مناسبت‌ها

اکسسوری و زیورآلات از بهترین انواع هدیه روز مرد

هدیه-روز-مرد

یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها انتخاب و خرید هدیه روز مرد و کادو روز پدر است. پیشنهادات زیادی در این رابطه وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها زیورآلات استیل و نقره می‌باشند. زیورآلات مردانه اغلب مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفته‌اند زیرا در هنگام آمدن نام جواهرات و زیورآلات ذهن افراد بیشتر به سراغ انواع گوشواره، گردنبند، دستبندهای طلایی و براق زنانه می‌رود. اما برای مردان نیز زیورآلات و اکسسوری‌های زیبا و ارزشمندی نظیر ساعت مچی، انگشتر، دستبند و اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه بیشتر در رابطه با انواع این اکسسوری‌ها برای هدیه روز مرد صحبت خواهیم کرد.

انگشترهای مردانه مناسب کادو روز پدر

انگشتر می‌تواند محبوب‌ترین گزینه‌ها برای  روز مرد باشد اما در خرید آن باید به برخی از نکات توجه نمود. انگشترهای مردانه انواع مدل‌ها و طرح‌ها دارند. ار پرطرفدارترین و محبوب‌ترین آن‌ها انگشترهای نقره و انگشترهای استیل می‌باشد. هرکدام از این دو نوع اکسسوری طرح‌های متفاوتی داشته و مناسب گروه سنی خاصی هستند. افرادی که به دنبال یک کادوی به نسبت ارزان برای هدیه روز مرد هستند، انگشتر استیل می‌تواند یک انتخاب منحصر به فرد و اقتصادی باشد. انگشترهای نقره اما هدیه‌ای شیک بوده و می‌تواند یک کادوی خاطره انگیز باشد. البته به خاطر داشته باشید که یکی از نکات مهم برای هدیه دادن انگشتر باید در نظر داشت، سایز انگشتر است. در این باره در مقاله چگونه سایز انگشتر مناسب خود را پیدا کنیم؟ بیشتر شرح داده شده است.

انگشتر نقره

این جنس از انگشتر می‌تواند با طراحی کلاسیک، مدرن، فانتزی و یا انواع طراحی‌ها ساخته شده باشد. انگشترهایی با فریم کلاسیک اغلب برای گروه سنی بالاتر از 40 سال مناسب می‌باشند و انگشترهای مدرن و امروزی‌تر بیشتر مورد پسند قشر جوان جامعه قرار می‌گیرد. البته انگشترهای کلاسیک لزوماً محدود به بازه سنی نمی‌باشند و همه عزیزان می‌توانند از آن استفاده نمایند.

انگشتر استیل

انگشترهای استیل نیز مانند انگشترهای نقره مدل‌‌های متفاوتی دارند و مناسب گروه‌های سنی مختلفی هستند. انگشترهای استیل با طراحی کلاسیک می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه روز پدر باشد و انگشترها با طراحی امروزی برای برادر، دوست، همسر و … مناسب می‌باشد. عیار استیل به کار رفته در اغلب انگشترها 316 بوده که تغییر رنگ نمی‌دهد و برای استفاده روزانه کاملاً مناسب است. اگر مایل می‌باشید که بیشتر در مورد آبکاری بدانید حتما از مقاله آبکاری و آبکاری طلا چیست؟ دیدن فرمایید.

انواع دستبند مناسب هدیه روز مرد

یکی از ایده‌هایی که برای هدیه روز مرد مطرح می‌شود خرید دستبند مردانه است. دستبندهای مردانه انواع مختلفی دارد و در جنس‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند. این دستبندها به صورت چرم طبیعی، سنگی و فلزی تولید می‌شوند که می‌توان آن‌ها را با اکسسوری‌های دیگر نیز ست نمود. با انتخاب هرکدام از این اکسسوری‌ها می‌توان هر یک از استایل‌های اسپورت، روزمره و رسمی را کامل نمود.

دستبند استیل و نقره

دستبندهای فلزی از جنس‌های مختلفی نظیر استیل، تنگستن، نقره و غیره ساخته می‌شوند که افراد با سلیقه‌های مختلف، انتخاب‌های متفاوتی خواهد داشت. مطمئنا از محبوب‌ترین این جنس‌ها، بدلیجات نقره و استیل می‌باشد. به همین منظور در گالری نوا استایل انواع محصولات نقره و استیل گردآوری شده تا مناسب تمامی سلیقه‌ها باشد. در گالری نوا استایل می‌توان انواع مختلف دستبندهای استیل و نقره مردانه را مشاهده کرده و بهترین آن‌ها را خریداری نمود.

دستنبد استیل کارتیر مردانه

این نوع دستبند یکی از شکیل‌ترین و زیباترین اکسسوری‌ها برای هدیه روز پدر است. این دستبند طراحی منحصر به فردی داشته و استیل مرغوب و باکیفیت برای ساخت آن استفاده شده است. استیل به کار رفته در دستبندهای موجود در این گالری آبکاری با کیفیت دارند. آبکاری به کار رفته در آن‌ها هیچ‌گونه حساسیتی در هنگام استفاده از آن به وجود نمی‌آورد. همچنین علاوه بر زیبایی، وزن دستبند بسیار سبک بوده و دست را خسته نمی‌کند. در گالری نوا استایل، مدل‌های دیگر دستبندهای استیل و نقره نیز وجود دارد. علاوه بر آن اگر مایل می‌باشید که در مورد زنجیر کارتیر بیشتر بدانید، مقاله زیورآلات کارتیر یا کارتیه را مطالعه فرمایید.

دستبند سنگی

یکی دیگر از انواع پرطرفدار دستبند در بین آقایان، دستبندهای سنگی است که اغلب قیمت مناسبی داشته و طول عمر بسیار بالایی دارند. این نوع دستبندها افت کیفیت ندارند، بدین صورت که در مدت زمان طولانی همان زیبایی اولیه خود را خواهند داشت. این نوع دستبندها اغلب به صورت دستساز ساخته شده و می‌توان آن‌ها را با سایز دلخواه ساخت تا برای هر اندازه مچ مناسب باشند.

دستبند چرمی

دستبندهای چرمی را می‌توان یک کادو شیک و اقتصادی برای هدیه روز مرد در نظر گرفت که آقایان اسپورت‌پوش بسیار از آن استفاده می‌نمایند. این نوع دستبند از جنس چرم باکیفیت ساخته شده و افت کیفیت ندارند. دستبندهای چرمی می‌توانند به صورت بافته شده، ساده و یا ترکیبی از این دو حالت طراحی و ساخته شوند که بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد. در گالری نوا استایل چندین نمونه از دستبندهای چرم وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید از آن‌ها دیدن فرمایید.

دستبند مردانه بافت و چرم

از بین دستبندهای ارائه شده در گالری نوا استایل، دستبند مردانه بافت و چرم یکی از زیباترین‌ و در عین حال ساده‌ترین دستبندها به شمار می‌رود. طرح این دستبند ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن می‌باشد. نوع چرم آن نیز طبیعی و بسیار باکیفیت است. قفل دسبتند بافت و چرم از نوع جعبه‌ای می‌باشد. انتخاب این دستبند به عنوان کادو روز مرد انتخابی عالی می‌باشد. برای دیدن مدل‌های بیشتر دستبند می‌توانید به بخش دستبندهای گالری نوا مراجعه فرمایید.

انواع گردنبند برای کادو روز مرد

از دیگر زیورآلات‌های مناسب هدیه روز مرد و کادو روز پدر، گردنبند به خصوص گردنبند طرح زنجیر مردانه است. گردنبندها نیز مانند دستبند از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. با این حال از پرطرفدارترین مدل‌های گردنبند، گردنبندهای نقره و استیل می‌باشند. البته امروزه گردنبندهایی که با مهره سنگی ساخته می‌شوند نیز بسیار مورد توجه آقایان قرار گرفته‌اند.

از خاصیت گردنبندهای نقره عدم تغییر رنگ و دوام آن‌ها می‌باشد که اگر مایل می‌باشید که طرح‌های مختلف این نوع گردنبند را مشاهده نمایید به صفحه‌ی گردنبند نقره مراجعه نمایید. علاوه بر نقره، گردنبندهایی که از جنس استیل می‌باشند نیز تغییر رنگ نمی‌دهند و ضدحساسیت می‌باشند. در رابطه با استیل و نقره و سنگ در قسمت دستبند توضیحات کافی داده شده است. در ادامه یک محصول پرطرفدار از گالری نوا استایل در بخش گردنبند معرفی خواهد ‌شد. برای دیدن سایر مدل‌های گردنبند نیز در صورت تمایل می‌توانید به بخش گردنبند گالری نوا استایل مراجعه فرمایید.

گردنبند مردانه سنگی نیمانی

این نوع گردنبند سبک طراحی خاص و چشم‌نوازی دارد. این محصول با استایل اسپورت هماهنگ می‌شود و برای آن نوع پوشش بسیار مناسب می‌باشد. گردنبند سنگی نیمانی را می‌توان یک انتخاب عالی برای کادو روز مرد در نظر گرفت. در واقع گردنبند ترکیبی از سنگ و استیل بوده و یک آویز کوچک استیل دارد. رنگ طلایی پلاک به همراه رنگ مشکی مهره‌های سنگ، هارمونی بسیار زیبایی را به وجود آورده و همچنین با سایر محصولات گالری نوا قابل ست شدن است.

سخن پایانی

مواردی که ذکر شد تنها بخش کوچکی از انتخاب‌هایی است که می‌توان برای هدیه روز مرد در نظر گرفت. زیورآلات و اکسسوری‌های مردانه طیف وسیعی را شامل می‌شود و تقریباً تمامی سلایق را در برمی‌گیرد. اگر نیز مایل می‌باشید که از محصولات مناسب کادو روز مرد دیدن فرماید اینجا کلیک کنید. در این مقاله به معرفی پراستفاده‌ترین انواع زیورآلات مردانه پرداخته شد و امیدوار می‌باشیم تا با مطالب عنوان شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *