آموزشی

کادو روز پدر

کادو برای تولد پدر از طرف دختر

شاید شما هم از خودتان بپرسید کادو برای روز پدر چی بخریم؟ تصور زندگی بدون حضور پدرها غیر ممکن است. پدرها کسانی هستند که به ما اجازه می‌دهند رویاهایمان را دنبال کنیم و به دنبال علایقمان برویم. بنابراین سزاوار این هستند که هر چند وقت یکبار و به ویژه در روز تولدشان، یک هدیه برای روز پدر به آن‌ها تقدیم شود تا نشان دهیم که چقدر برایمان مهم هستند. اگر به دنبال خرید آنلاین هدایای تولد برای پدر هستید؛ نوا استایل طیف کاملی از هدایا را برای شما پیشنهاد می‌دهد. با نوا استایل، می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف مانند تولدها، سالگردها و دیگر رویدادهای خاص، هدایایی برای پدر خریداری کنید. پورتال هدایای نوا استایل بهترین هدایا را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. ضمنا! فراموش نکید سری به لیست گردنبند نقره ما بزنید.😍

 

پدر شما شخص مهمی ‌در زندگی شما است و هر سال باید تولد او را خاص کنید و زندگی او را جشن بگیرید. فرقی نمی‌کند یک روز آرامش‌بخش با هم سپری کنید یا یک مهمانی عجیب و غریب برای او برنامه‌ریزی کنید. به پدرتان عشق و علاقه نشان دهید تا ببیند که در زادروز وی، چقدر به او اهمیت می‌دهید. اما با فرا رسیدن روز تولد، ایده کادو برای روز پدر به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های فرزندان تبدیل می‌شود. ما در این قسمت بهترین پیشنهادات کادو برای روز پدر را توضیح می‌دهیم.

تاریخ روز پدر 1402

روز پدر در ایران روز ولادت حضرت علی (ع ) 13 رجب می باشد اما به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت علی (ع) روز پدر در تاریخ هجری شمسی ثابت نیست. تاریخ روز پدر سال 1402، پنجشنبه، 5 بهمن 1402،  5/ 11 / 1402

برنامه ریزی خرید کادو روز پدر

اگر می‌خواهید بهترین روز را برای تولد پدرتان بسازید با راهنمای خرید کادو روز پدر ما همراه باشید:

اولین نکته در انتخاب کادو روز پدر

از پدرتان بپرسید که می‌خواهد در روز تولدش چه کار کند. ببینید آیا او می‌خواهد کار خاصی انجام دهد یا خیر. او ممکن است بخواهد یک روز آرام را با خانواده داشته باشد یا بیرون برود و کاری انجام دهد. هنگام برنامه ریزی برای تولدش به آنچه او می‌گوید توجه کنید.

کادو برای روز پدر از طرف پسر

کادو برای روز پدر از طرف پسر

دومین نکته در انتخاب کادو روز پدر

اگر پدرتان می‌خواهد استراحت کند؛ یک روز آرام در خانه داشته باشید. برای یک رویکرد آرام تر، اجازه دهید پدرتان در روز تولدش کمی استراحت کند. به جای اینکه او کارهای خانه یا کارهای حیاط را انجام دهد. در عوض آن‌ها را به طور داوطلبانه انجام دهید تا بتواند استراحت کند. برای هدیه روز پدر به او کتاب یا فیلم مورد علاقه‌اش را بدهید و به او بگویید استراحت کند. او مطمئنا از این کار قدردانی خواهد کرد.

سومین نکته در انتخاب کادو روز پدر

اگر پدر شما 40 یا 50 ساله می‌شود؛ برای جشن گرفتن تولد او با هم سفر کنید. به این فکر کنید که پدرتان همیشه می‌خواست به کجا برود. در نتیجه غافلگیر کردن او با تهیه بلیط سفر به جایی که دوست دارد؛ بهترین گزینه به عنوان کادو برای روز پدر از طرف پسر محسوب می‌شود. اگر فقط یک روز فرصت برای گذراندن وقت با هم دارید؛ با ماشین به جایی نزدیک بروید.

چهارمین نکته در انتخاب کادو روز پدر

یک مهمانی غافلگیرکننده و یک جشن غیرمنتظره ترتیب دهید. چه کسی سورپرایز را دوست ندارد؟ برای آماده سازی جشن از اعضای خانواده و دوستان خود کمک بخواهید. مطمئن باشید که بهترین کادو برای تولد پدر از طرف دختر خواهد بود.

پنجمین نکته در انتخاب کادو روز پدر

اگر پدرتان می‌خواهد وقت خود را با خانواده بگذراند؛ برای شام برنامه ریزی کنید. برای یک مهمانی رسمی‌تر و صمیمی‌تر، اقوام نزدیکتان را برای شام دعوت کنید. می‌توانید در رستوران مورد علاقه پدرتان غذا بخورید یا بیرون بروید. گفتگوهای سرگرم کننده داشته باشید و خاطرات عاشقانه خود را در مورد پدرتان برای بقیه تعریف کنید.

ششمین نکته در انتخاب کادو روز پدر

اگر به این فکر می‌کنید که به عنوان کادو برای روز پدر چی درست کنم؟ پیشنهاد می‌کنیم که کیک یا دسر مورد علاقه او را بپزید و آن را با خامه کیک و شمع تزئین کنید. اگر دسر مورد علاقه او چیز دیگری است؛ به جای کیک، آن را درست کنید. همچنین می‌توانید هدایای دست ساز را به عنوان کادو برای تولد پدر امتحان کنید. ساخت کادو برای روز پدر باعث می‌شود برای همیشه یک کادوی خاص از شما به یادگار داشته باشد.

ایده های کادو برای روز پدر

در ادامه برخی از ایده‌های کادو تولد از قبیل کادو تولد دست ساز را شرح دادیم. همچنین در میان این گزینه‌ها می‌توانید کادو برای روز پدر ارزان را ببینید.

1) درست کردن کارت

یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید تا به شکل کارت دربیاید. یک شعر یا پیامی برای پدرتان با زیباترین دست خط خود بنویسید. بیرون کارت را با تکه‌های کاغذ دیگر، چسب زرق و برق یا تصویر پدرتان تزئین کنید.

2) ضبط ویدیو از خودتان

این یک هدیه عالی برای فرزندانی است که در شهر یا کشور دیگری سکونت دارند. با ضبط ویدیو از خودتان باعث می‌شوید او را به یاد خاطرات قدیمی بندازید و از دیدن شما خرسند شوود. با این کادو برای تولد پدر قطعا هدیه‌ای خاص با کم‌ترین هزینه را تهیه کرده‌اید.

کادو برای روز پدر ارزان

کادو برای روز پدر ارزان

3) توجه به علایق پدر

بر اساس علایق پدرتان، برای او هدیه بخرید. اگر پدرتان به تخته نرد یا شطرنج علاقه دارد؛ برای او یکی از آن‌ها را بخرید. اگر شما و پدرتان از انجام یک سرگرمی خاص با هم لذت می‌برید؛ چیزی برای او بخرید که هر دو بتوانید از آن استفاده کنید. بنابراین در انتخاب ایده کادو تولد به علاقه‌های پدر خود توجه کنید.

4) کنسرت یا رویداد ورزشی

پدرتان را به یک رویداد ورزشی یا کنسرت ببرید. آیا پدر شما ورزش مورد علاقه ای دارد؟ یا خواننده خاصی را دوست دارد؟ ۲ بلیط بخرید تا بتوانید با او برای گذراندن وقت با هم بروید. حتی اگر از رویدادی که پدرتان دوست دارد به آن برود لذت نمی‌برید؛ او را در این روز خاص، تنها نگذارید.

5) شلوار راحتی

یکی از معدود شلوارهای مردانه که برای استراحت و خانه عالی عمل می‌کند؛ شلوار راحتی است. شلوار‌های راحتی کشش خوبی دارند و آن‌ها را به یک هدیه عالی برای پدری تبدیل می‌کند که بیش‌تر روزها دوست دارد استراحت کند.

6) کفش مناسب

کفش‌های کتانی نرم، مقاوم در برابر رطوبت و بو هستند. برای پدری که همیشه در حال حرکت است؛ این کفش‌ها طوری طراحی شده اند که خودشان را مطابق با پاهای صاحبش شکل دهند و می‌تواند مناسب‌ترین کادو برای تولد پدر‌ شوهر یا پدر خودتان باشد.

7) قهوه ساز

به عنوان هدیه برای آقایان و برای پدرانی که حداقل یک بار در روز دوست دارند قهوه بنوشند؛ هدیه دادن یک قهوه ساز می‌تواند لبخند را بر روی لبانشان بیاورد.

8) گردنبند

اگر پدر شما از آن دسته افرادی است که به زیورآلات علاقه دارد؛ می‌توانید برای او یک گردنبند استیل با عکس خودش هدیه بدهید. می‌توانید برای این کار به سایت نوا استایل مراجعه نمایید و انواع مختلف زیورآلات زیبا را در آنجا مشاهده کنید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت زیورآلات مردانه در نوا استایل بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

گردنبند استیل برای روز پدر

گردنبند استیل برای روز پدر

 

9) قاب عکس درخت خانواده

اگر پدرتان به سن شصت سالگی رسیده، واضح است که او در طول زندگی خود با افراد زیادی ملاقات کرده است. قطعا بسیاری از آن‌ها برای او خاص بوده اند و مهم‌ترین آن‌ها، خانواده او هستند. با این هدیه، به یاد آوردن همه آن خاطرات برایش آسان خواهد بود.

10) دفتر خاطرات

پدر یا پدر بزرگ شما عمر طولانی داشته و چیزهای زیادی را تجربه کرده است. او احتمالا در شصت سالگی داستان‌های خوب و بد زیادی برای گفتن دارد. دفتر خاطرات، یک هدیه عالی برای تشویق او به ثبت لحظات مهم خواهد بود. خریدن دفتر خاطرات به عنوان کادو برای تولد پدر بزرگ و تشویق او به نوشتن در مورد زندگی‌اش می‌تواند راهی عالی برای نوه‌هایش باشد تا در مورد چیزهای قبلی و درس‌های مهم زندگی بیش‌تر بیاموزند.

11) ست ابزار باغبانی

همچنین می‌توانید چیزی مرتبط با باغبانی را برای پدرتان بخرید. این یک زمان عالی است و فرصتی را برای استراحت و پاک کردن ذهن او فراهم می‌کند. مجموعه ابزار یک هدیه عالی برای کمک به باغبانی خواهد بود و مطمئنا پدرتان از این هدیه خشنود خواهد شد.

12) Apple AirPods Pro

به پدرتان کمک کنید تا نیازی به هدفون سیمی نداشته باشد. ایرپادها با بهبود کیفیت صدا و ویژگی حذف نویز که می‌تواند برای حفظ آرامش مناسب باشد؛ پدرتان را شگفت زده می‌کنند.

13) ساعت اپل واچ

برای پدری که خود را اهل فن می‌داند؛ این ساعت چیزی است که شاید پدرتان مدتی در فکر خریدن آن بوده، اما هرگز زمان مناسبی برای خرید آن نداشته است.

14) ست ماه تولد

اگر می‌خواهید پدرتان را شگفت زده کنید؛ می‌توانید ست ماه تولد او را از سایت نوا استایل خریداری کنید و به او هدیه دهید.

15) آباژور شیشه ای شخصی

با یک آباژور شیشه ای شخصی سازی شده، به پدرتان احساس خاص بودن بدهید. این هدیه دارای یک پیام محبت آمیز و بهترین کادو برای تولد پدر است که می‌تواند برای همیشه به یادگار بماند.

راهنمای خرید هدیه روز پدر

راهنمای خرید هدیه روز پدر

16) لوازم التحریر شخصی سازی شده

برای او چند لوازم التحریر شخصی تهیه کنید تا به تمام یادداشت‌هایی که می‌نویسد؛ کمی جذابیت ببخشد. این کار او را بسیار حرفه‌ای‌تر می‌کند؛ حتی اگر یک فهرست ساده تهیه کند.

17) ماساژور قابل حمل

با بالا رفتن سن پدر، دردهای مفاصلی او شروع می‌شوند. می‌توانید یک ماساژور را به عنوان کادو برای روز پدر انتخاب کرده تا درمانی برای درد عضلات پدرتان باشد.

18) Fitbit Charge 

این مچ بند برای پدری که بالاخره وقت دارد کمی ورزش کند؛ مناسب است. حالا که پدر شما بازنشسته شده است؛ احتمالا برای فعال ماندن، مجموعه ای از فعالیت‌ها را به برنامه خود اضافه می‌کند. Fitbit در این مورد به او کمک می‌کند و مسلما یکی از بهترین ردیاب‌های تناسب اندام امروزی، با یک برنامه همراه بصری می‌باشد و تمام آمار شما را روی مچ دستتان به شما نشان می‌دهد.

19) ثبت نام در کلاس‌های آنلاین

این کلاس‌ها برای پدری که اکنون به دنبال یادگیری چیز جدیدی است؛ عالی خواهد بود. اگر او از تقویت اطلاعات خود لذت می‌برد و از علاقه مندان به یادگیری ادبیات غیرداستانی است؛ کلاس‌های آنلاین به او امکان دسترسی به مجموعه ای از دوره‌های آموزشی مورد علاقه‌اش را می‌دهد و به راحتی قابل پیگیری هستند.

20) زیورآلات

برای پدرانی که به زیورآلات علاقه دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ می‌توانید خرید زیورآلات مردانه را به عنوان کادو برای روز پدر در نظر بگیرید. همچنین شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و از طریق سایت‌های اینترنتی مانند نوا استایل به خرید آنلاین زیورآلات اقدام نمایید.

21) صندلی ماساژور

با هدیه دادن یک صندلی ماساژور به پدرتان کمک کنید بهتر استراحت کند. این صندلی به خلاص شدن از شر خستگی و تبدیل خانه به مکانی برای آرامش روحی و جسمی پدرتان کمک می‌کند. حتی می‌تواند به عنوان کادو تولد برای خانمها (مادرتان) نیز مناسب باشد. اگر صندلی ماساژور را به عنوان کادو برای روز پدر انتخاب کردید؛ یعنی به آرامش او اهمیت می‌دهید.

سخن پایانی

هنگام انتخاب هدایایی برای تولد پدر ممکن است بخواهید قبل از انتخاب نهایی، کمی وقت بیش‌تری صرف کنید. خرید در نوا استایل یک تجربه بدون دردسر است. از بین طیف وسیعی از هدایا برای مردان انتخاب کنید تا آن‌ها را خوشحال کنید. همچنین هنگام انتخاب هدایای تولد برای پدر اجازه دهید سلیقه و ترجیحات او تعیین کند که در نهایت تصمیم به خرید چه چیزی دارید. اگر این کار را انجام دهید؛ در نهایت بهترین هدیه تولد برای پدر را خواهید خرید. همچنین نوا استایل به غیر از هدایای تولد برای پدر، هدایای تولد به یاد ماندنی برای همسر و دیگران را ارائه می‌دهد. پس سری به محصولات مجموعه ما بزنید و کادو برای روز پدر را انتخاب کنید.

منبع

oprahdaily.com

nymag.com

4.2/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *