آموزشی

اهمیت استفاده از گردنبند نقره آویزدار در استایل

گردنبند-آویزدار

تقریبا همه ما از اهمیت اکسسوری در مد و فشن مطلع هستیم. این زیورآلات کوچک و گاهاً بزرگ نقش به سزایی در استایل ما ایفا می‌کنند. بسیاری از طراحان مد و فشن بر این باورند که اکسسوری‌ها به شما کمک می‌کنند تا یک استایل با لباس ساده و یا حتی تکراری را به یک استایل کامل‌تر و جذاب‌تر تبدیل کنید. فقط کافی است تا به اصول و قواعد آن آشنایی داشته باشید. برای مثال گردنبند نقره آویزدار می‌تواند گزینه مناسبی برای جلوه دادن به یک پیراهن ساده مجلسی باشد.

زیورآلات بسیاری وجود دارند که می‌تواند در خلق یک اثر هنری و منحصر به فرد در استایلتان از آن‌ها کمک بگیرید. مثلا تاثیری که یک گوشواره می‌تواند بر روی استایل‌ شما داشته باشد، یک لباس گران قیمت نخواهد داشت. اکسسوری‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که دارای درخشش فراوان بوده و جلوه‌ی لباس را چند برابر می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا درباره گردنبند نقره آویزدار و نحوه صحیح استایل کردن آن با انواع یقه با شما صحبت کنیم.

شرایط استفاده از اکسسوری در استایل

با وجود اینکه همیشه در دنیای مد به استفاده از اکسسوری در استایل تاکید می‌شود، اما باید به این نکته توجه داشت که استفاده از هر کدام از آن‌ها به شرایط و موقعیت خاصی بستگی دارد. مثلا نمی‌توانید از زیورآلات رسمی در استایل روزانه خود کمک بگیرید و یا همینطور از گردنبندهای چوبی و یا مهره‌ای که مناسب استایل روزانه و اسپورت هستند در یک مهمانی استفاده کنید! با ما همراه باشید، زیرا قصد داریم تا در ادامه این مقاله درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

زیورآلات مناسب استفاده روزمره

بعضی از اکسسوری‌ها را می‌توان به صورت روزانه و به منظور کامل کردن استایل، از آن‌ها استفاده کرد. زیورآلاتی همچون؛ انگشتر، ساعت، گردنبند و گوشواره از این قبیل هستند. اما همه اینها می‌توانند در نوع خود در دسته زیورآلات لوکس و رسمی قرار بگیرند. شما برای بیرون رفتن و یا رفتن به محل کار بهتر است تا از یک گردنبند نقره آویزدار ظریف، مانند گردنبند نقره جوجه و یا یک انگشتر کارتیه ظریف استفاده کنید.

زیورآلات مناسب مراسمات مهمانی و رسمی

در مقالات قبلی بطور کامل اشاره کردیم که برخی از زیورآلات مناسب استایل‌های رسمی و برخی دیگر مناسب استفاده روزمره می‌باشند. با این وجود شما می‌توانید در استایل‌های رسمی و یا در میهمانی‌ها از اکسسوری‌های جذاب‌تر کمک بگیرید. برای مثال می‌توانید از یک گردنبند نقره آویزدار تقریبا بزرگ، مانند گردنبند نقره جوانه که با یک دستبند نقره ست شده، یک استایل شیک و منحصر به فرد خلق کنید.

اصول ست کردن گردنبند با یقه لباس

همه ما به خوبی می‌دانیم که انگشتر و گردنبند نقره آویزدار جزء اکسسوری‌های محبوب خانم‌ها به شمار می‌آیند. استفاده از انگشتر در استایل، نیاز به اما و اگر و قواعد پیچیده‌ای ندارد. اما برای استفاده از گردنبند نیاز داریم تا به نوع یقه لباس توجه داشته باشیم. زیرا اگر گردنبند منتخب با یقه لباس همخوانی نداشته باشد، نه تنها به زیبایی استایل کمک نمی‌کند، بلکه می‌تواند یک ظاهر نامناسب را برای شما بسازد! پس به نوع یقه و گردنبند توجه کنید! در مقاله تاثیر اکسسوری در استایل به طور کلی در این باره توضیح داده شده است اما در ادامه به چند نوع از یقه و نحوه استایل کردن آن با گردنبند نقره آویزدار به طور کامل اشاره خواهیم کرد.

لباس یقه گرد

برای لباس‌هایی با یقه گرد، حق انتخاب زیادی دارید. زیرا اکثرا این نوع از یقه‌ها فضای کافی برای به نمایش گذاشتن گردنبند را دارند. اما با این حال برای یقه‌های گرد بهتر است تا به سراغ گلوبندها یا همان گردنبند‌های چوکر بروید. اما برای لباس‌های یقه گرد بسته یا همان یقه اسکی، توصیه می‌شود تا از زنجیرهای تقریبا بلند و یا گردنبند نقره آویزدار بلند استفاده کنید. در مقاله انواع مدل‌های گردنبند نقره در مورد انواع مختلف گردنبندها بیشتر توضیح داده شده است.

یقه دکلته

در این نوع از لباس‌ها باید انتخاب گردنبند با دقت بسیاری همراه باشد، تا هم از زیبایی لباس کاسته نشود و هم گردنبند به بهتر دیده شدن بالا تنه لباس کمک کند. مناسب‌ترین نوع گردنبند برای لباس‌هایی با یقه دکلته چوکرها و یا گردنبندهای پرنسسی می‌باشند. البته در این مورد می‌توانید از دو گردنبند با دو سایز متفاوت استفاده کنید.

لباس یقه هفت

یقه‌های هفت طرفداران بسیار زیادی دارند. برای انتخاب گردنبند مناسب با این نوع از یقه‌ها باید کمی محتاطانه برخورد کنید. در قدم اول باید به پیچیدگی و پر نقش و نگار بودن و یا سادگی لباس توجه داشته باشید. اگر یقه لباس ساده بود، بهتر است تا با یک گردنبند که با نگین و یا مروارید مزین شده، آن را ست کنید. اما اگر پارچه یقه لباس طرحدار و یا پولکی‌ست، بهترین گزینه برای شما استفاده از گردنبند نقره آویزدار ظریف می‌باشد.

یقه خشتی

این نوع از یقه‌ها بسیار شیک و زیبا هستند. اما اگر می‌خواهید آن را با یک گردنبند استایل کنید، مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین نکته، توجه به اندازه طول زنجیر می‌باشد. باید توجه داشته باشید تا طول زنجیر کوتاه‌تر از یقه لباس باشد. مناسب‌ترین نوع گردنبند برای این نوع از لباس‌ها، زنجیرهای زاویه دار و یا گلوبند است. همچنین می‌توانید از گردنبند نقره آویزدار با طول مناسب استفاده کنید.

لباس یقه قایقی

یکی دیگر از یقه‌های محبوب و پرطرفدار در میان خانم‌ها، لباس‌های یقه قایقی‌ است. در این نوع از لباس‌ها نیز باید حواستان به طول زنجیر باشد! پیشنهاد می‌شود برای این نوع از یقه‌ها از گردنبندهای متینی و یا چوکرها برای ست کردن، کمک بگیرید.

یقه اسکی

شاید فکر نمی‌کردید که این نوع یقه‌ در این لیست جایی داشته باشد. اما اگر دنبال استایل راحت و بی دردسر با گردنبند هستید، یقه اسکی مناسب‌ترین انتخاب است. شما میتوانید به راحتی از هر نوع گردنبندی که می‌خواهید برای ست کردن کمک بگیرید. از گردنبند نقره آویزدار گرفته تا گردنبندهای ریسمانی. حتی می‌توانید از دو یا سه گردنبند با سایز‌های مختلف استفاده کنید.

در آخر

اکسسوری‌ها از جمله آیتم‌های جدا نشدنی از دنیای پر زرق و برق مد و فشن هستند. هر ساله و یا بهتر است بگوییم هر فصل انواع مختلفی از آن‌ها طراحی و روانه بازار می‌شوند که بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. وظیفه اصلی اکسسوری‌ها جذاب‌تر کردن استایل و کمک به زیباتر شدن آن است. اما برای انتخاب آن‌ها باید به نکاتی همچون؛ نوع کاربری و رنگ پوست بسیار دقت داشت. در نوا گالری ما با طراحی و تولید اکسسوری‌های به روز و ترند این امکان را برای شما فراهم کردیم تا یک خرید بی‌نظیر را تجربه کنید. این مجموعه انواع طرح‌های مختلف این مدل گردنبند را در صفحه‌ی گردنبند نقره گردآروری کرده تا اگر مایل می‌باشید که طرح‌های مختلف این نوع گردنبند را مشاهده نمایید به آن مراجعه نمایید.

لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *