آموزشی

تزیین باکس ولنتاین

تزیین باکس ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین، تب و تاب خرید کادوی ولنتاین شور خاصی را در شهر ایجاد خواهد کرد. در عین حال، همگی را در فکر اینکه چگونه هدیه‌ای مناسب تهیه کنند، به شور و شوق می‎‌‌اندازد. در این میان می‌توان گفت، اصولا، فکر کردن و یافتن ایده‌ای برای خرید هدیه کمی دشوار است. چرا که باید المان‌های بسیاری مد نظر قرار بگیرد. مهم‌تر از هدیه تزیین باکس ولنتاین است که باید به خوبی به آن پرداخته شود. برای تهیه وسایل و هدایای مختلفی که قرار است در داخل باکس ولنتاین قرار دهید، می‌توانید به فروشگاه زیورآلات نوا استایل مراجعه کنید و از محصولات متنوع و با کیفیت این فروشگاه بهره ببرید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

به چه کسی باید هدیه ولنتاین داد؟

به چه کسی باید هدیه ولنتاین داد؟

هدیه دادن و هدیه گرفتن لذت بی‌نظیری دارد. چه این هدیه یک گوشواره زنانه باشد، چه یک گل یا یک کارت پستال همگی دل انگیز و دوست داشتنی هستند. مخصوصا اگر دلیل خاصی نداشته باشد و شما را سورپرایز کند. اما در روزهای خاصی مانند روز ولنتاین که روز عشاق است، دقیقا به چه کسی باید هدیه داد؟

فرقی ندارد، آن عشق پارتنر، دوست یا همسر و نامزد شما باشد یا مادر، پدر، خواهر و برادر یا دوست دوران کودکی باشد. می‌توانید هدایای را تهیه کرده و در این روز عشق خود را به آن‌ها که دوستشان دارید ابراز کنید. اما، در ایران معمول این است که در روز ولنتاین افراد به پارتنر، همسر یا نامزد خود هدیه می‌دهند. اغلب هدایا و نحوه تزیین باکس هدیه ولنتاین در این روز به رنگ قرمز است. چرا که قرمز، سمبل عشق است. این قرمز بودن یا قرمز پوشیدن در این روز، نشان دهنده این است که شما عاشق کسی هستید و چه چیزی زیباتر از عشق و عاشق بودن؟

چه هدایای را برای تزئین باکس ولنتاین باید تهیه کنید؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در باکس ولنتاین چی بزاریم؟ پاسخ به این سوال تاحدودی جنبه شخصی و عمومی دارد. اگر بخواهیم بر طبق روال ولنتاین اصلی هدیه‌ای را انتخاب کنیم، می‌توان گفت یک گردنبند ساده یا یک ماگ با طرحی زیبا روی آن، یک رژ لب خوش رنگ می‌تواند هدیه مناسبی باشد. اما، این روزها اوضاع کمی فرق کرده است.

معمولا افراد سعی می‌کنند، هدایای مختلفی را تهیه کرده و آن را داخل باکس هدیه ولنتاین قرار دهند. یعنی مجموعه‌ای از هدایای کوچک به همراه شکلات‌های مخصوص ولنتاین می‌تواند در این باکس قرار بگیرد. اگر به دنبال ایده تزیین باکس ولنتاین هستید، با ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد روش‌های متنوعی در این باره صحبت کنیم.

نحوه تزیین باکس ولنتاین

ظاهر هدیه بسیار مهم و تاثیرگذار است. اما، زمانی که خودتان آن را تزیین کنید، تاثیر بسیار بیشتری روی فرد مقابل خواهد گذاشت. چرا که، حس مهم بودن و دوست داشته شدن را در او ایجاد می‌کند.

تهیه وسایل مورد نیاز

برای دیزاین باکس ولنتاین می‌توانید از وسایل مختلفی استفاده کنید. وسایل تزیین باکس ولنتاین می‌تواند شامل پارچه، دکمه، گل رز کاغذی، اکلیل، دکوپاژ، روبان، ماژیک و استیکر، تور، رنگ اکریلیک و ابزاری این چنینی باشد. برای شروع، قیچی، چسب و قلم مو تهیه کنید.

روش‌های تزیین جلد بیرونی باکس ولنتاین

خرس برای کادو ولنتاین

اگر نقاش ماهری هستید، سعی کنید طرح مورد دلخواه او را روی جعبه بکشید. یا می‌توانید طرحی زیبا و نزدیک به روحیه و سلایق او را انتخاب کنید و آن را روی جعبه نقاشی کنید. یا می‌توانید با کمک پارچه‌های باقی مانده از لباس‌ها که طرح موزون و زیبایی دارد، دور جعبه را با چسب مایع بپوشانید و پارچه‌ها را با ابعاد هندسی مختلف ببرید و روی جعبه بچسبانید و به زیبایی تزیین کنید.

اگر هم دوست دارید کمی معقولانه و متفکرانه به نظر برسد، می‌توانید از روزنامه‌های انگلیسی زبان برای تزیین لایه بیرونی جعبه استفاده کنید. برای تزیین باکس ولنتاین مردانه می‌توانید از دکمه استفاده کنید و کمی حس قدیمی بودن را به بافت جعبه القا کنید. سعی کنید از دکمه‌هایی با ابعاد مختلف استفاده کنید تا بتوانید تزیین باکس ولنتاین را به بهترین نحو انجام دهید.

اگر هم خواستید تزیین باکس ولنتاین شما کمی حس رمانتیک داشته باشد، می‌توانید گل‌های رز کاغذی که از قبل تهیه کرده‌اید را با کمک چسب یا منگنه به جعبه خیلی خلاقانه بچسبانید. می‌توانید گل رز کاغذی را خودتان با پیچاندن کاغذهای رنگی به صورت دستی بسازید و با کمی چسب انتهای آن را محکم بچسبانید.

با ۷ باکس ولنتاین، عشقت رو سوپرایز کن!

هر چه به بیست و پنجم بهمن ماه و روز عشق نزدیک‌تر می‌شویم، احتمالا دغدغه ما برای اینکه کادوی ولنتاین چی بخرم نیز بیش‌تر می‌شود. اما اگر کادوی مناسبی هم خریدید. پس در مرحله بعدی دنبال دیزاین باکس ولنتاین خود هستید. در ادامه چند مورد از‌ ایده‌هایی که می‌توانید برای چیدمان پک خود اجرا کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

هدیه‌های ولنتاین را داخل ماگ قرار دهید

خیلی از افراد به دنبال یک کادوی کوچک و دوستداشتنی هستند. پس نیازی نیست برای آن یک باکس در نظر بگیرید. فقط لازم است یک ماگ قرمز رنگ با طرح قلب تهیه کنید. بعد کادویی که تهیه کردید را با آبنبات، خرس کوچک، کارت پستال مخصوص ولنتاین و.. درون این ماگ قرار دهید. البته برای جلوه زیباتر کادوی خود می‌توانید چند عدد اسفنج درون ماگ قرار دهید و شکلات‌ها را با سیخ‌های چوبی روی آن قرار دهید.

لوازم آرایشی و بهداشتی را درون یک حوله بپیچانید

فرقی ندارد که این کادوی ولنتاین برای دختر است یا پسر. مهم این است که در ولنتاین ۲۰۲۳ شما قصد دارید متفاوت باشید. بنابراین از آنجایی که همه افراد به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی علاقه زیادی دارند. بهتر است به جای باکس، یک حوله در رنگ مورد علاقه وی بخرید و آن را تا کنید. لوازمی که خریدید را درون حوله قرار دهید. سپس آن را دور لوازم آرایشی و بهداشتی بپیچانید.

باکس ولنتاین را به دو فضای مجزا تقسیم کنید

احتمالا یکی از دغدغه‌های شما برای اینکه باکس روز عشق را تزیین کنید؛ پخش و پلا شدن محتویات باکس ولنتاین است. به خصوص اگر شما هم زیورآلات زنانه یا مردانه را به عنوان هدیه ولنتاین انتخاب کردید. قطعا با چالش گم نشدن هدیه ولنتاین خود رو به رو هستید.

باکس هدیه ولنتاین

پس بهتر است یک باکس دو تکه تهیه کنید و کادوی خود را درون آن تزیین کنید. در واقع کادوی خود را در یک بخش می‌گذارید و بخش دیگر را با گل یا شکلات تزیین کنید. البته ممکن است به این مدل باکس‌ها دسترسی نداشته باشید. جای نگرانی نیست! شما می‌توانید این کار را با یک مقوای تا شده انجام دهید.

از باکس گل به عنوان باکس ولنتاین استفاده کنید

باکس گل‌های زیبایی در گل فروشی‌ها به فروش می‌رسند که‌ایده مناسبی برای باکس کادو‌های شما هستند. بنابراین با توجه به اینکه اندازه کادوی شما چقدر است می‌توانید یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید. اگر شما هم جزء کسانی هستید که هنوز نمی‌دانید چه کادویی برای ولنتاین بخرید. بهتر است راهنمای خرید کادوی ولنتاین سایت فروشگاه زیورآلات را بخوانید. ‌ایده‌های متفاوتی از هدایا به مناسبت روز عشق که برای هر جنسیتی کاربرد دارد.

از بادکنک با تم ولنتاین استفاده کنید

بیش‌تر از کادویی که می‌خرید، تزیین باکس ولنتاین اهمیت دارد. زیرا ممکن است برای تولد یا هر مناسبت دیگری برای عشق خود کادو تهیه کرده باشید. پس چه تفاوتی با کادوی ولنتاین دارد؟ آنچه که باعث می‌شود کادوی شما نسبت به هدایای قبلی که خریدید متمایز باشد یا نسبت به باقی دوستانتان، با‌ایده‌ای خلاقانه‌تر عشق خود را سوپرایز کنید؛ استفاده از تم‌های ولنتاینی است.برای اینکه نشان دهید کادوی شما مناسب ولنتاین است، می‌توانید باکس قرمز رنگ تهیه کنید. از پوشال‌های قرمز درون باکس خود استفاده کنید. عروسک‌های کوچک قرمز رنگ که نماد این شب فوق‌العاده هستند را در کنار کادوی خود قرار دهید. اما بادکنک‌های قلبی شکل یا قرمز رنگ با نوشته‌هایی به معنی “ولنتاین مبارک” را فراموش نکنید.

نیمی از باکس ولنتاین را با گل تزیین کنید

قرار نیست در جعبه ولنتاین، فقط کادوی خود را قرار دهید و عشقتان را سوپرایز کنید. پس بعد از این که یک جعبه مناسب روز عشق خریدید؛ هدیه خود را در آن بگذارید و سپس باقی محتویات جعبه را با گل یا شکلات پر کنید. مطمئن باشید با این کار یک سوپرایز فوق‌العاده خواهید داشت.

با باکس چوبی، جعبه هدیه‌ای متفاوت داشته باشید

با وجود باکس‌های جعبه‌ای که خیلی از فروشگاه‌ها وجود دارند یا باکس‌های گل که گفتیم یکی از بهترین پیشنهادات برای تزیین کادوی شما هستند. شما می‌توانید از باکس‌های چوبی هم استفاده کنید. به خصوص اگر کادوی شما کمی بزرگ است و می‌خواهید در یک جعبه بزرگ قرار دهید. یک باکس چوبی تهیه کرده و درون آن را با پوشال‌ها و کاغذ‌های رنگی پر کنید. یادتان نرود که کارت پستال روز عشق هم کنار کادوی خود بگذارید.

نحوه تزئین باکس ولنتاین و محتویات داخل آن

تزیین باکس هدیه ولنتاین

می‌توانید برای تزیین باکس کادو ولنتاین، خودتان به صورت دستی باکسی را بسازید یا آن را از فروشگاه‌ها تهیه کنید. سپس، تزییناتی را به آن اضافه کنید. انتخاب وسایل تزیین باکس ولنتاین و محتویات داخل جعبه موضوعی شخصی است. می‌توانید آنچه دوست دارید را داخل آن قرار دهید.

گل

بسته به انتخاب خودتان، می‌توانید از گل خشک یا گل تازه یا حتی گل‌های مصنوعی در تزیین باکس ولنتاین خود استفاده کنید. البته، اگر قرار است تزیین باکس ولنتاین برای دختر مورد علاقه‌تان انجام شود، بهتر است از گل تازه یا گل خشک استفاده کنید. گل خشک رمانتیک است. اما، گل تازه قطعا حس بهتری را منتقل می‌کند و بوی آن تا سال‌ها در ذهن عشق‌تان باقی خواهد ماند.

شکلات

اگر عشق شما فردی است که عاشق شکلات است. پس، قطعا با دیدن شکلات‌ها در جعبه ولنتاین شگفت زده و خوشحال خواهد شد. سعی کنید، شکلات‌هایی با تزیین زیبا و در طعم‌های مختلف از شکلات تلخ گرفته تا شکلات شیری یا شکلات‌هایی با فیلینگ خشکبار چون فندق و بادام زمینی انتخاب کنید. اگر سلیقه شکلات طرف مقابل را می‌دانید، بهترین کار این است که شکلات مورد علاقه‌اش را در تزیین باکس ولنتاین قرار دهید.

هدایای دست ساز

اگر فرد هنرمندی هستید، می‌توانید هنر دست‌تان را به کسی که دوست دارید هدیه دهید و از آن به عنوان یکی از وسایل تزیین باکس کادو ولنتاین استفاده کنید. یا می‌توانید این هنر را در تزیین ساختار بیرونی جعبه استفاده کنید. مدل باکس ولنتاین معمولا به فرم مکعب یا استوانه و در ابعاد مختلف است.

می‌توانید تغییراتی در ساختار آن ایجاد کنید و باکس را خارج از حالت معمول بسازید. یعنی طراحی و دیزاین متفاوتی با ابعاد هندسی متفاوت برای آن در نظر بگیرید. سپس، آن را با وسایل ساده‌ای که در خانه دارید تزیین کنید. برای تزیین داخل باکس ولنتاین هم می‌توانید مقداری پوشال و وسایل تزیینی تهیه کنید و آنچه تهیه کرده‌اید را لابلای پوشال‌های رنگی بچینید.

اگر می‌توانید با چرم یا پارچه کفش بدوزید، از آن به عنوان یک هدیه بسیار ارزشمند در بین شکلات و گل استفاده کنید. اگر توانایی ساخت زیورآلات مختلف مانند دستبند زنانه مهره‌ای را دارید، می‌توانید آن را در خانه و در طرح‌های مختلفی بسازید.اگر قرار است هدیه‌ای مردانه تهیه کنید، زیورآلات مردانه مانند دستبند چرم یا دستبند مهره و تسبیح را می‌توانید در خانه بسازید.

هدایای احساسی

هدیه ولنتاین

هدایایی که شخصی هستند و احساسات و میزان صمیمیت بین شما در آن رابطه را بیان می‌کنند یکی از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین انواع هدیه ولنتاین هستند. هدیه‌ای چون گردنبند زنانه که تصویری از هر دو شما داخل آن نقش بسته است. یا تهیه قاب عکسی که تصویر شما در یک روز رمانتیک ثبت شده است.

ایده دیگری که می‌تواند در تزیین باکس ولنتاین و محتویات داخل آن تاثیر بیشتری بر طرف مقابل شما بگذارد، اضافه کردن دستبند نقره با آویزی از حروف اول اسم هر دو نفر شما است. ایده دیگر، تهیه فایلی صوتی از موسیقی مورد علاقه او است که نشان می‌دهد تا چه میزان شما به جزییات شخصیتی او توجه کرده‌اید. البته، می‌توانید مجموعه‌ای از موسیقی مورد علاقه مشترکتان را که با هم گوش می‌کردید و خاطرات بسیاری برای شما یادآوری می‌کند را اضافه کنید.

اکسسوری

اکسسوری هایی مانند زیورآلات نقره، استیل یا طلا یکی از هدایای پرطرفداری هستند که اگر در هر مناسبتی، از روز تولد گرفته، تا روز زن، روز ولنتاین، روزمرد و مانند آن هدیه داده شوند فرد مقابل را شاد می‌کنند. نوع فلز آن می‌تواند با توجه به میزان بودجه شما تعیین شود. البته، میزان علاقه فرد مقابل را نیز باید در نظر گرفت تا بتوان هدیه مناسبی را تهیه کرد.

یکی دیگر از اکسسوری‌های محبوب این روزها محصولات کارتیر است. کارتیر طرح بسیار پرطرفداری است که در دو نوع لاو و زنجیری به صورت ست موجود است. گردنبند استیل کارتیر به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به طلا و اینکه رنگ طلایی ندارد، اکسسوری پر استفاده‌ای است. گوشواره میخی یکی دیگر از هدایایی است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها می‌تواند استفاده شود و طرحی مینیمال دارد. این گوشواره‌ها به دلیل کوچک بودن دقیقا مناسب تزیین باکس ولنتاین هستند.

جمع‌بندی

تزیین باکس ولنتاین اهمیت زیادی دارد. چرا که، معمولا اولین چیزی است که انسان با چشم می‌بیند و با آن رابطه بر قرار می‌کند. این تاثیر اولیه نقش مهمی در روحیه فرد مقابل می‌گذارد. برای تزیین باکس ولنتاین، تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. لوازم مورد نیاز را تهیه کنید و جعبه را با طرح دلخواهی که در ذهن پرورانده‌اید تززین کنید.

تزیین باکس ولنتاین هم شامل ظاهر و جلوه بیرونی جعبه است. هم شامل محتویات درون آن، انتخاب وسایل و نحوه چیدمان آن‌ها در جعبه است. با چینش درست و تهیه کادوهایی که می‌دانید طرف مقابل را شاد می‌کند، او را ذوق زده و شاد خواهید کرد و به این وسیله روز ولنتاین خوب و به یاد ماندنی را در کنار او سپری خواهید کرد.

سوالات متداول

ولنتاین کی هست؟

ولنتاین در February 14 و 25 بهمن میباشد

آیا پیشنهادی برای یک پک ولنتاین ارزان قیمت دارید؟

بله شما می‌توانید هدایای کوچکی مانند شکلات‌های قلبی، عروسک‌های کوچک، گل‌های مصنوعی و هر چیزی که نمادی از روز عشق است را درون یک جعبه تزیین کنید.

چگونه می‌توانم یک باکس ولنتاین دخترانه لاکچری بخرم؟

برای لاکچری بودن باکس ولنتاین خود می‌توانید آنچه که شریک احساسی‌تان دوست دارد را بخرید و با استفاده از تمام‌ایده‌های تزیین باکس، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. برای مثال خرید زیورآلات زنانه قطعا باکس ولنتاین شما را لاکچری می‌کند.

آیا باکس خوراکی ولنتاین هم‌ایده خوبی برای سوپرایز کردن است؟

بله، قطعا این بهترین هدیه برای شکمو‌ها است. ولی کم‌تر کسی را پیدا می‌کنید که از غذا، خوراکی و شکلات خوشش نیاید. بنابراین هر چیزی که شریک احساسی‌تان دوست دارد را در یک باکس قرار داده و تزیین کنید.

چه چیزی را به عنوان‌ایده سوپرایز ولنتاین برای پسر پیشنهاد می‌دهید؟

باکسی از ست لوازم بهداشتی مناسب آقایان، باکس ادکلن مردانه، کبف پول مردانه جزء‌ایده‌هایی برای کادوی ولنتاین مناسب آقایان هستند. اما دستبند چرم مردانه و تزیین آن در یک باکس ولنتاین زیبا قطعا شریک احساسی شما را غافلگیر می‌کند.

آیا زیورآلات مردانه به عنوان کادو ولنتاین برای پسر مناسب است؟

بله، این روز‌ها بیش‌تر آقایان دوست دارند استایل زیبایی داشته باشند که همه را به خود جذب کرده و تاثیرگذار باشد. زیورآلات مردانه دقیقا همان چیزی است که پارتنر شما در استایل خود کم دارد.

منبع:

www.ehow.com

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *