلای زرد بپوشید.

4.ست کردن طلای رزگلد با رنگ مو

اگر از آن دسته از افرادی هستید که از تجربه کارهای جدید و ریسک کردن در ظاهر و استایلتان نمی‌ترسید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا موهایتان را به رنگ رزگلد تغییر داده و از اکسسوری‌هایی در ناحیه صورت و گردن مانند: گوشواره یا گردنبند رزگلد استفاده کنید. ناگفته نماند که موهای شرابی، قرمز و حتی صورتی با جواهرات رزگلد، مانند دستبند استیل رزگلد، بسیار زیبا دیده می‌شود.

5.استفاده از فیروزه در کنار طلای رزگلد

همانطور که بارها و بارها اشاره کردیم، جواهرات رزگلد به راحتی با هر طیف رنگی ست می‌شوند. یکی از ترکیب‌های بی‌نظیر، استفاده از طلای رزگلد در کنار رنگ فیروزه‌‌ای است. همچنین طلاهای رزگلدی که با نگین فیروزه مزین شده‌اند، جذابیت دو چندانی دارد.

6.طلای رزگلد و مراسمات رسمی

اگر به یک قرار کاری مهم یا یک مراسم رسمی دعوت شده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از جواهرات رزگلد در کنار لباس‌هایی به رنگ سفید، زغالی، خاکستری و مشکی‌ست. بدون شک با این ترکیبات در عین شیک و باکلاس بودن، شما یک استایل رسمی دارید.

نکات کلیدی درباره استفاده از جواهرات رزگلد

ما در مقاله‌ای با عنوان«کدام جواهرات مناسب رنگ پوست شماست؟» درمورد انواع تناژ پوستی و این که چه رنگ از جواهرات مناسب چه تناژ پوستی است به طور کامل صحبت کردیم. اما اگر بخواهیم نیم نگاهی به آن داشته باشیم، باید بگویم که جواهراتی مانند: نقره، پلاتین و طلای سفید مناسب پوست سرد و جواهرات زرد برای پوست گرم مناسب هستند. با همه اینها طلای رزگلد با تمامی تناژ پوستی هماهنگی فوق‌العاده‌ای دارد.

رنگ صورتی و ملیح این جواهر آن را به یک رنگ رمانتیک و زنانه تبدیل کرده و برای قرارهای عاشقانه و جشن عروسی گزینه بسیار عالی و خیره کننده‌ای است. همچنین اگر به دنبال خرید یک هدیه زیبا برای یکی از عزیزانتان هستید، بدون شک جواهرات رزگلد مناسب‌ترین و جذاب‌ترین هدیه برای کسی‌ست که دوستش دارید. شما با این کار قلب او را تسخیر می‌کنید.

اما از نظر برخی از کارشناسان، یکی از برترین ویژگی جواهرات رزگلد، ترکیب و هماهنگی چشم نواز آن همراه با تمامی رنگ‌ها و اکسسوری‌ها می‌باشد. به طوری که اگر اطلاعات کمی درمورد رنگ و چگونگی ست کردن اکسسوری با لباس را داشته باشید، بدون هیچ نگرانی می‌توانید از جواهرات رزگلد در استایل روزانه و حتی رسمی خود استفاده کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله با معرفی 6 ترفند و نکات کلیدی سعی کردیم تا شما را با یکی از زیباترین رنگ‌های جواهرات، یعنی رزگلد و نحوه ست کردن آن با سایر اکسسوری‌ها آشنا کنیم.

از همین‌ رو اگر به دنبال به روزترین و جذاب‌ترین اکسسوری روز دنیا هستید، ما در گالری نوا با بهترین متریال و مناسب‌ترین قیمت، انواع زیورآلات زنانه و مردانه را طراحی و در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای مشاهده می‌توانید به بخش فروشگاه سری بزنید.

تألیف و تنظیم: اشکان جمالی، المیرا حسن‌زاده، حامد بلوچی، کیانا معتمد

لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *