مناسبت‌ها

هدیه مناسب برای آقایان

هدیه-مناسب-برای-آقایان

هدیه گرفتن و هدیه دادن همیشه یکی از لذت بخش‌ترین کارهای دنیا‌‌ست. اگر بخواهیم رو راست باشیم، انتخاب هدیه مناسب در زمان تولد، سالگرد ازدواج و روز مرد همیشه یکی از چالش برانگیزترین کارها برای خانوم‎هاست. با توجه به نزدیک شدن به روز پدر و روز مرد، مطمئنا دغدغه خرید هدیه مناسب برای آقایان به سراغ شما هم آمده است. پس برای جبران زحمات بی‌منت آنها دست به کار شوید و با خریدن هدیه مناسب برای پدر و همسر خود آنها را خوشحال کنید. در مقاله قبلی به شما کمک کردیم تا هدیه مناسب برای روز مادر و روز زن انتخاب کنید، پس نگران نباشید! ما شما را در این راه تنها نخواهیم گذاشت و با معرفی چندین گزینه در این مسیر همراه شما خواهیم بود.

انتخاب هدیه مناسب

برای خرید هدیه مناسب برای آقایان مطمئناً موارد متعددی به ذهن می‌رسد. با این حال در ادامه چندین مورد برای شما عزیزان ذکر شده است:

کفش

شاید خرید لباس برای آقایان کار آسانی نباشد و آشنایی با سلیقه طرف مقابل، شما را به خواسته‌تان برساند. اما انتخاب کفش چیزی نیست که بتوان به راحتی انتخابش کرد. از همین رو میتوان آن را یک گزینه بسیار مناسب جهت هدیه روز مرد دانست! همانطور که می‌دانید، آقایان زمان زیاد را در خارج از خانه سپری می‌کنند، پس پوشیدن کفش مناسب و راحت تا حد زیادی می‌تواند از خستگی کار آنها بکاهد. کفش چرم مردانه همیشه شیک و مد روز است و تقریبا با تمامی استایل‌ها همخوانی دارد. برای خرید کفش، شما فقط به سایز پای پدر و یا همسرتان نیاز دارید.

کنسول بازی

هیچ ارتباطی ندارد که چه سن و سالی دارید، علاقه به بازی‎های کامپیوتری و کنسول‌های بازی هیچوقت از بین نمی‎رود. هر سال با پیشرفت تکنولوژی، کنسول‎های بازی جدیدی به بازار معرفی می‌شود و داشتن نوع جدید آن، خواسته همه آقایان است. در نتیجه کنسول بازی را می‌توان یک هدیه مناسب برای آقایان و یک انتخاب کاملا هوشمندانه برای روز مرد دانست. اگر کنسول بازی دارید، خرید بازی‎های متنوع هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. مطمئن باشید با هدیه دادن کنسول بازی و بازی‎های کامپیوتری، برق خوشحالی را در چشمانشان می‌بینید.

لوازم اصلاح برقی

همانطور که خانوم‎ها به پوست صورت و زیبایی خود اهمیت می‌‎دهند، آقایان هم از این قاعده مستثنی نیستند. اصلاح صورت با تیغ پوست صورت را خراب می‌‏کند و باعث زبر شدن آن می‌شود. اما با استفاده از ریش تراش به پوست صورت آسیبی وارد نمی‌‎شود، پس چه هدیه ‎ای بهتر از خرید ماشین ریش تراش! امروزه ماشین‌های ریش تراش انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها دارای سری متفاوت هستند که این امکان را به شما می‌‎دهند تا نواحی مختلف صورت و بدن را اصلاح کنید. اما اطمینان داشته باشید که این یک کادو کارآمد و ضروری برای آقایان است و تا مدت‎ها می‌‎توانند از آن استفاده کنند. تاکنون به لوازم اصلاح برقی به عنوان هدیه مناسب برای آقایان فکر کرده‌اید؟

ساعت

یکی از گزینه‎هایی که جا دارد در لیست هدیه مناسب برای آقایان به آن اشاره کنیم، ساعت است. استفاده از ساعت نقش بسیار زیادی در استایل آقایان دارد. با پوشیدن ساعت می‌توانید یک استایل شیک و زیبا خلق کنید. البته در خرید ساعت باید به نکاتی توجه داشته باشید. پدرها معمولا ساعت کلاسیک را ترجیح می‎دهند. اما هستند افرادی که انتخابشان ساعت اسپرت است. در خریدن ساعت برای همسر و یا پدرتان کافی‌ست توجه داشته باشید که بیشتر چه سبکی را می‎پسندند.

لباس ورزشی

اهمیت دادن به سلامتی و تندرستی چیزی‌ست که هرگز نباید از آن غافل شد. در دنیای امروزی که با توجه نوع سبک زندگی، استفاده از مواد غذایی ناسالم، غذاهای چرب و فست فود به حداکثر رسیده، داشتن فعالیت ورزشی می‎تواند به شما برای حفظ سلامتی کمک کند. اگر همسر و یا پدرتان فرد ورزشکاری‎ست، که چه بهتر! زیرا خرید لباس ورزشی یک هدیه مناسب برای روز پدر است و بی شک آنها را خوشحال می‎کند. اما اگر تا این لحظه با ورزش کردن غریبه هستند، شما با هدیه دادن یک جفت کتونی ورزشی و یا یک ست لباس ورزشی می‎توانید آنها را برای رفتن به باشگاه و یا داشتن حداقل فعالیت ورزشی ترغیب و تشویق کنید.

پیشنهادات نوا گالری

این داستان هنوز تمام نشده! ما برگ برنده را تا اینجای کار برای شما رو نکرده‌ایم. پیشنهادات نوا گالری برای هدیه مناسب برای آقایان می‌‎تواند بهترین گزینه برای کادو دادن باشد. نوا گالری با طراحی و تولید اکسسوری برای خانوم‎ها و آقایان این امکان را برای شما فراهم کرده تا به دور از هر گونه دغدغه‌ای به خرید یک هدیه مناسب برای آقایان بپردازید. 

در دنیای امروزی، آقایان همانند خانوم‌ها سعی دارند تا روی مد باشند و از این غافله عقب نمانند. استفاده از اکسسوری در استایل، به آنها این امکان را می‎دهد تا استایل منحصر به فرد خود را خلق کنند. نوا گالری برای آقایان اکسسوری‌هایی از قبیل دستبند و گردنبند مردانه تولید و طراحی کرده است. شاید تا به اینجا کمی نگران هزینه آن باشید، اما ما نه تنها به سلیقه و استایل شما اهمیت می‌دهیم، بلکه به فکر جیب شما هم هستیم. اکسسوری‌های موجود در نوا گالری، اغلب از جنس نقره و استیل ‎است. استیل به کار رفته در محصولات از نوع بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و با توجه به نوع آبکاری، تمامی کارها ضد حساسیت می‎باشد. در ادامه به انواع آنها اشاره خواهیم کرد.

امروزه استفاده از دستبند در استایل، خانوم و آقا نمی‌‎شناسد. به خصوص که با ترند شدن دستبندهای چرم و استیل و تنوع در طراحی آنها، سلیقه‌ی اکثریت افراد را در بر می‎گیرد. گالری نوا با تولید انواع مدل‌های دستبند، این امکان را برای شما فراهم کرده تا در انتخاب این گزینه دچار سردرگمی نشوید و به راحتی برای هر نوع استایلی گزینه‎ ای برای انتخاب داشته باشید. ما با متریال‌های چرم، استیل، نقره و سنگ همراه با طراحی منحصر به فرد دست شما را در انتخاب دستبند مردانه باز گذاشته ایم. پس با توجه به سلیقه همسر یا پدرتان می‌توانید یک هدیه مناسب برای آقایان تهیه کنید.

گردنبند

همانطور که قبلا اشاره کرده‌ایم، استفاده از اکسسوری در آقایان کمی محدودتر از خانوم‎هاست. اما با این حال استفاده از گردنبند می‌تواند به زیبایی استایل آنها اضافه کند. در نوا گالری با طراحی گردنبند از جنس سنگ، استیل و نقره شما به راحتی می‌توانید هدیه ‎ای مناسب با سبک و استایل همسر و یا پدرتان انتخاب کنید.

گردنبندهای سنگ موجود در نوا گالری با تنوع بسیار بالا، حق انتخاب بسیار زیادی به شما می‌‎دهند. گردنبندهای سنگ نوا گالری با پلاک‎های متنوع، جزء پرطرفدارترین کارهای این  گالری برای استایل‌های اسپورت به شمار می‌آیند. به عنوان نمونه گردنبند مردانه سنگی هیچ استایل روزمره را به خوبی کامل می‌کند. اما گردنبندهای استیل کارتیه که همیشه مد هستند و با هر نوع استایل و سبکی جور می‌شوند می‌توانند یک گزینه بسیار زیبا برای هدیه روز پدر باشند. ما در نوا گالری با تولید دو رنگ طلایی و نقره‌ای به فکر همه سلیقه‌ها هستیم.

برای خرید کافیست سری به بخش مردانه و یا صفحه‌ی گردنبند نقره بزنید؛ مطمئنا زیبایی و کاربردی بودن این هدایا، خیال شما را از بابت خرید یک هدیه مناسب برای آقایان راحت خواهد کرد.

و در آخر

مطمئنا همه‌ی ما در زمان خرید یک هدیه برای عزیزانمان با این نکته مواجه شدیم که چه چیزی برای هدیه دادن مناسب است. فرقی هم نمی‌کند که چه آقا باشند و چه خانم. همه از یک هدیه خوب لذت می‌برند. بنابر همین موضوع گالری نوا استایل سعی در کمک به شما برای خرید یک هدیه جذاب دارد. در این مقاله انواع گزینه‌ها مناسب هدیه برای آقایان ذکر شد. با این حال زیورآلات و اکسسوری جایگاه خود را در میان تمامی این گزینه‌ها دارند. مجددا اگر به گزینه‌های بیشتری در میان اکسسوری‌ها نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما مقاله اکسسوری و زیورآلات از بهترین انواع هدیه روز مرد را مطالعه فرمایید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *