آموزشی

راز خوشتیپی با اکسسوری استیل

اکسسوری-استیل-در-استایل

راز خوشتیپی با اکسسوری استیل

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که با خود فکر می‌کردید، تنها آیتم‌هایی که در زیبایی استایل شما نقش مهمی را به عهده دارند، بلوز، شلوار، مانتو و … باشند. اما نادیده گرفتن اکسسوری استیل و چشم پوشی از آن، به کلی استایل شما را متحول می‌کند. زیورآلات با یک چشم برهم زدن استایل شما را از این رو به آن رو می‌کنند. حتما برای شما هم پیش آمده تا در یک مهمانی یک لباس را بر تن دو نفر ببینید، اما فردی که از اکسسوری به صورت اصولی در استایل خود استفاده کرده، خوشتیپ‌تر به نظر رسیده است.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، استفاده از اکسسوری به زیبایی استایل شما کمک شایانی می‌کند. جالب است بدانید برای خوشتیپی نیازی به هزینه‌های گزاف برای خرید چندین مدل شلوار یا بلوز ندارید! شما می‌توانید با هماهنگ کردن طرح‌ها و مدل‌های مختلف زیورآلات با استایل‌تان هر دفعه یک تیپ جدید و متفاوت خلق کنید! بعلاوه، اکسسوری استیل نه تنها استایل شما را متفاوت می‌سازد، بلکه با قیمت مناسبی که دارد با هر بودجه‌ای قابل خریداری می‌باشد. اما برای ست کردن اصولی اکسسوری با لباس، باید چندین نکته را رعایت کنید، که ما در ادامه آن‌ها را به شما خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره اکسسوری استیل بدانید

در مقالات قبلی، مانند تاثیر اکسسوری در استایل و چطور در خانه، گوشواره را تمیز کنیم؟، به این نکته که اکسسوری‌ها در متریال مختلف وجود دارند به خوبی اشاره کردیم. اما چند سالی‌ست که استیل ضد زنگ در ساخت زیورآلات و بدلیجات بسیار طرفدار پیدا کرده. این فلز دوست داشتنی با توجه به اینکه از درخشندگی و مقاومت بالایی برخوردار است، قیمت بسیار مناسبی نسبت به نقره و طلا دارد. خبر خوب اینجاست که ما در گالری نوا استایل انواع مختلف اکسسوری‌ها، از جمله اکسسوری استیل را موجود داریم. اکسسوری‌هایی اعم از دستبند، گوشواره، گردنبند و انگشتر که هر کدام می‌توانند به شیک و باکلاس شدن استایل شما کمک کنند. در ادامه به انواع اکسسوری استیل و راز خوشتیپی با استفاده از آن‌ها با شما صحبت کنیم.

1. زیبایی بیشتر با گوشواره

شاید بتوان گوشواره‌ها را جزء پرطرفدار‌ترین اکسسوری‌های استیل برای خانم‌ها دانست. همانطور که می‌دانید استفاده از گوشوارهای بزرگ همراه با نگین‌های پر زرق و برق بسیار ترند شده. برای مثال اگر یک لباس دکلته بر تن دارید و آرایش موهایتان به صورتی‌ست که پشت گوش‌هایتان جمع شده، گوشواره‌های با طرح، نقش و یا نگین، مانند گوشواره استیل ون کلیف، ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند. اما در هنگام استفاده از گوشواره‌ها، به‌خصوص گوشواره‌های بزرگ باید به فرم صورت‌تان توجه داشته باشید. در ادامه به انواع فرم صورت و گوشواره‌های متناسب با آن خواهیم پرداخت.

صورت گرد

گوشواره‌های بلند اشکی و آویزان، مانند گوشواره استیل زنجیری، بهترین انتخاب برای این نوع از صورت‌ها می‌باشد. زیرا گردی صورت در این حالت کمتر نمایان می‌شود. اما استفاده از گوشواره‌های توپی و گرد اصلا برای این فرم از صورت مناسب نیست.

صورت کشیده

گوشواره‌های میخی، دکمه‌ای و گرد، مانند گوشواره استیل نگینی، گزینه بسیار مناسبی برای این فرم صورت می‌باشد.

صورت قلبی

به دلیل اینکه فرم این صورت‌ها از بالا پهن و در قسمت پایین نازک می‌شود، بهترین نوع گوشواره استفاده از گوشواره اشکی معکوس یا گوشواره‌های حلقه‌ای گرد، مانند گوشواره استیل میله‌ای مثلث، است. اما هرگز از گوشواره‌های استیل بیضی استفاده نکنید.

صورت لوزی

اگر گوشواره را به منظور عریض‌تر دیده شدن چانه‌تان استفاده می‌کنید، باید از گوشواره استیل بیضی، اشکی، مثلثی و گلابی شکل، مانند گوشواره استیل گوی مشکی و یا گوشواره استیل میله‌ای مربعی هولوگرامی، کمک بگیرید.

2.گردنبند استیل و نقش انکار ناپذیر آن در استایل

در مقاله اهمیت استفاده از گردنبند نقره آویزدار، در مورد انواع یقه‌ها و انتخاب گردنبند مناسب یقه صحبت کردیم اما با همه این تفاسیر، می‌دانیم که پوشیدن گردنبند و استفاده از آن چه در استایل روزانه و چه در استایل رسمی تاثیر بسیاری در تیپ و ظاهر ما دارد. علاوه بر شناخت نوع گردنبند و نوع یقه لباس، باید به فرم گردن و صورت نیز توجه داشته باشیم. اگر گردنبند استیل انتخابی شما با فرم گردن‌تان مطابقت نداشته باشد، متاسفانه نه تنها زیبایی شما دوچندان نمی‌شود، بلکه می‌تواند آن را بد جلوه دهد.

بنابراین علاوه بر یقه باید در نظر داشته باشید که چه گردنبندی مناسب گردن شما می‌باشد پس باید به نوع، مدل و به خصوص اندازه گردنبند توجه داشته باشید. در ادامه گزینه‌های مناسب برای انواع گردن‌ها را نام برده‌ایم:

گردنبند مناسب گردن بلند

استفاده از گردنبند‌های کوتاه، گلوبند و پرنسسی برای این نوع از گردن‌ها مناسب است. همچنین گردنبند‌های چوکر که امروزه ترند شده، گزینه بسیار دقیقی برای گردن‌های بلند می‌باشد. ما در مقاله‌ای با عنوان انواع مدل‌های گردنبند نقره به طور کامل به بررسی و نحوه صحیح خرید گردنبند و انواع اندازه‌های مختلف گردنبند پرداخته‌ایم که اگر مایل هستید که بیشتر بدانید، می‌توانید آن را مطالعه نمایید.

گردنبند مناسب گردن کوتاه

برای این نوع از گردن‌ها، استفاده از گردنبند‌های بلند و کشیده مانند گردنبند ریسمانی بسیار توصیه می‌شود. زیرا استفاده از آن‌ها گردن‌ شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین علاوه بر گردنبند استیل اگر مایل هستید که مدل‌های گردنبند نقره را مشاهده نمایید می‌توانید به صفحه گردنبند نقره مراجعه نمایید.

3.استایل جذاب با انگشتر

انگشترها نه تنها پرطرفدارترین، بلکه جزء چشم‌گیرترین اکسسوری‌های استیل در دنیای مد و فشن هستند. زیبایی دست و انگشتان با این وسیله دو چندان می‌شود. اما همانند تمامی اکسسوری‌های دیگر، هنگام استفاده از انگشتر باید به نکاتی توجه داشته باشید. برای مثال؛ اگر انگشتان کوتاهی دارید، از انگشترهای ظریف و باریک، مانند انگشتر استیل رینگ ساده باریک، استفاده کنید. زیرا این کار انگشت‌تان را کمی کشیده و لاغر نشان می‌دهد. اما گزینه مناسب برای انگشت‌های پهن، انگشترهای با طراحی پهن و تقریبا عریض، مانند انگشتر استیل کارتیر، می‌باشد.

در استفاده از اکسسوری استیل افراط نکنید!

با توجه به اینکه در کل این مقاله شما را تشویق به استفاده از اکسسوری استیل و نقش بی‌نظیر آن‌ها در استایل کردیم، استفاده اغراق آمیز از زیورآلات می‌تواند حتی باعث بدتر دیده شدن استایل شما شود. برای مثال هیچ وقت از چندین گردنبند و دستبند استفاده نکنید. این کار شما را شبیه به درخت کریسمس می‌کند. به طور کلی بهتر است با اصول ست کردن اکسسوری‌ها در کنار هم آشنا باشید.

اگر برای اولین بار قصد خرید زیورآلات را دارید، بهترین گزینه برای شما خرید گردنبند و دستبند کارتیه می‌باشد. این نوع از اکسسوری‌ها ضخامت متفاوتی دارند و به راحتی با هر نوع استایل و فرم بدن هماهنگ می‌شوند. خبر خوب این است که ما در گالری نوا استایل انواع اکسسوری با طرح کارتیه را برای خانم‌ها و آقایان موجود داریم.

کلام پایانی

امروز به شما آموزش دادیم تا چگونه با استفاده اصولی و درست از اکسسوری، یک استایل منحصر به فرد و جذاب برای خود خلق کنید. همچنین به یاد داشته باشید تا برای خوشتیپ بودن، نیازی به خرید لباس‌های فراوان نیست. بلکه اکسسوری‌ها به راحتی می‌توانند به لباس‌های تکراری شما جلوه جدیدی دهند.

نوا استایل این افتخار را دارد تا در این راه همراه شما باشد. ما با طراحی بی‌نظیر اکسسوری‌های نقره و استیل به شما کمک می‌کنیم تا یک استایل چشم نواز را برای خود دست و پا کنید و با حضور در هر مکانی، بدرخشید.

لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

تألیف و تنظیم: اشکان جمالی، المیرا حسن‌زاده، حامد بلوچی، کیانا معتمد

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *