آموزشی

نحوه ست کردن زیورآلات با استایل شما

چگونه اکسسوری رو با لباس ست کنیم؟

داشتن ظاهری برازنده و شیک باعث می‌شود که ما در دسته افراد خوش پوشی که حرفی برای گفتن دارند و در مجالس می‌درخشند قرار بگیریم. برای رسیدن به این موقعیت و اینکه بتوانید استایل خود را یک سطح ارتقا بدهید، نحوه ست کردن زیورآلات با لباس یا دیگر اکسسوری‌هایی که قرار است استفاده کنید را باید بدانید. رعایت هارمونی چه در رنگ، چه در جنس پارچه، چه در زیور و هم‌چنین، در ابعاد اکسسوری، نسبت به لباسی که قرار است به تن کنید تاثیر گذار است.

پس برای رسیدن به سوال، چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم، با ما همراه باشید. سعی می‌کنیم، جزئیات بیشتری راجع به نحوه ست کردن با زیورآلات را بررسی کنیم. برای مطلع شدن از قیمت دستبند، گردنبند یا گوشواره و انگشتر در طرح‌های مختلف و خرید آن‌ها می‌توانید به فروشگاه نوا استایل مراجعه کنید. این فروشگاه محصولاتی با تنوع بالا و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

قانون استفاده از زیورآلات و ست کردن با لباس

ست کردن جواهرات با لباس

همانطور که قبل از استفاده از وسایل یا ابزار گوناگون نیاز است، مواردی چون نحوه عملکرد یا نحوه استفاده از آن‌ها را بدانیم. این موضوع در مورد اکسسوری‌ها هم صادق است. بهتر است، قانون استفاده از زیورآلات را قبل از خرید یا استفاده آن‌ها بدانیم تا نحوه ست کردن زیورآلات با لباس‌ها را به. قبل از شروع باید این موضوع را بررسی کنیم که اصلا، اکسسوری چیست و پوشیدن اکسسوری چه جایگاهی در استایل افراد دارد؟

استفاده از اکسسوری مناسب با هر لباس شور و انرژی خاصی به استایل شما می‌دهد و به اصطلاح می‌توان در یک کلام گفت که اکسسوری نمک استایل است. اکسسوری‌ها می‌توانند هم کاربردی باشند و هم زینت خاصی به استایل شما بدهند. یا می‌توانند تنها باعث زیبایی ظاهر و پوشش شما شوند و حرف آخر را در یک استایل بزنند.

قانون اول، عشق

زیورآلاتی را انتخاب کنید که دوستش داشته باشید. این یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قوانین پوشیدن زیورآلات است. البته، این موضوع درباره نحوه انتخاب لباس نیز صدق می‌کند. فرض کنید، در بین انبوه زیورآلاتی که دارید، قرار است یکی را انتخاب کنید. سعی کنید با در نظر گرفتن رنگبندی، اندازه و مدل، زیوری را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. عشق به آنچه انتخاب می‌کنید، اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد و برق نگاه شما را دو چندان می‌کند.

به‌طور مثال، خرید دستبند کارتیر یکی از محصولاتی است که این روزها بسیار متداول شده است. اما، اگر حس می‌کنید که دوست دارید نوع دیگری از دستبند را در بین زیورآلات خود داشته باشید. قطعه دیگری را تهیه کنید و به این موضوع توجه نکنید که چه زیوری این روزها محبوب شده است.

قانون دوم، مینیمال بپوشید

زیورآلات و پوشاک

در انتخاب و استفاده از زیورآلات زیاده‌روی نکنید. درحالی‌که، می‌توانید زیورآلات و اکسسوری‌های متنوعی را در استایل خود استفاده کنید، این نکته را فراموش نکنید که هرچه اکسسوری کمتری بپوشید، شیک‌تر به نظر می‌رسید.

در مجموع، از زیورآلات گرفته تا اکسسوری مانند کیف و عینک و مانند آن، تنها بین سه تا چهار اکسسوری بپوشید. به‌طور مثال، هنگام خرید دستبند زنانه دقت کنید که دستبندی را انتخاب کنید که با گردنبند یا انگشتر شما هارمونی داشته باشد که لازم نباشد، برای شیک‌تر شدن، زیور دیگری را اضافه کنید.

در ست کردن جواهرات با لباس این نکته را مد نظر قرار دهید که با لباس ساده و شیک، جواهراتی را استفاده کنید که کمی بزرگ و برجسته باشد تا بیشتر دیده شوید. اگر لباس تیره به تن می‌کنید، یک یا دو قطعه جواهر کافی است. می‌توانید با خرید گردنبند جواهر استایل خود را شکیل و کامل کنید.

قانون سوم،ترکیب رنگ‌ها

رنگبندی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در نحوه ست کردن زیورآلات و ست کردن لباس و اکسسوری است. دایره رنگ‌ها به چند دسته رنگ‌های مکمل و رنگ‌های با تم یک رنگ و معیارهای بسیار دیگری تقسیم شده است.

برای لباس‌های تیره سعی کنید، از جواهرات درخشان مانند یک گردنبند طلا یا جواهر در رنگ‌های مختلف استفاده کنید. یا مثلا، کیف تیره رنگ استفاده کنید. گاهی هم برجسته بودن، اگر به جا و درست انتخاب شود، می‌تواند موثرتر باشد. هوشمندانه انتخاب کنید.ست گردنبند با لباس مجلسی باز می‌تواند از انتخاب یک گردنبند پرکار یا گردنبند مروارید شروع شود. یا می‌توانید از زیورآلات با تناژ رنگی گرم در استایل خود بهره ببرید.

قانون چهارم، فرم صورت

ست کردن زیورآلات، فرم صورت

برای ست کردن زیورآلات بهتر است فاکتور مهمی چون فرم صورت را دست کم نگیرید. برای صورت‌های گرد، توصیه می‌شود از پوشیدن زیورآلات گرد مثل گوشواره حلقه‌ای یا گردنبندهای کوتاه اجتناب کنید. برعکس، اگر صورتی کشیده دارید، گوشواره حلقه‌ای و گردنبندهای بسیار مناسب است. اگر گردنبند بلند و کشیده دارید، بهتر است از گردنبندهایی مانند چوکر که کوتاه هستند و کاملا به گردن می‌چسبند استفاده کنید.

هرچه صورتی ظریف‌تر داشته باشید، بهتر است از زیورآلات ظریف استفاده کنید. ست گردنبند با لباس مجلسی برای افرادی که گردنی کوتاه دارند، می‌تواند به فرم گردنبندهای آویز دار بلند باشد تا جلوه بهتری به استایل شما دهد.

قانون پنجم، مدل لباس

اگر لباس مجلسی را می‌خواهید به تن کنید که قسمت شانه‌ها برهنه است و دور گردن توسط قسمتی از پارچه خود لباس به فرم گردنبند پوشیده می‌شود، استفاده از گردنبند کار بیهوده‌ای است. در این حالت بهتر است از گوشواره و زینتی‌های مرتبط با مو مانند گیره شیک استفاده کنید. ست كردن جواهرات با لباس هایی با مدل های مختلف دقت خاصی لازم دارد تا در استایل شما حسی موزون و هماهنگ ایجاد کند.

قانون ششم، شخصیت شما

شخصیت شما نیز تاثیر بسیاری بر استایل شما می‌گذارد و یکی از شاخصه‌هایی است که هنگام انتخاب و خرید زیورآلات مختلف مانند خرید دستبند مردانه یا زنانه و ست کردن زیورآلات با هم باید آن را مد نظر قرار دهید.

• اگر در دسته افراد برون گرا هستید، جواهرات با تنوع رنگی بالا می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.
• اگر درون گرا هستید، انتخاب زیورآلات ساده مانند خرید گردنبند کارتیر ساده می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
• اگر هم شخیصت میان گرا، جدی دارید که ساده پوش هستید، می‌توانید از جواهرات با ضخامت بیشتر استفاده کنید.

نحوه ست کردن جواهرات با لباس قرمز

قرمز رنگ عشق، شجاعت و جسارت است و باعث می‌شود فردی که قرمز به تن می‌کند، با اعتمادبه‌نفس بالا به نظر برسد. برای اینکه لباس قرمز رنگ شما بیشتر به چشم بیاید، حتما باید اکسسوری درستی را برای آن انتخاب کنید. نحوه ست جواهرات با لباس قرمز اینگونه باید باشد.

یا باید زیورآلات مینیمالی را انتخاب کنید. یا برعکس، باید زیوری را انتخاب کنید که بدرخشید. پس می‌توانید برای ست کردن زیورآلات با لباس قرمز، رنگ سفید، کمی متالیک، گوشواره‌های آویز استفاده کنید.

نحوه ست کردن زیورآلات و انواع اکسسوری با لباس آبی

ست کردن جواهرات با لباس

 

حال که کمی بالاتر صحبت از اهمیت رنگ‌ها در نحوه ست کردن زیورآلات با انواع لباس به میان آمد، بهتر است فرصت را غنیمت بشماریم و به این سوال لباس مجلسی آبی را با چه کفشی ست کنیم؟ اینگونه پاسخ دهیم.برای پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا، رنگ آبی را به جزئیات بررسی کنیم. رنگ آبی در دسته رنگ‌های سرد قرار می‌گیرد و طیف‌های رنگی بسیاری دارد که در این میان، آبی درباری یک رنگ بسیار شیک و لوکس است.

برای ست کردن زیورآلات با رنگ آبی می‌توانید از زیورآلات نقره یا گردنبند مهره‌ای قهوه‌ای نیز استفاده کنید. اما، برای انتخاب کفش مناسب با لباسی آبی رنگ، کفشی با رنگ مشکی یا رنگ‌های خنثی مانند کرم، شتری، سفید، بژ و نقره‌ای انتخاب مناسبی است. البته، می‌توانید از کفش‌های زنانه مجلسی طلایی پاشنه بلند بند دار هم استفاده کنید.

ست گوشواره با لباس

اکسسوری مناسب هر لباس

یکی دیگر از زیورآلاتی که نحوه استفاده از آن در پوشش شما باید هوشمندانه انتخاب شود گوشواره است. برای ست گوشواره با لباس بهتر است فرم صورت که در بالا به آن اشاره شد نیز توجه کنید. به‌طور مثال، زیورآلات ظریف و کلاسیک مانند گوشواره میخی الماس یا طرح الماس یا گوشواره‌های حلقه‌ای به همراه یک گردنبند آویز تقریبا با هر استایلی ست می‌شوند.

ست یاسی و سبز در یک استایل

یاسی رنگی است بسیار دلنشین، ملایم و ملیح و ترکیبی از بنفش با سفید است که برای فصل تابستان بسیار مناسب است و حس طراوت و زندگی را با خود به همراه می‌آورد. می‌توانید ست یاسی و سبز را یکی ملایم دیگری نوید زندگی است را در خرید کیف، کفش، شال و مانتو تابستانی به کار ببرید.

اما، حتی در انتخاب این موارد هم باید دقت کنید. چون ترکیب این دو رنگ کار حساسی است. اگر اکسسوری اشتباهی متناسب با این رنگ‌ها انتخاب کنید، جلوه نامناسبی به پوشش شما خواهد داد.می‌توانید از مثلا یاسی را با طیف سبز ست کنید. از زیورآلاتی استفاده کنید که یا در همین رنگ هستند یا معمولا به رنگ صدفی هستند. برای بررسی قیمت گردنبند زنانه که شامل این آیتم‌ها باشد، می‌توانید به فروشگاه اکسسوری نوا استایل مراجعه کنید.

جمع‌بندی:

ست کردن زیورآلات زمانی که به درستی و بر اساس اصول زیبایی انجام شود، چندین قدم استایل شما را بهبود می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود فردی خوش استایل و شیک به نظر برسید. حتی اگر، لباسی که به تن می‌کنید، از برند بسیار گران و معتبری نباشد. درست پوشیدن از گران پوشیدن مهم‌تر است!
برای خرید اکسسوری‌هایی مانند خرید گردنبند مردانه یا زنانه یا هر نوع زیور دیگری، بهتر است ابتدا قیمت موارد بالا را مطالعه کنید تا بتوانید خریدی مناسب و عالی داشته باشید و بتوانید از آن اکسسوری در مناسبت‌های مختلف به همراه لباس‌های رسمی و غیر رسمی یا کژوال استفاده کنید.

سوالات متداول

چه رنگ زیورآلاتی به لباس من می آید؟

یکی از آسان ترین راه ها برای استفاده از اکسسوری ها یا همان زیورآلات ست کردن آن ها با رنگ لباستان است. از آنجایی که رنگ لباس تاثیر زیادی بر استایل افراد دارد، اگر رنگ زیورآلاتتان را طوری انتخاب کنید که به رنگ لباستان بیاید، استایلی زیباتر پیدا خواهید کرد.

استفاده از چند اکسسوری در یک استایل مجاز است؟

سایز زیورآلات شما با تعداد مجاز آن رابطه معکوس دارد؛ یعنی هر چه سایز زیورآلاتتان بزرگتر باشد، مجاز به استفاده از تعداد کمتری زیورآلات در یک استایل هستید؛ نهایتا سه الی چهار قطعه.

چه مواردی را نباید باهم ست کنیم؟

تا همین چند سال پیش خیلی ها عادت داشتند کیف و کفش ست بخرند؛ انگار قانون نانوشته ای وجود داشت که می گفت کسانی که این کار را انجام ندهند، اصلا سلیقه ندارند. در حال حاضر خوشبختانه ورق برگشته است و می توان بدون توجه به طرح سراغ کیف و کفش هایی رفت که لزوما هم رنگ و هم شکل هم نیستند. از قضا این کار نتیجه بهتری هم داده است

منبع:

www.masterclass.com

alldaychic.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *