آموزشی

ایده کادو تولد + پیشنهاد های لاکچری

ایده هدیه تولد

زمانی که روز تولد شخصی که برایتان مهم است فرا می‌رسد؛ می‌خواهید هدیه تولد مناسبی را برای او پیدا کنید. بنابراین به دنبال ایده کادو تولد هستید. پیدا کردن ایده‌های منحصر به فرد کادو تولد با توجه به بودجه شما نباید دشوار باشد. از هدایای عمومی گرفته تا هدایای شخصی‌ شده مانند کتاب‌های عکس سفارشی، دقیقا آنچه را که برای تولد هر کسی نیاز دارید؛ پیدا کنید. می‌توانید از بین هدایا و کارت های تولد انتخاب کنید یا از ایده های منحصر به فرد زیر الهام بگیرید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

هدایای تولد زنانه بر اساس سنین مختلف

میدانیم که ایده کادو تولد برای دختر و انتخاب یک هدیه تولد برای آن‌ها واقعا کار سختی است. در صورتی که هدایا به صورت آنلاین جستجو می‌شوند؛ باید با موارد مورد پسند او به روز شوید. با فروشگاه نوا استایل می‌توانید به صورت آنلاین هدایایی برای زنان و برای مناسبت‌های مختلف مانند ایده کادو ولنتاین، تولدها، سالگردها یا هر رویداد دیگری خریداری کنید. هنگامی که فکر می‌کنید که برای کادو تولد چی بخرم از اکسسوری‌های مد گرفته تا پوشاک، جواهرات، گل‌ها و کیک‌ها، غذاهای لذیذ، اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها و کارت‌های هدیه، همه دسته‌ها را بررسی کنید. این هدایا را می‌توان در هر نقطه از جهان تحویل داد.

ایده کادو تولد برای دختر

ما به این فکر کردیم که راهنمای نهایی را برای هدیه دادن به یک خانم در هر سنی ارائه کنیم. دخترتان، خواهرتان، همسرتان یا مادرتان، به نظر می‌رسد همه خانم‌هادر گروه های سنی و مرحله زندگی خودشان سلیقه های مشابهی دارند. با این لیست می‌توانید کادو تولد برای مادر خود را انتخاب کنید.

1) ایده کادو تولد برای دختر کوچک

ایده کادو تولد برای دختر کوچک از عروسک باربی مورد علاقه‌اش گرفته تا یک خرس عروسکی بزرگ یا مجموعه‌ای از عروسک‌های بامزه و یا گیره مو، کش، کفش اسکیت، کیف، تا مجموعه‌ای از کتاب‌های افسانه‌ای را شامل می‌شود.

2) هدیه برای دختران نوجوان

دوران نوجوانی پر از آرزوست. برای ایده کادو تولد برای دختر 20 ساله می‌توانید هدایایی مانند زیورآلات زنانه مانند گوشواره و دستبند، کوله پشتی و جعبه های لوازم التحریر زیبا را در نظر بگیرید. یک ساعت مد روز نیز یک هدیه بزرگ برای او خواهد بود. مجموعه‌ای از کتاب‌های گروه نوجوان و مطابق با سلیقه او مورد قدردانی این خانم جوان قرار می‌گیرد.

3) ایده کادو تولد برای دختر 23 ساله و بالاتر

یک دختر جوان دانشگاهی، پر از رویاهایی است که قصد پرواز در ارتفاعات را دارد. می‌توانید یک گوشی موبایل یا تبلت یا لپ‌تاپ را برای او بخرید یا می‌توانید به دنبال یک تکه طلا یا زیورآلات دست ساز نیز بروید. مانند یک حلقه زیبا یا یک زنجیر ظریف با آویز حروف اول او، هدیه زیبایی محسوب می‌شود. همچنین یک کیف دستی جالب یا اکسسوری‌های شیک، بهترین ایده کادو تولد برای دختر 23 ساله هستند. اگر هنوز نمی‌توانید تصمیم بگیرید؛ یک کارت هدیه از یک فروشگاه یا پورتال خرید آنلاین به او هدیه دهید تا او بتواند هدیه دلخواه خود را انتخاب کند.

4) ایده کادو تولد برای همسر

شما می‌توانید برای کادو تولد همسرتان یک شاخه گل به او هدیه دهید و او را به یک سفر تفریحی ببرید. همچنین با توجه به سلایق او، کادو بخرید. شما می‌توانید به سراغ ایده کادو تولد دست ساز باشید. بنابراین در اینجا نکات مفیدی وجود دارد که باید هنگام هدیه دادن به یک خانم در نظر داشته باشید. بدانید این شخص در چه مرحله‌ای از زندگی است و بر اساس آن هدیه دهید. همیشه به یاد داشته باشید که گل‌ها و شکلات‌ها بهترین ایده کادو تولد برای همسر هستند.

کادوی تولد برای خانم‌ها

زن، مخلوق خاص خداوند است که از بدو تولد در زندگی هر انسانی نقش بسزایی دارد. اوست که نوزاد را پس از تولد تغذیه داده و او را با عشق و مراقبت محبت آمیز بزرگ می‌کند. خواهر و برادر را مانند یک سیستم حمایتی راهنمایی می‌کند، به هر پدری احساس مسئولیت می‌دهد و شریک زندگی یا همراه یک فرد می‌شود.

همه ما خوشبختیم که زنان شگفت انگیزی به شکل مادر، خواهر، همسر و دختر در زندگی خود داریم. همه آن‌ها زندگی ما را برای بهتر شدن تغییر می‌دهند و از بسیاری جهات به ما الهام می‌بخشند. تمامی زنان سزاوار این هستند که به علت تمام کارهایی که برای بهتر کردن زندگی ما انجام می‌دهند؛ با عشق و احترام فراوان با آن‌ها رفتار شود. در اینجا لیستی از ایده کادو تولد برای زنان وجود دارد که می‌توانید در هر مناسبتی به او بدهید:

1) لیوان‌های شخصی سازی شده

لیوان های عجیب و غریب با نام و تصاویر گیرنده، هدیه شگفت انگیزی است که می‌تواند برای همیشه ارزشمند باشد. چه روز فارغ التحصیلی خواهرتان باشد و چه روز مادر، هدیه دادن لیوان‌های شخصی بهترین ایده کادو تولد برای خانمها و بهترین راه برای ابراز آرزوها و کمک به آن‌ها برای لذت بردن از چای و قهوه است.

2) کیک‌ها

جشن تولد بدون برگزاری مراسم برش کیک ناقص تلقی می‌شود. طیف گسترده ای از کیک‌هابا طعم توت فرنگی، آناناس و ترافل شکلاتی، ایده کادو تولد بسیار خوبی برای او خواهد بود.

ایده کادو تولد

3) گیاهان

اگر همسر، مادر یا خواهر شما عاشق باغبانی است؛ می‌توانید با هدیه دادن یک کادو تولد خاص مانند گیاهان در مناسبت‌های خاص، آن‌ها را شگفت زده کنید. این گیاهان زیبای سبز رنگ، هوا را تصفیه می‌کنند و به زیبایی خانه‌هایشان می‌افزایند.

4) اسباب بازی‌های نرم

اسباب‌بازی‌های نرم بامزه و دوست‌داشتنی ایده کادو تولد مناسبی برای خواهر کوچک شما خواهد بود. همچنین می‌توانید در روز ولنتاین به دختر کوچک خود اسباب بازی های نرم هدیه دهید تا نمادی از عشق ابدیتان به او باشد.

5) کیف‌های دستی

اگر روز تولد مادر شما نزدیک است و شما به دنبال ایده های شگفت انگیز هدیه برای خانم‌هاهستید؛ کیف های دستی یک ایده خاص کادو تولد برای خانمها خواهد بود. این یک اکسسوری شیک است که او می‌تواند آن را با تمام لباس هایش ست کند و به او اجازه می‌دهد وسایل ضروری خود را حمل کند.

6) عطر زنانه

در اولین سالگرد ازدواجتان، همسرتان را با یک عطر دلربا غافلگیر کنید. این عطر به شخصیت او می‌افزاید. همیشه او را به یاد شما می‌اندازد و یک اکسسوری زنانه عالی است. بنابراین عطر زنانه بهترین ایده هدیه تولد یا هر مناسبت دیگری محسوب می‌شود.

7) شکلات

شکلات‌ها را همه دوست دارند. از مادرتان گرفته تا دختر کوچکتان، شکلات‌ها هدیه‌ای عالی در تمام مناسبت‌هایی هستند که مطمئنا به جشن‌هایشان شیرینی می‌بخشد. شما می‌توانید مجموعه گسترده‌ای از سبدهای شکلات و چیدمان‌ها را برای هدیه دادن به عنوان ایده کادو برای تولد مادر در نظر بگیرید.

8) زیورآلات زنانه

اگر سری به محصولات فروشگاه اینترنتی ما بزنید؛ قطعا محصولات مختلفی را مشاهده می‌کنید. برای اینکه یک خانم را سورپرایز کنید؛ می‌توانید از اکسسوری و زیورآلات زنانه برای خرید کادو ایده بگیرید. همچنین خرید ست ماه تولد بهترین ایده برای غافلگیر کردن است.

 9) وسایل آشپزخانه

اگرچه هیچ چیز جای کادوهای شخصی سازی شده را پر نمی کند و این نوع کادوها حس و حال خاصی دارند. به فرد مقابل نشان می دهند که تا چه حد به آن ها، علایقشان، سلایقشان و راحتی آن ها توجه می کنید. اما، نکته ای که نباید فراموش کرد این است که گاهی شاید فرد به لوازم خانه احتیاج بیشتری نسبت به هدایای شخصی سازی شده داشته باشد. وسایلی که وجود آن ها در خانه یک الزام است.

بنابراین، تهیه لوازم خانه متناسب با بودجه شما می تواند انجام شود. خوشبختانه این وسایل از نظر قیمت دامنه گسترده ای دارند. یعنی با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید یکی از این ابزار را تهیه کنید. اگر حس می کنید، مادرتان یا مادر شوهر تان یا دوستتان به یک وسیله برقی مانند یک پیاز خرد کن برقی احتیاج دارد می توانید این مورد را برای او تهیه کنید. اگر حس می کنید با خرید یک ست بشقاب می توانید او را خوشحال کنید، به دنبال کادو عجیب و خاص نباشید. همین که او خوشحال شود و لبخند روی لبانش نقش ببندد کافی است.

بهترین ایده‌های هدیه تولد برای مردان

سوال این است که کادوی تولد برای شوهرم چی بخرم؟ سوالی که دغدغه بسیاری از خانم‌ها است. هنگام انتخاب ایده‌های هدیه تولد برای مردان، به علایق، سرگرمی‌ها و فعالیت های مورد علاقه یک آقا فکر کنید. زیرا بهترین هدیه متناسب با شخصیت منحصر به فرد او است. در هر حالتی که باشد ادای احترام به یکی از چیزهای مورد علاقه او یک راه مطمئن برای دادن هدیه‌ای است که استفاده می‌کند.

هدایایی را در نظر بگیرید که نشان دهنده رابطه و سابقه شما با او باشد. تجربیات مشترک یا حتی بهتر از آن و ماجراهای ناگوار می‌تواند الهام بخش باشد. همچنین از مشاوره گرفتن از دوستان و اعضای خانواده او نترسید. مهم‌تر از همه، به یاد داشته باشید که این هدیه برای اوست. بنابراین در دام گرفتن چیزی که فقط برای شما جذابیت دارد؛ نیفتید. برای انتخاب کادو تولد برای پدر می‌توانید آنچه که مورد علاقه او می‌باشد را تهیه کنید.

کادو برای تولد پدر

ما به شما کمک می‌کنیم تا هدایای تولد منحصر به فرد و هیجان انگیزی را حتی برای مشکل پسند‌ترین مرد زندگی خود پیدا کنید. این‌ها هدایایی هستند که به او اجازه می‌دهند بفهمند در روز خاص او به او فکر می‌کنید و هر بار که به آن‌ها نگاه می‌کند شما را به یاد می‌آورد. در پایان، بهترین ایده برای هدیه تولد برای مردان، هر هدیه ای است که با صداقت و محبت واقعی داده شود. اگر لیست ما را دنبال کنید؛ شاید بهتر بتوانید پاسخ مناسبی برای سوال خود پیدا کنید.

1) با هدایایی منحصر به فرد برای مردان، او را غافلگیر کنید

مردان در زندگی ما اهمیت زیادی دارند. پدری مهربان، برادری شیطون و شوهری دلسوز، این سه نفر دنیا را برای شما جای بهتری می‌کنند. آوردن لبخند روی صورت آن‌ها بسیار آسان است. برای تولدشان یک خودکار ساده یا یک کیک به آن‌ها بدهید؛ آن‌ها خوشحال خواهند شد.

2) هدایای شخصی

افزودن حس شخصی به یک هدیه، تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. می‌توانید انبوهی از هدایای شخصی مانند کوسن‌های شخصی، خودکارهای شخصی، زیورآلات مردانه و بسیاری موارد دیگر را برای او در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید یک کاریکاتور شخصی شده از شوهر یا برادر خود را در دست بگیرید و برای ضبط یک واکنش ارزشمند در اینستا آماده شوید. پس هدایای شخصی جزء بهترین ایده برای خرید کادو تولد محسوب می‌شوند.

3) قاب عکس

قاب عکس هرگز از مد نمی‌افتد. تصویر مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و نشانه‌ای از عشق را برای مرد خاص زندگی خود بفرستید. یک قاب عکس با یک پیام شخصی گزینه مناسبی برای اتاق آن‌ها خواهد بود و هدیه شما را برای همیشه گرامی خواهند داشت. علاوه بر این، قاب‌های عکس بهترین هدایا را برای شوهرتان می‌سازند و به عنوان یک ایده کادو تولد فراموش نشدنی محسوب می‌شوند. زیرا لحظه‌ای ثبت شده از عشق او و شما هستند.

4) ساعت

ساعت‌ها نشان دهنده سبک و شخصیت شما هستند. برای یک مرد، ساعت یک اکسسوری شیک است که زیبایی ظاهر کلی لباس آن‌ها را افزایش می‌دهد و جزء بهترین ایده کادو تولد مردانه است. یک ساعت چرمی شیک را انتخاب کنید و آن را به عنوان کادو برای تولد پدر یا شوهرتان بفرستید تا روز تولدش را ویژه کنید. همچنین می‌توانید حروف اول اسم شخص مورد نظر را روی ساعت حک کرده تا آن را به یک هدیه منحصر به فرد تبدیل کنید! پس اگر به دنبال ایده برای کادو تولد یک آقا هستید؛ ساعت‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

5) عطرها

عطر مورد علاقه او را به خاطر دارید؟ عطرها راه خود را برای به جا گذاشتن یک اثر فراموش نشدنی دارند. عطری را که دوست دارد سفارش دهید یا محدوده Versace را انتخاب کنید و شرط می‌بندیم که آن را دوست خواهد داشت. عطر، یک ایده کادو تولد فراموش نشدنی است.

6)کیف لوازم آرایشی و بهداشتی

یک لوسیون فوق العاده پس از اصلاح که رایحه‌ای ماندگار دارد؛ بدون شک هدیه‌ای دیدنی است. می‌توانید یک کیف با لوازم بهداشتی مانند یک تکه صابون، برس اصلاح، فوم اصلاح و موارد دیگر را در نظر بگیرید و به عنوان بهترین کادو تولد برای پدر یا شوهرتان تهیه کنید.

7) اکسسوری مردانه

آیا شما فردی هستید که هنگام خرید هدایا ترجیحات طرف مقابل را در ذهن نگه می‌دارید؟ اگر بله، پس قطعا یک هدیه عالی در بخش لوازم جانبی مد فروشگاه اکسسوری نوا استایل پیدا خواهید کرد. یک کمربند چرمی ‌قهوه‌ای یا مشکی کل ظاهر یک لباس را تغییر می‌دهد. امروزه حتی کمربندهای اکسسوری مردانه نیز یکی از پرکاربردترین‌ها هستند. کراوات و دکمه سرآستین یک هدیه خیره کننده دیگر برای مردان است. وب سایت نوا استایل دارای طیف کاملی از کراوات‌ها و دکمه‌های سرآستین است که شما را وسوسه می‌کند تا برای شوهر یا پدر خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

8) شکلات

شکلات به عنوان هدیه هرگز نمی‌تواند اشتباه باشد. یک هدیه انتخاب کنید و آن را با یک جعبه شکلات خوشمزه ترکیب کنید تا شیرینی و عشق را در روز خاص آن‌ها هدیه دهید.

9) گل ها

یک دسته گل جذاب هرجا که برود همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دسته گلی از رزهای قرمز و زیبا یک ایده کادو تولد شگفت انگیز برای همسرتان در سالگرد تولدش محسوب می‌شود. گل آرایی خیره کننده نیلوفرهای سفید که با دقت و گرمی تهیه شده است؛ یک هدیه فوق العاده برای آقایان محسوب می‌شود.

ایده کادو تولد برای دوست

بهترین دوستان در قلب تک تک ما جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر شما می‌خواهید به بهترین دوست خود هدیه‌ای خلاقانه و معنادار بدهید تا معنای دوستی آن‌ها را نشان دهد؛ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین ایده کادو تولد برای دوست را پیشنهاد بدهیم.

1) جواهرات با عکس حکاکی شده

جواهرات سفارشی و جواهرات با عکس شخصی، بهترین راه برای نشان دادن میزان قدردانی شما از بهترین دوستتان است. نوع جواهراتی را که دوست دارید؛ انتخاب کرده و سپس آن را با عکسی از خود و بهترین دوستتان پر کنید. حتی می‌توانید دستبند یا گردنبند را برای خودتان درست کنید.

2) لیوان بهترین دوست

به جای ساختن دستبند دوستی، بهترین دوست خود را با یک لیوان دوستی سورپرایز کنید. می‌توانید لیوان‌های همسانی را دریافت کنید که می‌توانند با تصاویر مورد علاقه‌تان از یکدیگر شخصی‌سازی شوند. علاوه بر این، می‌توانید از طرح‌های هنرمندی استفاده کنید که بهترین دوستتان به او علاقه دارد.

ایده کادو تولد برای دوست

3) شمع لیوانی با عکس

شمع شیشه‌ای و سرامیکی با عکس های خانوادگی، بهترین ایده کادو تولد است که می‌توانید به دوست خود هدیه بدهید که شخصیت بیش‌تری به اتاقش بدهد و شما را به یاد بیاورد. یک شیشه شمع درست کنید که به بهترین وجه با استایل او و خاطره‌های ارزشمندتان مطابقت دارد. هر بار که این شمع را روشن می‌کند؛ شما را به یاد می‌آورد.

4) پازل عکس سفارشی

چیدن پازل عکس خود، یک فعالیت سرگرم کننده و یادگاری منحصر به فرد برای بهترین دوست شما خواهد بود. عکس‌های مورد علاقه‌ تان را آپلود کنید و یک روز را برای قرار دادن این ایده کادو تولد سرگرم‌کننده برنامه‌ریزی کنید.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی نوا استایل انواع ایده کادو تولد برای آقایان و خانم‌ها را ارائه داده تا قدردانی و محبتتان را به بهترین شکل ابراز کنید. شما می‌توانید دسته گل، کیک خوشمزه، جعبه شکلات‌های عجیب و غریب، هدایای شخصی، گیاهان داخلی و سایر اقلام هدیه را در کنار اکسسوری های نوا استایل به راحتی تهیه کنید. همچنین در نوا استایل، مجموعه‌ای بی‌عیب و نقص از هدایای شخصی‌سازی شده وجود دارد. شما می‌توانید بهترین ایده های هدیه برای مردان را بررسی کنید و مناسب ترین هدیه را سفارش دهید که آن‌ها را خوشحال کند. بنابراین با فروشگاه اینترنتی ما، دیگر نگران تهیه کادو برای مناسبت‌های مختلف نباشید. زیرا برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است.

سوالات متداول

1.ایده کادو تولد برای دختر 23 ساله چه چیزهایی می تواند باشد؟

23 سالگی سنی است که فرد حدودا در سال های پایانی یا شروع دوره دانشگاه یا شروع دوره کار کردن است. بنابراین، ممکن است به وسایلی احتیاج داشته باشد که به او در مسیر رسیدن به سر کار یا دانشگاه کمک کند. یا ابزاری باشد که در محیط دانشگاه برای او مناسب است. در کنار این هدایای کاربردی، زیبایی روح یک دختر را دست کم نگیرید. پس می توانید زیورآلات مختلفی چون دستبند، انگشترهای معمولی و نیم بند، گوشواره معمولی یا پیرسینگ، پابند یا گردنبند تهیه کنید.

2.ایده کادو تولد برای دوست صمیمی می تواند شامل چه هدایایی باشد؟

دوست صمیمی ارزش و جایگاه خاصی در قلب ما دارد. پس باید با همه وجود هدیه ای درخور و زیبا برای او تهیه کرد. خرید زیورآلات خاص، خرید اکسسوری هایی که اتاق یا محل کارش را تزیین کند هم می تواند ایده خوبی باشد.

3.ایده کادو تولد مردانه چه می تواند باشد؟

خرید ابزار و ادوات مربوط به اصلاح سر و صورت یک ایده خوب برای خرید کادو تولد مردانه است. ایده دیگر، انتخاب اکسسوری های مربوط به خودرو شخصی آن ها همچون سطل زباله، آفتابگیر، برف گیر، استند و مواردی این چنینی است. یا می توانید هدیه دیگری همچون زیورآلات مردانه را تهیه کنید.

4.کادو تولد برای افراد مسن چی بخرم؟

افراد مسن به توجه ویژه ای احتیاج دارند. بهتر است برای آن ها هدایایی تهیه کنید که سرزنده و شادی آور باشد. هدایایی چون لباس های رنگ روشن، لوازم آرایشی، زیورآلات مختلف همگی گزینه های مناسبی برای خرید هدیه تولد برای افراد مسن هستند.

5.چه نوع زیورآلاتی برای هدیه دادن بهتر است؟

معمولا انتخاب انگشتر به این دلیل که شما اندازه انگشت طرف مقابل را نمی دانید، کاری ریسکی است. اما انتخاب دستبند و گردنبند می تواند بسیار هوشمندانه باشد. البته، برای انتخاب انگشتر روش های مختلفی وجود دارد که باید حوصله به خرج دهید.

منبع

goodhousekeeping.com

shutterfly.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *