آموزشی

ست هدیه مردانه شامل چه هدایای است؟

ست هدیه مردانه

هر انسانی تقریبا از هدیه گرفتن خوشحال می‌شود. به خصوص وقتی که این هدیه از طرف عزیزانش به او داده شود. اگر می‌خواهید برای پدر، برادر، همسر، پدر همسر، دوست پسر یا پارتنرتان هدیه‌ای تهیه کنید، شاید این به ذهن شما هم خطور کرده باشد که بهترین هدیه برای مردان چه ویژگی باید داشته باشد تا آن‌ها را خوشحال کند. در این لیست بلند بالا، هدایای بسیاری وجود دارد. اما، هدیه‌ی که همه جانبه باشد و یک مجموعه کامل از نیازمندی‌ها و علایق او را پوشش دهد،  ست هدیه مردانه است که مجموعه‌ای از چند هدیه است که در یک جعبه قرار می‌گیرد.

ست هدیه مردانه شامل چه هدایایی است؟

ایده کادو تولد مردانه

ست هدیه مردانه می‌تواند شامل وسایل مختلفی باشد. سعی می‌کنیم در ادامه آن‌ها را معرفی کنیم تا بتوانید از این موارد به عنوان ایده کادو تولد مردانه یا هدیه روز ولنتاین برای پارتنرتان استفاده کنید. با ما همراه باشید.

ست هدیه مردانه حاوی اکسسوری

زیورآلات مردانه در مقایسه با زیورآلات زنانه تنوع بالایی ندارند. اما، وجود آن در استایل شما تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر شما خواهد گذاشت. اینکه هر اکسسوری را باید با چه لباسی ست کرد یا اینکه حتی چه نوع زیورآلات مردانه ای با استایل شما بیشتر جور می‌شود، این‌ها مواردی است که باید در مورد آن بدانید. به این وسیله می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستبند

اگر می‌خواهید دستبند مردانه مورد نظرتان را به این پک اضافه کنید، ابتدا بدانید که پارتنر یا برادر شما از چه نوع دستبندی بیشتر استقبال می‌کند. یا اینکه دستبند مناسب برای استایل او چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

در این میان، یک مورد وجود دارد که تقریبا می‌توان گفت همه آن را می‌پسندند و با هر استایلی به‌راحتی ست می‌شود. این محصول دستبند کارتیر مردانه است. طرح کارتیر محبوبیت بسیاری دارد. اگر بودجه کافی داشته باشید می‌توانید نوع گردنبند کارتیر مردانه را نیز به این پک اضافه کنید.در غیر اینصورت می‌توانید از زیورآلات نقره کارتیر مردانه در پک خود استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید این اکسسوری‌ها را از فروشگاه زیورآلات نوا استایل تهیه کنید.

گردنبند

یکی دیگر از اکسسوری‌هایی که طرفدار بسیاری در بین آقایان دارد، گردنبند مردانه است. می‌توانید گردنبندی زیبا و در ابعاد مختلفی را از نوا استایل بخرید و به پک خود اضافه کنید.آقایان می‌توانند برای بهتر دیده شدن گردنبند، آن را هم داخل لباس خود بیاندازند و دکمه لباس خود را باز بگذارند. یا می‌توانند آن را روی لباس خود استفاده کنند.

کراوات و دستمال گردن

بهترین هدیه برای مردان

در کنار زیورآلات می‌توانید ست هدیه مردانه ای را تهیه کنید که شامل کراوات و دستمال گردن یا دستمال سر باشد. البته، انتخاب هر کدام از این موارد امری است که به شخصیت فرد طرف مقابل شما بستگی دارد.

اگر دوست پسر شما شخص جنتلمنی است که معمولا با لباس‌های شیک و مجلسی ظاهر می‌شود، انتخاب دستمال گردن به همراه یک دستبند مردانه شیک ست هدیه مردانه لاکچری خواهد بود. اکسسوری‌های دیگری که در این دسته قرار می‌گیرند، دکمه سر دست، کمربند و جوراب و کلاه است.

ساعت

یکی از 6 اکسسوری که باعث می‌شود استایل آقایان کامل شود ساعت است. می‌توانید ساعت خوش دستی را از برند محبوب همسر یا پدرتان تهیه کنید و آن را به همراه جعبه گل زیبایی به عنوان یک ست مردانه هدیه دهید.از این ست هدیه مردانه می‌توانید ایده بگیرید و به عنوان کادو برای تولد پدر یا پدر همسرتان استفاده کنید. کادو تولد باید خاص و زیبا باشد تا در ذهن باقی بماند و یادآور روز خوبی برای آن‌ها باشد.

ست هدیه مردانه حاوی ابزار کاربردی

یکی از هدایایی که آقایان به‌ویژه افرادی که به اصطلاح فنی هستند و دستی در تعمیر وسایل مختلف دارند را شگفت زده می‌کند، ابزارهای کاربردی است. ابزارهای کاربردی می‌تواند با توجه به استعداد آن‌ها تعیین شود. اگر نجاری دوست دارند، پك هديه مردانه حاوی ابزار نجاری هدیه مناسبی است. اگر به تعمیرات علاقه دارند، ابزار مرتبط با این رشته مناسب خواهد بود.

این ابزارها به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند وسایل مورد نظر خود را تعمیر کنند یا در مواقع ضرورت از آن‌ها استفاده کنند. این ابزارها ممکن است شامل چاقو سویسی که یک وسیله همه کاره است یا آچارهایی در ابعاد کوچک یا ست انبردست و دم باریک‌هایی در ابعاد کوچک باشد.این ست هدیه مردانه خاص است و ممکن است انتظار نداشته باشد که شما این هدیه را برای او تهیه کنید و به این شیوه بسیار سورپرایز شود.

ست هدیه مردانه شامل عطر

عطر یکی از خاص‌ترین هدیه‌هایی است که خریدن آن نیاز به مهارت خاصی دارد. چرا که اگر نتوانید بوی عطرها را به‌خوبی تشخیص دهید، ممکن است در نهایت، از خرید خود چندان راضی نباشید. اما، اگر بوها را بشناسید و شامه خوبی داشته باشید، انتخاب ایده‌آلی خواهید داشت. در هر صورت نگران نباشید. می‌توانید از تجربیات و توصیه‌های فروشنده استفاده کنید و با کمک او خرید بسیار خوب و رضایت‌بخشی داشته باشید. ست هدیه ادکلن مردانه پکی است که شامل عطر یا ادکلن مردانه و اسپری با همان برند و همان مدل است.
می‌توانید از این پک برای ست هدیه تولد مردانه و روزهای خاص دیگری مانند روز مرد، روز ولنتاین، هدیه عید نوروز استفاده کنید.

ست هدیه مردانه چرمی

ست هدیه مردانه چرمی

بسیاری از آقایان به پوشاک چرمی علاقه دارند. اگر پارتنر یا برادرتان اهل ورزش و بدنسازی است، می‌توانید یک ست هدیه مردانه چرمی که شامل دستکش چرمی و مچ بند چرمی باشگاه و سایر لوازم باشگاه است را برای او تهیه کنید. یا می‌توانید برای او شلوار یا کاپشن چرم تهیه کنید.پک هدیه مردانه تنها شامل پوشاک چرمی نیست. می‌توانید کیف پولی از جنس چرم را در این پک به همراه هدایای دیگری قرار دهید و آن را به عنوان یک کادو تولد خاص به فرد مورد علاقه زندگیتان هدیه دهید.

ست هدیه مردانه هیجان انگیز

ست کادویی مردانه می‌تواند شامل هر چیزی باشد. از پوشاک و عطر و اکسسوری گرفته تا ابزار و ادوات مورد نیاز آقایان همگی هدایایی هستند که مورد علاقه آقایان است. اما، گاهی می‌توانید از حالت نرمال همیشگی کمی فاصله بگیریم و هدیه ویژه‌ای به آن‌ها هدیه دهیم.این هدیه در واقع فراهم کردن شرایطی است که بتوانند یک روز را به تنهایی سپری کنند و از این تنهایی لذت ببرند. می‌توانید برای آن‌ها بلیت تماشای فوتبال یا ورزش دیگری که به آن علاقه دارند را تهیه کنید.

یا به همراه هم به دیدن موزه یا تماشای پارک بروید و روز خوبی را در کنار هم سپری کنید. می‌توانید بلیت‌ها را تهیه کنید و آن را به همراه چند شاخه گل و کمی شکلات داخل یک بسته قرار دهید و به این ترتیب یک ست هدیه مردانه ارزان یا با قیمت مناسب را برای یک روز خاص برای همسر پدر یا برادرتان تهیه ببینید. نگران قیمت آن نباشید. مهم این است که محبت خود را به آن‌ها یادآوری کنید و روز خوبی را در کنار آن‌ها بگذرانید.

جمع‌بندی

هدیه دادن و هدیه گرفتن بسیار دلپذیر است. برای اینکه هدیه متفاوتی برای پدر، همسر یا برادرتان تهیه کنید، می‌توانید از ست کادویی مردانه استفاده کنید. ست هدیه مردانه مجموعه‌ای از هدایا مختلف است که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را خودتان و مطابق با سلیقه‌ شخصی انتخاب کنید.
سعی کنید کمی خلاقیت به خرج دهید و هدیه‌ای زیبا و خاص تهیه کنید که طرف مقابلتان را به شوق بیاورد. برای درست کردن جعبه و نحوه چیدمان محتویات آن می‌توانید به سایر مقالات موجود در نوا استایل مراجعه کنید.

منبع:

https://www.esquire.com/

سوالات متداول

مهم ترین نکته در خرید کادو برای آقایان چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی های کادو تولد پسرانه و مردانه، کاربردی بودن آن می باشد. آقایان بر خلاف خانم ها به کادو های کاربردی علاقه دارند و ترجیح می دهند که کادویی را از دوستان و آشنایان خود بگیرند که بتوانند از آن در زندگی خود استفاده کنند. کادو هایی مانند وسایل تزئینی و دکوری برای آقایان مناسب نیست و بهتر است وسایلی را خریداری کنید که آقایان و پسر ها بتوانند در زندگی روزمره ی خود از آن ها استفاده کنند.

قیمت کادو تولد مردانه چقدر باشد؟

قیمت همیشه یکی از عوامل مهم در خرید کادو برای آقایان و پسر ها می باشد. قبل از انتخاب کادو و قیمت آن، باید به طرف مقابل خود توجه کنید. برخی از مردان به کادو های گران قیمت علاقه دارند که این امر برای خانم ها کار را مشکل می کند زیرا باید هزینه ی بیشتری را صرف خرید کادو مردانه کنند. اما برخی از مردان قیمت کادو برایشان مهم نیست و صرف خرید کادو خوشحال خواهند شد. در این صورت خانم ها می توانند با کمترین هزینه، کادو های ارزان قیمت را برای کادو برای مردان خریداری کنند.

بسته بندی هدیه برای مردان و پسران به چه شکل باشد؟

در کنار خرید یک کادو تولد مردانه جذاب و مناسب، باید به بسته بندی آن نیز دقت کنید. زیرا در ابتدای امر، بسته بندی کادوی شماست که دیده می شود و خاص بودن و شیک بودن بسته بندی، سلیقه ی شما را نشان می دهد.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *