آموزشی

انواع گردنبند مردانه

انواع-گردنبند-مردانه

همانطور که می‎‌دانید، روز پدر نزدیک است و ما در مقاله قبلی به هدایای مناسب آقایان به طور کامل اشاره کردیم و به نقش و اهمیت اکسسوری در زیباتر شدن استایل پرداختیم. امروزه آقایان هم پا به پای خانوم‌ها در عرصه مد و استایل گام برمی‎‌دارند و حتی دلشان نمی‎‌خواهد که از این قافله عقب بمانند. اگر از علاقه‎‌مندان به دنیای مد و فشن باشید، حتما می‌دانید که مدتی‌ست استفاده از اکسسوری بسیار ترند شده و به زیباتر شدن و شیک شدن استایل شما کمک می‌‎کند. شاید احساس کنید که برای آقایان این گزینه محدود باشد! اما گزینه‎‌های زیادی برای آقایان وجود دارد! بی شک اکسسوری‎‌هایی همچون، گردنبند مردانه، دستبند، انگشتر، ساعت و عینک همواره یکی از پرطرفدار‎ترین و محبوب‎ترین اکسسوری‌ها در میان آنها به شمار می‎آیند. در ادامه این مقاله به یکی از محبوب‎ترین گزینه‎‌ها، یعنی گردنبند مردانه و نحوه استایل کردن آن اشاره خواهیم کرد.

گردنبند مردانه و استایل

هر مرد شیک پوشی نیاز دارد تا در استایل خود از گردنبند استفاده کند. گردنبندهای مردانه انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها برای یک نوع از استایل استفاده می‌شوند. اگر می‎‌خواهید از گردنبند مردانه استفاده کنید، باید با یک سری از اصول و قواعد آشنا باشید. گردنبندهای مردانه‌ متنوعی در بازار وجود دارند که می‎‌توان هر کدام از آنها را با یک لباس استایل کرد. در ساخت برخی از آن‌ها از متریال استیل و طلا استفاده شده، بعضی از آنها به صورت سنگی هستند و یک نوع دیگر از آن‌ها با استفاده از نخ و پر تولید می‎شود و بیشتر در استایل بوهمین مورد استفاده قرار می‌‎گیرد.

گردنبند مردانه استیل و طلا

گردنبندهای استیل و طلا از رایج‎‌ترین نوع گردنبند مردانه هستند که معمولا با تمامی استایل‌ها هم‎خوانی دارند. با این متریال انواع طرح‌های اکسسوری ساخته می‌شوند. با این حال از محبوب‌ترین آن‌ها گردنبندهای طرح زنجیر ساده هستند. به همین علت گردنبندهای طرح زنجیر بیشتر به صورت طنابی و یا با نوع کارتیه شناخته می‌شوند. به طور کل گردنبندهای طرح زنجیر یکی از اکسسوری‌های محبوب در استایل آقایان است. از نمونه‌های این گردنبند، گردنبند استیل کارتیر مردانه است.

شاید شما هم از طرفداران این نوع از گردنبند باشید، اما با توجه به قیمت بالای طلا تا به حال برای خرید آن اقدام نکرده‎‌اید. ما در نوا گالری با طراحی و تولید گردنبندهای مد روز، هم برای خانوم‎ها و آقایان این فرصت را فراهم نموده‌ایم تا با کم‎ترین هزینه مطابق مد روز باشید. گردنبندهای استیل نوا گالری از مرغوب‎‌ترین و باکیفیت‌‎ترین استیل تولید شده و کاملا ضد حساسیت می‌باشند و شما با خیال راحت می‌توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید. علاوه بر آن نیاز نیست تا نگران تغییر رنگ گردنبند باشید، زیرا استیل آبکاری شده با ورزش و تعرق تغییر رنگ نمی‌دهد. ما این محصول را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی تولید کرده‌ایم تا شما بتوانید با هر سلیقه‎‌ای از آن استفاده کنید. علاوه بر آن اگر مایل می‌باشید که طرح‌های مختلف این نوع گردنبند را مشاهده نمایید به صفحه‌ی گردنبند نقره مراجعه نمایید.

ست کردن با لباس

در ابتدا دقت داشته باشید که هرگز از چندین گردنبند در کنار هم استفاده نکنید، زیاده روی در استفاده از اکسسوری به‎ خصوص گردنبند، نه تنها زیبا نیست بلکه استایل شما را خراب می‎‌کند. خوشبختانه این نوع از گردنبند با تمامی استایل‌ها به راحتی ست می‎‌‌شود. فرقی نمی‌‎کند که استایل شما اسپورت و یا رسمی باشد! شما می‎‌توانید آن را با یک تیشرت ساده هماهنگ کنید و یا هنگام رفتن به یک مهمانی و یا حتی قرار ملاقات مهم، از آن در کنار یک بلوز مردانه استفاده کنید. در هر صورت شما با استفاده از گردنبند مردانه استایل خود را چندین درجه شیک‌‎تر و باکلاس‌‎تر نشان می‌‎دهید.

گردنبند مهره‌ای

نوع دیگری از گردنبند مردانه، گردنبند مهره‌‎ای و یا سنگی است. این نوع از گردنبندها همانطور که از اسم آن‌ها پیداست، از مهره‎ تولید شده‌اند. جنس برخی از این مهره‌‎ها از چوب و بعضی از آنها از سنگ می‌باشد. این گردنبندها در اندازه‎‌های مختلف و اغلب بلند در بازار وجود دارند. این نوع از گردنبندها هم به صورت تک و هم با آویزهای طلا، استیل و نقره استفاده می‌شوند که طرفداران خاص خودشان را دارند. این مدل از گردنبندها بیشتر مناسب استایل اسپورت است. در نوا گالری ما با طراحی گردنبند سنگی همراه با آویز طرح نیمانی، هیچ و مدل‎‌های دیگر این امکان را برای شما فراهم نموده‌ایم تا با هر سلیق‌ه‎ای حق انتخاب داشته باشید.

گردنبند سنگی مناسب چه استایلی است؟

همانطور که اشاره کردیم، گردنبندهای مهره‌ای و یا سنگی بیشتر مناسب استایل اسپورت می‌باشد، اما به این معنا نیست که شما مجاز به استفاده از آن در استایل رسمی نیستید. انجام این کار فقط نیاز به کمی ریسک پذیری شما دارد! اگر تمامی گزینه‌‎ها را با دقت و سلیقه انتخاب کنید، گردنبند سنگی نه تنها استایل رسمی شما را برهم نمی‌‎زند، بلکه به زیبایی آن نیز کمک می‎‌کند. گردنبندهای سنگی و یا مهره‎ای بیشتر در فصول بهار و تابستان مورد استقبال قرار می‎‌گیرند. استفاده از آنها روح تازه‌‏ای به استایل شما می‌‎بخشد، پس با نزدیک شدن به فصل بهار، از آن غافل نشوید و با خرید آن یک استایل جذاب برای خودتان خلق کنید.

گردنبند‌های دریم کچر

گردنبندهای دریم کچر معمولا با چوب درخت بید، سنگ و پر ساخته می‎‌شوند و تاریخچه آن به افسانه‌‎های سرخپوستان جنوب آمریکا برمی‌گردد. طبق افسانه‌‎ای گفته می‌شود که دریم کچرها، به سریع‎تر برآورده شدن آرزوها کمک می‎‌کنند و به دلیل شکل تار عنکبوتی که دارد، رویاهای بد را در خود نگه می‌دارد. گردنبندهای دریم کچر بیشتر با سبک و سیاق استایل بوهمین سازگار است. اما می‎توان از آنها در استایل اسپورت نیز استفاده کرد.

کلام آخر

دنیای مد و فشن هر روزه در حال تغییر و معرفی گزینه‌های جدید و ترکیب آن‌ها در کنار هم است. اما در این میان باید به خوبی بیاموزید که چه آیتمی را با چه لباسی هماهنگ کنیم تا در شیک‌ترین و ایده‌آل‌ترین شرایط قرار گیریم. دانستن یک سری قواعد و رعایت کردن آن‌ها کمک زیادی به ما در خلق یک استایل خاص می‎‌کند. چند سالی‎ست که استفاده از اکسسوری در استایل بسیار ترند و مد شده. اما نکته‎ی مهم این است که در استفاده از آن‌ها اغراق نکنید و خودتان را به شکل درخت کریسمس در نیاورید! این مورد هم برای آقایان و هم برای خانم‌‎ها صدق می‎‌کند. دقت داشته باشید که در پوشیدن گردنبند مردانه زیاده روی نکنید. در این مقاله ما سعی داشتیم تا به شما در نحوه سِت کردن انواع گردنبند مردانه و لباس کمک کنیم.

اگر برای خرید گردنبندهای مردانه ترغیب شده‌اید؛ سری به محصولات نواگالری بزنید؛ مطمئنا تنوع بالای محصولات این گالری، برق را در چشمان شما نمایان می‌کند.

لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید! 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *