مناسبت‌ها

بهترین کادو روز مادر

هدیه-روز-مادر

حتما برای شما هم پیش آمده که در زندگی پرمشغله امروزی که گریبان گیر همه ما شده، وقت کافی برای سپری کردن با عزیزان و خانواده خود را نداشته باشید و شاید گاهی اوقات تا هفته‌ها نتوانید به دیدنشان بروید. در این مواقع احتمال اینکه از شما دلخور شده باشند بسیار زیاد است. یکی از بهترین روش‌هایی که برای رفع این دلخوری به کمک شما می‌آید، هدیه دادن است. پس حال که چند صباحی تا روز مادر باقی مانده، فرصت را غنیمت شمارید و با خرید کادو روز مادر، قدمی برای رفع دلخوری‌ها بردارید. ناگفته نماند که این روز فقط مختص مادران نیست! از همسرتان غافل نشوید. پس، با هدیه روز زن لبخند را بر لبانشان بیاورید.

برای کادو روز مادر و روز زن چه کار کنیم؟

اما چه هدیه‌ای مناسب این فرشتگان زمینی‌ست؟ آنها چه هدایایی را بیشتر می‌پسندند؟ اگر انتخاب با خودشان باشد که هیچ هدیه‌ای نمی‌خواهند و دلشان نمی‌آید که از جیب خود برایشان خرج کنید. اما به‌راستی چه کادویی مناسب این حجم از محبت و مهربانی مادران و همسر است؟

اگر دغدغه شما خرید هدیه‌ای مناسب برای مادر و یا همسرتان است، ما چند پیشنهاد برای شما داریم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عطر و ادکلن

عطر یکی از هدیایی‌ست که طرفداران بسیاری دارد و کمتر کسی آن را قبول نمی‌کند. اما قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که در خرید عطر باید به نوع رایحه و سلیقه همسر و یا مادرتان به خوبی آشنایی داشته باشید. اگر انتخاب درستی انجام دهید، به راحتی خودتان را در قلب آنها جای می‌دهید و پس از هر بار استفاده آنها به یاد شما خواهند افتاد. عطر یکی از گزینه‌های مناسب برای کادو روز زن می‌باشد.

گل

آیا شما کسی را می‌شناسید که از گرفتن گل به عنوان کادو خوشحال نشده باشد؟ قطعا «نه»! خانوم‌ها اغلب به دلیل روحیه حساس و لطیفی که دارند از این هدیه استقبال می‌کنند. همانطور که میدانید گل مظهر عشق و محبت است. پس چه کسی بهتر از همسر و مادر، برای نشان دادن این عشق؟! مطمئنا گل کادو روز مادر زیبایی‌ست.

گرفتن وقت ماساژ

شاید با خواندن این تیتر تعجب کرده باشید، اما همه ما به خوبی می‌دانیم که مادر و همسر در زندگی هر یک از ما از چه چایگاه ویژه‌ای برخورداند. آنها همیشه بدون هیچ چشم داشتی و یا دریافت هزینه‌ای در خانه مشغول به کار هستند  و همیشه بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده می‌کنند، پس این هدیه می‌تواند برای آنها جداب باشد.

درواقع برای رفع خستگی و زحمات بی‌وقفه آنها، گرفتن وقت ماساژ یک گزینه مناسب به عنوان کادو روز مادر و یا هدیه روز زن به شمار می‌آید.

شال و روسری

شال و روسری بخش جدا نشدنی از استایل خانم‌هاست. همه خانوم‎ها در استایل روزانه خود از شال و روسری استفاده می‌کنند. پس خرید یک روسری و یا شال ابریشمی میتواند یک انتخاب بسیار مناسبی برای کادو دادن باشد. پس، هنگام خرید کادو روز مادر از آن غافل نشوید.

کیف و کفش

همه ما میدانیم که پا قلب دوم انسان است. اگر مدت زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنید، از اهمیت این جمله به خوبی با خبر هستید. پس کفش را هم میتوان در لیست هدایای کاربردی برای کادو روز مادر قرار داد. استایل کردن آن با یک کیف، میتواند ست زیبایی را بسازد که قلب مادر یا همسرتان را تسخیر کند.

کتاب

برای کسانی که عاشق کتاب و کتاب خوانی هستند، قطعا این یک هدیه بی‌نظیر است. در دنیای پر هرج و مرج امروزی خواندن کتاب برای ساعتی فکر شما را از این شلوغی دور می‌کند. ممکن است انتخاب یک کتاب، کار آسانی نباشد، اما فقط کافیست اندکی با سلیقه مادر و یا همسرتان آشنا باشید. کتاب شعر، رمان و یا حتی کتاب‌های روانشناسی گزینه مناسبی برای کادو روز مادر است.

اکسسوری منزل

برای همه خانوم‌ها، خانه یک معنای متفاوتی نسبت به بقیه اعضای خانواده دارد. آنها بیشتر از هر عضو دیگری با جزئیات خانه سرو کار دارند و به دکوراسیون خانه بیشتر از هر فرد دیگری اهمیت می‌دهند. خوشبختانه امروزه اکسسوری‌های متفاوت و چشم نوازی در بازار موجود است. آیینه، گلدان، شمعدان و انواع بسیاری از اکسسوری ها دست شما را در انتخاب کادو روز مادر باز گذاشته‌اند.

خوب، اگر تا به اینجا راضی نشده‌اید و هیچکدام از این پیشنهادات ما شما را راضی نکرده، توصیه ما به شما انتخاب اکسسوری و زیورآلات است. خوشبختانه به دلیل تنوع بی‌نطیر آنها شما به راحتی می‌توانید یک هدیه مناسب برای روز مادر و یا روز زن انتخاب کنید.

اکسسوری و زیورآلات

فکر می‌کنم این واقعیت که بیشتر خانوم‌ها عاشق زیورآلات طلا و نقره هستند، بر هیچکس پنهان نیست. قطعا شما با خرید آن قلب همسر و مادر خود را تسخیر خواهید کرد. البته که میدانیم شرایط اقتصادی امروزه این امکان را برای همه افراد فراهم نمی‌آورد که به سراغ خرید طلا بروند.

اما اصلا نگران نباشید! این روزها نقره از جمله فلزاتی‌ست که با قیمتی پایین‌تر نسبت به طلا اما به همان اندازه ارزشمند و بادوام در دسترس افراد قرار گرفته است. اکسسوری‌های ساخته شده از جنس نقره، هیچگونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند و از طرفی با توجه به انعطاف‌پذیری که دارند، تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‎دهد. اکسسوری می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کادو روز مادر و یا هدیه روز زن بشمار بیاید.

 علاوه بر این گالری نوا استایل شرایطی را فراهم آورده تا افراد فارغ از بودجه‌ای که در اختیار دارند؛ زیورآلاتی درخور شخصیت و سلیقه همسر یا مادرتان تهیه نمایید. اگر هنوز زیورآلات گالری نوا را مشاهده نکرده‌اید؛ اکنون بهترین فرصت است تا سری به آن بزنید. حتما از تنوع بالای زیورآلات آن متعجب خواهید شد. بنابراین اگر مایل می‌باشید که طرح‌های مختلف زیورآلات نقره را مشاهده نمایید به صفحه‌ی گردنبند نقره مراجعه نمایید.

چند اکسسوری  مناسب هدیه

حال ممکن است این سوال پیش آمده باشد که چه مدل زیورآلات و اکسسوری مناسب هدیه می‌باشد؟ ممکن است انتخاب شما مورد پسند سلیقه این عزیزان نباشد. در ادامه در مورد چند مدل زیورآلات گفته شده که مورد پسند همه بانوان می‌باشد.

زیورآلات کارتیر

مطمئنا نام این اکسسوری به گوش شما نیز رسیده است. طرح کارتیر به نوع زنجیر آن گفته می‌شود که ظاهری زیبا و چشم نواز دارد. زیورآلات انواع طرح‌ها و مدل‌ها را دارد. با این زنجیر زیبا دستبند، گردنبند، انگشتر و انواع مختلف زیورآلات ساخته می‌شود. علت پیشنهاد ما این است که این مدل زیورآلات بسیار پرطرفدار است کمتر کسی وجود دارد که این طرح را نپسندد. به عنوان نمونه گردنبند نقره کارتیر یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه روز زن می‌باشد. در مورد سبک هماهنگی نوع استایل با کارتیر در مقاله نکاتی درباره یکی از معروف‌ترین اکسسوری‌ها؛ کارتیر بیشتر شرح داده شده است.

انگشترها یکی از پراستفاده‌ترین محصولات استفاده شده در استایل همه اشخاص است. علاوه بر یک بخش در پوشش ما، انگشتر می‌تواند یک هدیه زیبا و جذاب باشد. انگشتر در کنار زیبایی از قیمت کمتری نسبت به سایر زیورآلات برخوردار است. با انتخاب این اکسسوری با هزینه مناسب می‌توان یک هدیه شیک و به یاد ماندنی تهیه کرد. شاید با گفتن انگشتر یک حلقه ساده در ذهن شما بیاید. اما باید گفت که انگشترها نیز تنوع فراوانی در طرح و مدل‌ها دارند. به عنوان نمونه انگشتر نقره A یک انگشتر شیک و خاص است که می‌تواند یک هدیه خاطره انگیز باشد. البته به نکته هم توجه داشته باشید که برخلاف سایر زیورآلات، برای هدیه دادن انگشتر باید سایز دقیق انگشتان فرد را بدانید. در این باره در مقاله چگونه سایز انگشتر مناسب خود را پیدا کنیم بیشتر توضیح داده شده است.

و در آخر

ما به خوبی میدانیم که خرید کادو روز مادر و یا حتی هدیه روز زن یکی از سخت‌ترین تصمیمات برای آقایان به شمار می‌آید. اما نیازی نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید. مطمئنا مادر یا همسرتان هر آن چیزی که با عشق و علاقه تهیه شده باشد را میپسندند.

هر چند که خرید مطابق سلیقه آنها، مزه بیشتری داشته و برای آنها هم دلنشین‌تر خواهد بود. خوشبختانه زیورآلات جزء آن دسته از هدایایی‌ست که کمتر خانومی از آن استقبال نکرده و دست رد به سینه آن میزند! درواقع شما با خرید اکسسوری و زیورآلات؛ گویی همواره همراه مادر یا همسرتان هستید؛ زیرا هربار که از آن استفاده می‌کنند، با عشق به آن نگاه کرده و قلبشان به تپش می‌افتد. حتی با افتخار از هدیه شما برای دیگران صحبت می‌کنند.

اگر میخواهید چنین هدیه ارزشمندی را خریداری کنید؛ همین الان به گالری نوا سری بزنید. شاید تنوع بالای محصولات گالری کمی شما را به دردسر بیاندازد، اما قطعا نتیجه خریدتان، لبخندی را به لبانتان خواهد آورد.

لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *