آموزشی

کادو ولنتاین | 20 ایده خرید کادو ولنتاین

ایده های کادو ولنتاین

روز ولنتاین جشن عشق است و مردم در سراسر جهان این روز را با ایده کادو ولنتاین زیبا مانند کارت تبریک، کیک و غیره به همسر یا شریک زندگی خود جشن می‌گیرند. بیرون رفتن برای یک شام عاشقانه، یا رفتن به تعطیلات یا بازدید از پارک مورد علاقه نیز از فعالیت‌های جذابی هستند که می‌توانید در این روز خاص انجام دهید.

همچنین ولنتاین روزی برای جشن گرفتن و ابراز عشق به هر عزیز دیگری در زندگیتان مانند دوست، مادر، پدر، خواهر، برادر و غیره می‌باشد. روز ولنتاین یکی از روزهای مورد انتظار و یکی از پرشورترین روزهای سال است. مردم تمام تلاش خود را می‌کنند تا این روز را با ایده‌های کادو ولنتاین برای یکدیگر به یاد ماندنی کنند.

در ایده کادو ولنتاین همیشه خرید هدیه برای دختران آسان تر از پسران تلقی می‌شد. اما این نظریه درست نیست. امروزه، هدایای معنادار و خلاقانه زیادی برای مردان نیز وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مکان‌های مناسب مانند سایت نوا استایل به دنبال هدیه ولنتاین برای آقایان باشید. برای جشن گرفتن روز عشق نیازی به هدایای زرق و برق دار و مکان‌های باشکوه نیست. همین تصمیم گرفتن برای سوپرایز طرف مقابلتان، اهمیت زیادی دارد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

خرید کادو ولنتاین آنلاین

امسال، برای ایده کادو ولنتاین برای آقایان سعی کنید به سراغ گزینه‌های منحصر به فرد و خلاقانه ای مانند یک دسته گل بزرگ رز بروید. تعجب نکنید پسرها هم گل‌های زیبا را به اندازه دختران دوست دارند. امسال، فروشگاه‌های آنلاین انواع متنوعی از هدایای عاشقانه ولنتاین مانند اسباب بازی، شکلات، هدایای شخصی، کارت تبریک، لوازم جانبی مد، جواهرات، گردنبند، لوازم دکوراسیون منزل، مجسمه‌های زوج و هدایای هیجان انگیز دیگر برای جشن ولنتاین را برای شما به ارمغان می‌آورند.

مجموعه دوست داشتنی نوا استایل دارای چندین تخفیف و پیشنهاد است که مطمئنا خرید روز ولنتاین شما را عالی می‌کند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که هدایای منحصر به فرد ولنتاین این سایت را بررسی کنید تا شوهر، همسر و عزیزتان را با ثبت سفارش آنلاین با چند کلیک شگفت زده کنید.

 کادو ولنتاین

ارسال یک جعبه شکلات و یک دسته گل رز ولنتاین بین زوج‌ها در 14 فوریه در حال حاضر بسیار رایج است. امسال تصمیم بگیرید قدم بزرگ‌تری بردارید تا کاری خارق‌العاده و به یاد ماندنی انجام دهید که یار شما را سرشار از شادی کند. اگر نفهمیده‌اید برای این روز ولنتاین چه چیزی بخرید؛ مدل‌های شخصی هدایای آنلاین ولنتاین نوا استایل را که به تازگی برای روز ولنتاین 1401 آماده شده اند را بررسی کنید. اگر اولین ولنتاین شما با شریک زندگی تان است؛ می‌توانید اشتیاق را در رابطه خود با این هدایا تقویت کنید.

ایده‌های عاشقانه کادو ولنتاین

در این روز خاص عشق، همه مرغ عشق‌ها برای انتقال عشق خود به یکدیگر آماده می‌شوند و هیچ چیز نمی‌تواند قدرت هدایای دل‌انگیز روز ولنتاین را شکست دهد. بهترین کار در اینجا انتخاب آن هدیه عالی ولنتاین است که به اندازه رابطه شما خاص به نظر می‌رسد. گردنبند کارتیر، اسباب بازی‌های نرم، شکلات‌ها، کیف‌های دستی، لوازم آرایشی، گل، برخی از بهترین هدایای روز ولنتاین هستند.

همچنین می‌توانید از مجموعه‌های انحصاری آیتم‌هایی مانند ساعت، آویز، جعبه‌های هدیه، کیک و موارد دیگر را انتخاب کنید. اگرچه مردان کسانی هستند که معمولا سورپرایز می‌کنند. اما آن‌ها نیز سزاوار یک هدیه در روز ولنتاین هستند. بنابراین، برای همه آن دسته از مردانی که خرید برایشان سخت است؛ فروشگاه‌های آنلاین یک مجموعه هدیه ویژه روز ولنتاین را ارائه می‌دهند.

انتخاب خود را از میان طیف گسترده‌ای از لیوان‌ها، کوسن‌ها، عطرها، کیف پول، دکمه سر دست، ست کراوات، ساعت و بسیاری از گزینه‌های هیجان انگیز دیگر انتخاب کنید. اگر هنوز کلماتی را به زبان نمی‌آورید؛ روز ولنتاین بهترین زمان برای کنار گذاشتن خجالتی بودن است. البته یک انگشتر نقره، دسته گل بادکنکی یا یک کارت تبریک دقیقا کلماتی را که می‌خواهید بگویید را بیان می‌کند. عاشقانه باشید و هدایای برجسته آنلاین را از نوا استایل خرید کنید تا این روز ولنتاین را برای همدیگر خاص کنید.

جواهرات هدیه‌ای است که هرگز در آن اشتباه نخواهید کرد. “جواهرات” به عنوان هدیه روز ولنتاین همیشه توسط زنان در هر سنی مورد استقبال قرار می‌گیرد. گزینه‌های زیادی به عنوان هدیه برای روز ولنتاین وجود دارد. خرید دستبند زنانه هدیه‌ای باورنکردنی برای هر کسی است که از مد آگاهی دارد. همچنین آویزهای قلبی شکل، انگشترها، جواهرات رومانتیک ویژه روز ولنتاین، آویز دو تکه آلیاژ نیمه قلب و پابند بهترین گزینه برای جشن گرفتن روز عشق هستند.

ایده کادو ولنتاین جهانی مطابق رسم و رسوم کشور‌های دیگر

شاید برایتان جالب به نظر برسد. اما درست متوجه شدید، روز ولنتاین در برخی از کشور‌ها آداب و رسوم خاصی دارد. به گونه‌ای که حتی تاریخ این روز برای برخی کشور‌های متفاوت است. در ادامه تعدادی از این رسم و رسوم‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید‌ ایده کادو ولنتاین 2023 را متفاوت‌تر از سال‌های دیگر اجرا کنید.

ایده کادو ولنتاین در کشورهای دیگر

کارت‌های پستال، ‌ایده‌ای قدیمی از مردم پاریس

اگر در ایران بخواهید یک کادو ولنتاین تهیه کنید. احتمالا یک کارت پستال هم در کنار آن قرار دهید. این همان رسم دیرینه مردم پاریس از سال‌های قبل است. به گونه‌ای که حتما با نوشتن متنی عاشقانه در یک کارت پستال مخصوص ولنتاین این روز را به هم تبریک می‌گویند. کارت پستال یک‌ ایده کادو مقرون به صرفه ولنتاین است.

ولنتاین مخصوص دانمارکی‌ها

مردم دانمارک از‌ ایده‌ های خلاقانه برای ولنتاین استفاده می‌کنند. به گونه‌ای که یکی از این‌ایده‌ها، ارسال نامه حاوی شعر یا متنی طنز به صورت ناشناس است. در واقع خانم باید حدس بزند که این نامه از طرف چه کسی ارسال شده است. همچنین خرید گل رز را جایگزین گل رز قرمز می‌کنند. یعنی نیازی نیست حتما گل رز قرمز را به عنوان‌ ایده ولنتاین برای همسر هدیه دهند.

کادوی ولنتاین را بر اساس رابطه سفارش دهید

در فروشگاه‌های آنلاین همه آرزوهای شما برای هدیه دادن با چیزی منحصر به فرد و دوستداشتنی برآورده می‌شود و طیف گسترده ای از هدایا را برای همه روابط ارائه می‌دهند. لیست زیر به شما کمک می‌کند تا ایده کادو ولنتاین را به صورت آنلاین برای مرد یا زن، یا هر کسی که می‌خواهید هدیه را برای او ارسال کنید؛ سفارش دهید.

1) کادو ولنتاین برای آقایان

فرقی نمی‌کند که با مرد زندگیتان در یک رابطه طولانی مدت هستید یا شوهرتان دور از شما زندگی می‌کند، هر مردی عاشق غافلگیری است و می‌خواهد احساس خاصی داشته باشد. و چه چیزی بهتر از این است که عشق زندگی خود را در روز ولنتاین با هدایای درجه یک روز ولنتاین غافلگیر کنید. از ساعت و کیف پول گرفته تا پیراهن و لیوان قهوه، گزینه‌های بی پایانی برای انتخاب وجود دارد.

اما، اگر به دنبال هدایایی مقرون به صرفه هستید؛ می‌توانید به او یک لیوان قهوه، جعبه شکلات، عطر، قاب عکس و کوسن‌های قلب بدهید. برای عزیزانتان یک پیراهن راحت و مناسب بخرید که او بتواند در یک روز معمولی بپوشد. مطمئنا ایده کادو ولنتاین شما می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند.

جعبه کادو ولنتاین مردانه

اگر برای ایده کادو ارزان ولنتاین برای پسر قصد خرید هدیه مناسبی را دارید؛ می‌توانید مجموعه هدایایی مانند لیوان‌های شخصی سازی شده، آلبوم‌های عکس را سفارش دهید. به علاوه موارد دیگری از مجموعه شگفت‌انگیز ست‌های خودکار، خرید دستبند مردانه و بسیاری دیگر را می‌توانید به عنوان ایده هدیه ولنتاین برای پسر به صورت آنلاین انتخاب کنید. این هدایای زیبا که به صورت آنلاین خریداری می‌کنید؛ مطمئنا شریک زندگی شما را شگفت زده و قلب آن‌ها را پر از شادی می‌کند.

اگر هنوز هم با سوالاتی مانند هدیه ولنتاین برای آقایان چی بخرم؟ رو به رو هستید. پس بهتر است محصولات زیورآلات مردانه در نوا استایل را مشاهده کنید. مدل‌های مختلفی از دستبند و گردنبند با قیمتی مناسب موجود هستند که با هر سلیقه‌ای هماهنگ است. البته ما به عنوان‌ ایده کادو ولنتاین 1401 پیشنهاد می‌کنیم این هدیه را بدون جعبه به شریک احساسی‌تان ندهید. بنابراین یک باکس ولنتاین شخصی‌سازی شده که مخصوص پارتنر شماست، درست کنید. سپس زیورآلاتی که خریدید را در آن قرار دهید. در این صورت او را سوپرایز خواهید کرد.

2) هدایای روز ولنتاین برای خانم‌ها

اگر به دنبال خواستگاری از عشق خود باشید یا به دنبال سفارش دادن هدایای منحصر به فرد برای همسرتان در روز ولنتاین هستید. احتمالا این بهترین زمان برای نشان دادن قدردانی از او است و روز ولنتاین قطعا بهترین روز برای شروع محسوب می‌شود. می‌توانید به راحتی روز او را با ایده کادو ولنتاین خاص بسازید. اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در ایده کادو ولنتاین خود بگنجانید. به عنوان مثال، مدل‌ های گردنبند زنانه زیبا همیشه جواهرات مورد علاقه یک زن است.

شما می‌توانید یک گردنبند زیبا از نوا استایل برای او بخرید و او قطعا این کار شما را در قلب خود نگه می‌دارد. به غیر از این، می‌توانید آب نبات قلب، لباس، کیف پول، اسباب بازی‌های نرم و لوازم آرایش نیز بخرید. همچنین برای ایده کادو ولنتاین برای دختر چه به دنبال یک هدیه ساده و چه گران قیمت باشید؛ فروشگاه‌های آنلاین انواع مناسبی از هدایای روز ولنتاین را برای شما دارند. برخی از هدایای محبوب روز ولنتاین برای خانم‌ها، شکلات، گل رز، خرس‌های عروسکی، جواهراتی مانند دستبند، اسباب بازی‌های نرم و غیره هستند.

3) هدایای روز ولنتاین برای همسر

زندگی وقتی آسان می‌شود که دست یک شریک زندگی واقعی را بگیرید. بنابراین اگر در روز ولنتاین چنین احساساتی نسبت به شریک زندگی خود دارید؛ فراموش نکنید که هر بار احساسات خود را نسبت به او که از شما حمایت می‌کند؛ ابراز کنید. برای او یک هدیه ویژه تبریک روز ولنتاین سفارش دهید و در این مناسبت خاص عاشقانه احساس خاص بودن را در آن‌ها ایجاد کنید. پس منتظر چه چیزی هستید؟ تعدادی از بهترین ایده کادو ولنتاین برای همسر را که در نوا استایل جمع آوری شده است را بررسی کنید و آماده شوید تا او را در این روز زیبا غافلگیر کنید.

4) ایده کادو ولنتاین برای شوهر

شوهر شما فرشته نجات شماست. بنابراین این شخص خاص در روز ولنتاین واقعا سزاوار دریافت هدایای شگفت انگیز است. اگر دوست دارید همسرتان را غافلگیر کنید؛ برخی از بهترین ایده کادو ولنتاین برای شوهر را به صورت آنلاین دریافت و از بین طیف گسترده ایده کادو ولنتاین نوا استایل برای همسرتان انتخاب کنید. زیرا تنوع زیادی دارد. شما می‌توانید گردنبند مردانه خاص را سفارش دهید و مطمئنا او را خاص می‌کند. پس اگر می‌خواهید چنین واکنش زیبایی داشته باشید؛ سفارش آنلاین کادوهای ولنتاین برای همسرتان را از نوا استایل فراموش نکنید.

کادو‌های دست ساز، ‌ایده‌هایی منحصر به فرد در روز ولنتاین

هر چه به چهاردهم فوریه نزدیک می‌شویم، خرید کادو ولنتاین برای عشاق سخت‌تر می‌شود. حتی شاید در روز‌های پایانی نمی‌دانید که چه تصمیمی بگیرید. اگر شما هم هنوز سردرگم هستید، هیچ‌ایده‌ای ندارید و البته پولتان کافی نیست. لازم است وسایلی که لازم دارید را آماده کرده و یکی از‌ ایده‌های زیر را اجرا کنید.

  • تزیین ماگ با تم روز ولنتاین: این‌ ایده ولنتاین مناسب کسانی است که پارتنرشان عادت به خوردن چای یا قهوه دارد. بنابراین با هر بار دیدن این لیوان به یاد شما می‌فتد. پس یک ماگ سفید رنگ تهیه کرده و هر طور که دوست دارید آن را تزیین کنید.
  • آلبوم عکس: مجموعه‌ای از عکس‌های سلفی عشقتان یا عکس‌های دو نفره با یکدیگر را در یک آلبوم جمع‌آوری کنید و به او هدیه دهید. این‌ ایده کادو ولنتاین کمک می‌کند هیچ وقت از ذهن شریک احساسی خود خارج نشوید.
  • تراریوم به عنوان‌ ایده کادو ولنتاین: اگر شریک احساسی شما هم علاقه زیادی به گیاهان دارد. یک شیشه با شکل قلب تهیه کرده و گیاهان را به همراه خاک و وسایل تزیینی دیگر در این ظرف قرار داده و به خوبی تزیین کنید.

کادو ولنتاین چی بخرم؟

روز ولنتاین فرصتی ایده آل برای همه به منظور نشان دادن عشق و محبت به عزیزان است. در پاسخ به سوال شما در مورد اینکه ولنتاین چی بخرم باید بگوییم که ما ایده‌هایی از برخی از هدایای متفکرانه و هیجان انگیز ولنتاین را به شما خواهیم داد. لطفا به ایده‌ های جالب کادو ولنتاین که در ادامه شرح داده شده است نگاهی بیندازید. این ایده کادو ولنتاین به شما کمک می‌کند تا بهترین را برای عشق خود انتخاب کنید.

1) گل، کیک و شکلات

شما باید به دنبال بهترین هدایای روز ولنتاین برای شخص مورد نظرتان باشید. چیزی که ابتدا به ذهن شما خطور می‌کند؛ گل رز، کیک و شکلات است. این‌ها همه جزء هدایای سنتی هستند که جادوی آن‌ها همیشه اشخاص را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به عنوان بهترین ایده کادو ولنتاین محسوب می‌شوند.

گل رز و شکلات برای کادو ولنتاین

2) هدایای شخصی

هدایای شخصی خاص ترین راه برای تحت تاثیر قرار دادن عزیزان شما است. این نوع هدایا اساسا حس شخصی را در حافظه طرف مقابلتان نمایان می‌کند و هدیه دادن در روز ولنتاین را منحصر به فرد می‌کند. حتی یک هدیه ساده را می‌توان به یک هدیه شخصی تبدیل کرد. در روز ولنتاین با کیک‌های شخصی‌سازی‌شده، لیوان‌های شخصی‌سازی‌شده، قاب‌های عکس یا کوسن‌هایی با طرح‌های اختصاصی، عشق خود را به عزیزانتان نشان دهید. بنابراین می‌توانید از هدایایی منحصر به فرد به عنوان ایده کادو ولنتاین استفاده کنید.

3) رز روکش طلا

اگر شما به یک دختر علاقه دارید و به دنبال بهترین راه برای خواستگاری از او در روز ولنتاین هستید؛ هیچ چیز بهتر از هدیه دادن یک رز طلایی با کیفیت بالا، ظریف و درخشان برای ولنتاین شما نیست. این یکی از بهترین هدایایی است که باعث می‌شود در روز ولنتاین احساس خاصی داشته باشد. چنین چیزهایی به شما کمک می‌کند تا پیشنهاد عشق خود را کامل کنید.

4) سبدهای هدیه

اگر سعی می‌کنید هدایای ولنتاین فوق‌العاده راحت و هنری برای طرف مقابل خود پیدا کنید که نیازی به حدس و گمان نداشته باشد یا استرس شما را کاهش دهد؛ سبدهای هدیه می‌توانند هدیه‌ای ایده‌آل برای شما باشند. سبدهای هدیه پر از عناصر شگفت انگیز است که معشوقه شما را شگفت زده می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها احساس خاصی داشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهید عشق خود را شگفت زده و خوشحال کنید؛ بهترین سبدهای هدیه روز ولنتاین را برای ایده کادو ولنتاین سفارش دهید.

5) جواهرات

آیا قصد دارید در سال 1401 عزیزان خود را با یک هدیه غافلگیر کنید؟ مجموعه جواهرات نوا استایل هدیه مناسبی برای ولنتاین است و همچنین به عنوان یکی از بهترین هدیه‌ها برای او در نظر گرفته می‌شود. نوا استایل این کادو منحصر به فرد ولنتاین را با قیمتی مقرون به صرفه برای شما به ارمغان می‌آورد. پابندها اکسسوری زیبایی هستند که تا آخر عمر باقی می‌مانند. از میان طیف گسترده زیورآلات نوا استایل برای عزیزانتان انتخاب کنید و آن را به روشی که می‌خواهید در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

ایده کادو ولنتاین

6) کارت تبریک ولنتاین

فروشگاه‌های آنلاین همچنین طیف گسترده ای از کارت‌های تبریک ولنتاین را ارائه می‌دهند. از آنجا که جادوی کلمات هرگز شکست نمی‌خورد؛ بنابراین کارت تبریک راهی همیشه موثر برای تحت تاثیر قرار دادن معشوق است. کارت تبریک ولنتاین را آنلاین بخرید، احساسات خود را روی آن بنویسید و برای ابراز عشق خود برای او بفرستید. این هدیه برای خاص کردن ولنتاین شما بسیار مناسب بوده و یک ایده کادو ولنتاین فوق العاده است.

سخن پایانی

گاهی اوقات سخت ترین انتخاب‌ها را می‌توان به راحتی انجام داد. ایده کادو ولنتاین سفارشی نوا استایل برای ولنتاین مطمئنا عشق شما را دوباره زنده می‌کند. با انتخاب هدایای نوا استایل برای ولنتاین، طرف خود را غافلگیر کنید و آن روز را به یک روز رمانتیک تبدیل کنید. برای ایده کادو ولنتاین در فروشگاه نوا استایل یک مجموعه هدیه عاشقانه ویژه وجود دارد که مطمئنا فرد موردنظرتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سوالات متداول

مجرد‌ها چگونه روز ولنتاین داشته باشند؟

ولنتاین به روز ولنتاین و دوست داشتن معروف بوده و حتما نیازی نیست این کادو را از یک شریک عاطفی دریافت کنید. پس هر آنچه که دوست دارید را فراهم کنید و یک شب رویایی برای خودتان بسازید.

چه گلی برای کادو ولنتاین بخرم؟

معروف‌ترین گلی که به تمام عشاق در این روز پیشنهاد می‌شود، گل رز قرمز است. اما شما می‌توانید گل‌های میخک، نیلوفر یا رز‌های رنگی، آبی یا سفید را بخرید. سعی کنید کادوی امسال را کمی متفاوت‌تر در نظر بگیرید.

آیا نوا استایل پیشنهاد خاصی برای کادو ولنتاین دارد؟

زیورآلات برای آقایان و خانم‌ها یکی از آن‌ایده‌هایی است که برای هر مناسبتی می‌توان تهیه کرد. پس اگر هنوز هم نمی‌دانید چه چیزی برای روز ولنتاین بخرید. بهتر است سری به محصولات وبسایت ما بزنید و کادویی مناسب بخرید.

بهترین کادو ولنتاین برای پسر چیست؟

اگر شما هم قصد دارید امسال یک کادوی متفاوت به شریک احساسی خود بدهید. بهتر است مدل‌های جدیدی از کادو‌های ولنتاین مانند گردنبند کارتیر مردانه را امتحان کنید.

کادو ولنتاین ارزان و زیبا

این روز‌ها، به خصوص با نزدیک شدن به روز ولنتاین، قیمت کالا‌ها بسیار گران‌تر می‌شوند. و اگر یک کادوی ارزان قیمت بخواهید، احتمالا کیفیت زیادی ندارد. ولی شما می‌توانید زیورآلات مردانه یا زنانه مطابق بودجه‌ای که دارید از نوا استایل تهیه کنید.

منبع

gossby.com

4.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *