آموزشی

لیست ایده کادو ولنتاین برای پسر

کادو ولنتاین برای پسر

زبان عشق، زبان محبت و توجه است. گاهی این توجه در قالب عشق و علاقه و بیان کردن آن ابراز می‌شود. گاهی نحوه بیان و زبان ابراز عشق، به صورت کادو به طرف مقابل نمود پیدا می‌کند. روز عشاق یعنی روز ولنتاین، فرصت مناسبی است که بتوانید عشق خود را با خرید کادو ولنتاین برای پسر مورد علاقه‌تان نشان دهید.

خوب است بدانیم که خرید کادوی ولنتاین کار دشواری نیست. چرا که، نوع هدیه دادن در این روز با روز تولد کمی فرق دارد. در این روز می‌توانید هدایای کوچکی به نشان عشق برای پسر یا دختر مورد علاقه خود تهیه کنید. مناسب ترین کادو ولنتاین برای پسر را سلیقه فردی آن‌ها تعیین می‌کند. پس با شناخت بیشتر هدیه مناسب‌تری تهیه کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

ایده کادو ولنتاین برای پسر مورد علاقه شما چه ویژگی‌هایی‌ باید داشته باشد؟

در حالی‌که، به آهستگی ماه‌ها را پشت سر هم می‌گذاریم و به سمت ولنتاین پیش می‌رویم، ممکن است این موضوع که برای کادو ولنتاین پسر چی بخریم ذهن شما را درگیر کند. طبق یک نظرسنجی که در امریکا در بین پسرها انجام شد، این داده‌ها به دست آمد.

کارت پستال

کادو ولنتاین برای پسر

 

تقریبا 30% از پسرها دوست داشتند در این روز کارت پستال هدیه بگیرند. کارت پستال به این دلیل کادو خاص ولنتاین برای پسر مورد علاقه شما می‌تواند باشد. چون، می‌توانید احساسات خود را در قالب کلمات در آن بگنجانید و کمی از دنیای پیامک و تکنولوژی فاصله بگیرید. کادو تولد برای پسر مورد علاقه‌تان باید همراه با حسی واقعی و ملموس باشد تا به دل بنشیند. تنها تهیه هدیه مهم نیست. زمانی که هدیه خاص و متفاوت باشد، احساسی عجیب همراه با دوست داشته شدن توامان را به همراه دارد.

صرف شام

28% از جواب‌ها به سوال «ایده کادو ولنتاین برای پسر»، به رزرو میز شام تعلق گرفت. اگر بخواهید یک کادوی ولنتاین لاکچری برای پسر مورد علاقه خود تدارک ببینید، می‌توانید در یک رستوران مجلل میزی را رزرو کنید و شام ولنتاین دل‌انگیزی را همراه او میل کنید.

اگر هم دوست دارید شامی دوستانه و بدون هرگونه تشریفات و تعارف‌های آزار دهنده و صمیمی ببینید، می‌توانید یا خودتان شام خوبی درست کنید یا به یکی از رستوران‌های ساده و مرتب حوالی محل زندگی‌تان بروید و شب خوبی را کنار عشق زندگیتان سپری کنید. این کادو برای ولنتاین پسر مورد علاقه شما یادگاری خوبی برای او خواهد بود.

شکلات و گل و زیورآلات

شکلات، هدیه ولنتاین

27% نیز دوست داشتند شکلات و آبنبات و گل دریافت کنند. 20% هم تمایل داشتند که شیرینی‌ یا غذاهای خانگی را در این روز به عنوان هدیه خاص دریافت کنند. درحالی‌که، تنها 16% دوست داشتند زیورآلات مردانه به عنوان کادو ولنتاین دریافت کنند.
در حالت کلی، این موضوع کمی در ایران متفاوت است و ایده کادو ولنتاین برای پسر دلخواه شما می‌تواند در بازه گسترده‌تری دسته‌بندی شود که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

سوپرایز به‌یادماندنی ولنتاین در کافه و رستوران

شما می‌توانید به عنوان ایده سوپرایز ولنتاین برای پسر با او در یک کافه یا رستوران لاکچری قرار بگذارید. بهتر است برای این کار از قبل با صاحب رستوران هماهنگ شوید.در برخی از رستوران‌ها گروهی برای سوپرایز تولد یا روزهای خاصی هستند که موسیقی خاصی اجرا می‌کنند و موجب سوپرایز بیشتر افراد می‌شوند. بدین‌صورت که ابتدا خیلی عادی وارد کافه یا رستوران می‌شوید و پشت میز می‌نشینید. سپس افراد با ساز و آواز به نزدیک شما می‌آیند و ترانه موردنظرتان را با کیک یا هر چیز دیگری اجرا می‌کنند.در این زمان شما می‌توانید کادو ولنتاین را به او بدهید و لحظه بسیار هیجان‌انگیزی را ایجاد نمایید.

ایده‌هایی برای سوپرایز کردن پسر در ولنتاین

اگر قصد دارید تا در روز ولنتاین نامزد یا دوست‌پسر خود را سوپرایز کنید و یک روز خاطره‌انگیز را برایش به ارمغان بیاورید،ایده‌های زیر را به خاطر بسپارید.

ساخت آلبوم خاطرات

یادآوری کردن خاطرات گذشته،برای شریک عاطفی‌تان همیشه جذاب است.برای ساخت یک آلبوم خاطرات جذاب کافی است تا تمام عکس‌های دونفره‌تان را به آتلیه ببرید و بخواهید تا عکس‌ها را به‌صورت آلبوم چاپی یا آلبوم مجازی تهیه کنند. در کنار عکس‌ها می‌توانید متن‌های خاطره‌انگیزی را نیز بنویسید تا خاطرات گذشته خود را زنده نگه‌دارید. آلبوم خاطرات یکی از بهترین انواع کادو برا ولنتاین پسر بوده که شاید گران‌قیمت نباشد، ولی ارزش معنوی بسیار زیادی دارد. این آلبوم را می‌توانید به همراه کمی شکلات یا موارد دیگر در یک باکس کادویی قرار دهید و به‌عنوان کادو ولنتاین برای دوست‌پسر خود تهیه کنید.

سوپرایز در مکان اولین قراری که رفتید

یکی دیگر از ایده‌های سوپرایز ولنتاین برای پسر می‌تواند سوپرایز او در اولین مکان آشنایی‌تان باشد. اولین مکانی که با شریک عاطفی‌تان آشنا شدید را به خاطر بیاورید.این لحظه می‌تواند برای مردان بسیار جذاب و خاطره‌انگیز باشد.در مورد اولین مکان آشنایی‌تان با نامزدتان صحبت کنید و او را به مکان موردنظر دعوت کنید. سپس در آن مکان هدیه ولنتاین را به او بدهید و یک روز خاطره‌انگیز را برای او به ارمغان بیاورید.

سوپرایز ولنتاین برای پسر

تهیه بلیط خواننده موردعلاقه او

اگر به دنبال هیجان‌انگیزترین ایده کادو ولنتاین برای پسر هستید. شما می‌توانید دعوت کردن او به کنسرت خواننده موردعلاقه‌اش را امتحان کنید. از قبل در مورد هنرمند یا خواننده موردعلاقه‌اش با هم صحبت کنید. سپس می‌توانید طبق علاقه او،یکی از آثار هنرمند یا خواننده موردنظر را تهیه‌کرده یا به کنسرت زنده و تئاتر بروید. قرار گرفتن در یک نمایش حضوری و کنسرت بدون اطلاع نامزدتان،می‌تواند یک هدیه ولنتاین بسیار جذابی برای او باشد و همچنین به شب فراموش‌نشدنی‌ای برای او تبدیل شود.

ایده کادو ولنتاین برای پسر 2022

ولنتاین روزی است که به آنکه دوستش دارید، بگویید که زندگیتان به خاطر وجود او شیرین‌تر شده است. ولنتاین تنها مخصوص عشاق نیست. می‌توانید این روز را به هر کس که به او علاقه دارید تبریک بگویید و برایش هدیه‌ای به نشان ابراز عشق تهیه کنید. پیشنهاد کادو ولنتاین برای پسر ها را تا ادامه دنبال کنید.اگر مادری هستید که دوست دارید این روز را به فرزندانتان تبریک بگویید و با سورپرایز ولنتاین برای پسر یا دختر خودتان او را شاد کنید می‌توانید هدایای متنوعی را برای او تهیه کنید.

باکس ولنتاین

باکس ولنتاین معمولا مجموعه‌ای از هدایای کوچک و بانمک است که حالت عمومی دارد و می‌توانید از آن به عنوان کادو ولن برای پسر و دختر استفاده کنید. اما، داخل این باکس چه هدایای می‌تواند قرار بگیرد؟بعضی از باکس‌ها حاوی شمع‌های قلبی ولنتاین، اسماج برای ضد عفونی کردن فضای اتاق و خوشبو کردن آن، شکلات، خرس قرمز کوچک و گردنبند مردانه اسم دار با نام خود فرد هستند.

برای تهیه کادو ولنتاین شیک برای پسر هم می‌توانید کمی محتویات داخل باکس را از هدایای گران قیمت‌تر پر کنید. یعنی باکس را با انواع زیورآلات نقره لوکس به همراه شکلات‌های گران قیمت تزیین کنید و آن را به همراه یک باکس گل رز با رنگ‌های کمیاب به پسر مورد علاقه‌تان هدیه دهید.

برای خرید زیورآلات متنوع و با کیفیت می‌توانید از محصولات فروشگاه زیورآلات نوا استایل تهیه کنید. اگر ساکن تهران هستید و به اصطلاح در دقیقه نود، خواستید از این فروشگاه خرید کنید، می‌توانید از خدمات ارسال فوری این فروشگاه استفاده کنید.

زیورآلات مردانه

اکسسوری مردانه

 

کادو ولنتاین برای پسر 2022 باید به‌روز باشد. اکنون، سلیقه پسرها کمی بیشتر از قبل به سمت زیورآلات و انواع اکسسوری‌ها سوق پیدا کرده است. این روزها آقایان علاقه زیادی به پوشیدن انواع دستبند و گردنبند نشان می‌دهند.

آن‌ها سعی می‌کنند زیورآلاتی را خریداری کنند که به ست لباس آن‌ها بیاید. یا لباس‌هایشان را طوری انتخاب کنند که با کلکسیون اکسسوری‌هایشان جور شود. به همین دلیل، دست شما برای انتخاب انواع اکسسوری باز خواهد بود. به‌طور مثال، انگشتر نقره با نگینی از سنگ عقیق نیز یکی دیگر از علاقه‌مندی‌های آقایان است.

نمونه دیگر، دستبند چرم مردانه است. دستبند چرم مردانه با بافتی ریسمان‌ مانند که از چرم یا پلاستیک با کیفیت که ساختار خوبی نیز دارند نیز بسیار متداول شده است. البته، ترکیب چرم و زنجیر طرح کارتیر در ساختار دستبندها نیز این روزها بسیار محبوب است.
یکی دیگر از محصولات مرتبط با زیورآلات، گردنبند کارتیر است که علاوه بر طلا، به صورت نقره و استیل نیز در بازار موجود است. در صورت نیاز می‌توانید آن را از فروشگاه آنلاین نوا استایل تهیه کنید.

ابزار کوهنوردی

برای سفارش کادو ولنتاین برای پسر مورد علاقه شما این بار می‌تواند با خرید ابزار کوهنوردی همراه باشد. اگر طرف مقابل شما فردی است که علاقه وافری به کوهنوردی دارد، کار شما راحت‌تر خواهد شد.

وسایل کوهنوردی مانند عینک، ساعت مخصوص، پیک‌نیک سفری کوچک، پانچو، انواع لیوان و فلاسک و مانند آن که بسیار متنوع هستند. به این دلیل که در کوه و دشت استفاده می‌شوند ممکن است طول عمر کمتری داشته باشند.

یعنی، حتی اگر آن وسیله خاص را از قبل داشته باشد، حتما مدل جدید آن وسیله را بعد از مدتی دوباره احتیاج خواهد داشت. این مناسب ترین کادو برای پسر مورد علاقه کوهنوردتان خواهد بود.

چون فضای کوه سرد است، می‌توانید لباس‌های بافت گرم را نیز به عنوان هدیه ولنتاین برای او تهیه کنید. اگر هم خودتان توانایی بافتن لباس دارید، می‌توانید یک ست زیبای کلاه و شال به عنوان کادو روز ولنتاین برای دوست پسر خود ببافید.

اکسسوری‌های مردانه

کادو ولنتاین مردانه

در بین تمامی انواع اکسسوری‌ها، 6 اکسسوری اصلی وجود دارد که حضور آن در استایل آقایان بسیار ضروری است. می‌توانید از این شش مورد برای خرید کادو ولنتاین برای پسر دلخواهتان ایده بگیرید.

این مجموعه شامل ساعت، زیورآلات، کلاه، کیف پول، عینک آفتابی، ست مرتبط با کت و شلوار مانند دستمال گردن یا کراوات و پاپیون و دکمه سر دست است. اگر به دنبال کادو برای پسر می‌گردید، این موارد می‌توانند الگوی خوبی برای شما باشند.

اگر به دنبال کادو ولنتاین برای پسر ارزان و با کیفیت هستید، می‌توانید به اکسسوری‌های مرتبط با کت و شلوار بسنده کنید. دستمال گردن و کروات یا پاپیون با قیمت‌های مناسبی در بازار موجود است که می‌توانید مدل دلخواهتان را تهیه کنید.

مواد آرایشی و پیرایشی

آقایان همچون خانم‌ها دوست دارند موهایی زیبا و مرتب و پر پشت داشته باشند. کادو ولنتاین مردانه ایده‌آل که باعث شود آن‌ها موهای سالم‌تری داشته باشند، گزینه بسیار خوبی برای این روز است.

علاوه بر تقویت کننده‌های مو می‌توانید لوازم آرایشی بهداشتی دیگری مانند افتر شیو یا انواع لوسیون برای تقویت پوست را تهیه کنید. این کادو ولنتاین برای پسر با قیمت مناسب و در حالت کلی با قیمت‌های متنوعی در بازار موجود است. تفاوت قیمت‌ها به نام برند، کیفیت متریال و بسته‌بندی بستگی دارد.

استند چوبی همه کاره

اگر دوست پسر، همسر یا پدر و برادرتان در دسته افرادی هستند که به اصطلاح وقت سر خاراندن ندارند. یعنی حتی زمان کافی برای مرتب کردن اتاق یا میز کارشان را ندارند، می‌توانید یک کادو ویژه برای او تهیه کنید. استند چوبی یک کادو ولنتاین برای پسر خاص و کاربردی است که فضای کافی برای قرار دادن گوشی، ساعت مچی، کیف پول، عینک و حتی دسته کلید را دارد.

این استندها با نظمی که در چیدمان این ابزار کوچک ایجاد می‌کنند باعث می‌شوند که همیشه بدانید آن‌ها را کجا قرار داده‌اید و دائما به دنبال آن‌ها نگردید. هم‌چنین، اتاقی مرتب و منم داشته باشید. این هدیه ولنتاین برای پسر ارزان و بسیار کاربردی است. البته، می‌توانید استندی با قیمت مناسب‌تر نیز بیابید. استندی با متریالی ارزان‌تر از چوب!

ماساژور دستی گردن

اگر به دنبال کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت هستید، خرید یک ماساژور دستی به شما پیشنهاد می‌شود. این ماساژورها قیمت مناسبی دارند و کار راه انداز هستند. یک مدل دیگری از انواع مساژورهای دستی وجود دارد که موها و سر را ماساژ می‌دهد و باعث آرامش اعصاب می‌شود.

جوراب‌های رنگارنگ

کادو ولنتاین برای پسر

اگر روحیه عشق شما طوری است که دوست دارد از جوراب‌های رنگی و متفاوت در استایلش استفاده کند، می‌توانید مجموعه چند عددی از آن را تهیه کنید. این جوراب‌ها که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی و حتی متناسب با مناسبت‌ها، فصل‌ها و روزهای مخصوص سال در بازار موجود هستند، یک کادو ولنتاین برای پسر ساده و شیک است که قیمت‌های متفاوتی دارد.

با جدیدترین کادوی ولنتاین برای پسر مورد علاقه شما یعنی این جوراب‌های رنگی و طرح دار، ترکیبی از استایل و مدرنیته را باهم در خود گنجانده است. با توجه به اینکه روز ولنتاین در 14 فوریه و در فصل سرد سال قرار دارد، می‌توانید جوراب‌هایی پشمی با طرح‌های برفی و زمستانی به او هدیه دهید.

ایده‌های سوپرایز ولنتاین برای پسر در رابطه‌های لانگ دیستنس

گاهی ممکن است به دلیل رابطه لانگ دیستنس و فاصله زیادی که با دوست‌پسر خود دارید،ندانید که چه کادویی برای او تهیه کنید تا از راه دور او را خوشحال نمایید. سوالی که در این زمان ذهنتان را درگیر می‌کند این است که برای کادو ولنتاین پسر چی بخریم؟ در ادامه ایده‌های جذابی را برای سوپرایز کادو ولنتاین برای پسر 2023 در رابطه لانگ دیستنس به شما خواهیم گفت.

ضبط فیلم یا صدا از خود

در رابطه همیشه‌ کادو‌های گران‌قیمت ملاک نیستند. روز ولنتاین هم روزی است که شما به شریک عاطفی‌تان از هر طریقی ابراز عشق کنید. حال این روش می‌تواند ارزش مادی یا معنوی داشته باشد. یکی از ارزشمندترین کادو ولنتاین برای پسر که بسیار باارزش است،فرستادن یک پیام صوتی یا تصویری است.

اگر از شریک احساسی خود دور هستید و در کشورها یا شهرهای مختلف زندگی می‌کنید، می‌توانید یک متن عاشقانه از کتاب یا متنی که خاطره‌انگیز باشد را با صدای خودتان ضبط کنید و برای او بفرستید. همین کار‌ را نیز می‌توانید در یک اتاق با تزیین شمع و لوازم عاشقانه،انجام دهید و درحالی‌که متن عاشقانه را می‌خوانید از خود فیلم بگیرید و برای او بفرستید.

نوشتن خاطرات مشترک

در روابط لانگ دیستنس علاوه بر فرستادن پیام صوتی و تصویری ،می‌توانید نامه‌های عاشقانه و خاطرات مشترک خود را بنویسید.این ایده بسیار جذاب بوده و به‌جای نامه‌های عاشقانه،می‌توانید از این به‌ بعد خاطرات دونفره و عاشقانه خود را یادداشت کنید و سپس در روز ولنتاین به‌صورت یکجا این خاطرات مشترک را برای او بفرستید.

شما می‌توانید چند خاطره مشترک را در یک دفترچه زیبا و تزیین‌شده بنویسید و به همراه یک گل درون باکس کادویی قرار دهید و به شریک احساسی‌تان تقدیم کنید. با این کار به او نشان می‌دهید که همواره در همه زمان‌ها به یاد او هستید و این هدیه یکی از باارزش‌ترین کادو ولنتاین برای پسر 1401 می‌باشد.

کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت

رفتن پیش پسر موردعلاقه‌تان

اگرچه دوری و فاصله در روابط لانگ دیستنس بسیار سخت و طاقت‌فرسا بوده و این دوری در روز مهمی همچون ولنتاین نیز بسیار سخت‌تر است.بهتر است که در روز ولنتاین یک سفر یک تا دوروزه را هماهنگ کنید تا این روز مهم را در کنار پارتنر خود بگذرانید. حتی اگر برنامه‌ریزی سفر برایتان دشوار است و نمی‌توانید چندین روز را در شهر یا کشور دیگر بگذرانید،می‌توانید حتی برای چند ساعت به شهر نامزد خود بروید و از نزدیک او را سوپرایز کنید.قطعا زمانی که نامزدتان شما را در این روز مهم از نزدیک ببیند،بسیار خوشحال خواهد شد.

خرید هدایا و ارسال آن با پست

در روز ولنتاین می‌توانید هدیه موردنظرتان را همچون عطر و ادکلن،ست چرم،لباس و … را از سایت یا فروشگاه موردنظر تهیه کنید و سپس با پست برای نامزدتان بفرستید. این کار نیز یکی از بهترین کادو ولنتاین برای پسر بوده و همچنین موجب سوپرایز شدن او نیز خواهد شد.

سوپرایز یک پسر در ولنتاین با کم‌ترین هزینه

قیمت بالا، یکی از مشکلات خرید کادوی ولنتاین برای پسر است. شما می‌توانید با انجام برخی از کارها بدون هیچ هزینه‌ای یا با کمترین هزینه یک روز خاطره‌انگیز را برای دوست‌پسرتان به ارمغان بیاورید.

  • استیکر‌های رنگی و تعدادی بادکنک بخرید و درون اتاق خوابتان بگذارید.
  • با پارتنر خود به بیرون از شهر بروید و غروب آفتاب را تماشا کنید.
  • به وسیله نوشتن یک نامه عاشقانه برای همسر خود، می‌توانید او را سوپرایز کنید.

جمع‌بندی:

میدانیم که کادو ولنتاین برای پسر ساده و شیک باید باشد تا در عین سادگی و زیبایی در ذهنش و قلبش باقی بماند. می‌توانید هر نوع هدیه‌ای که تمایل دارید را برای پارتنر خود تهیه کنید. اگر به دنبال ایده جدیدی برای خرید کادو ولنتاین هستید می‌توانید به نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شده است عمل کنید.

البته، بودجه شما نیز موضوع مهمی است که هنگام تهیه کادو ولنتاین برای پسر دلخواهتنا باید آن را در نظر بگیرید. کادو ولنتاین برای پسر با قیمت کم می‌تواند شامل کادوهایی شود که او به یادآوری کند که به یادش هستید و دوست دارید این روز مهم را با او سهیم شوید.
روز ولنتاین روزی زیبا است که پیوند بین عشاق را مستحکم‌تر می‌کند. چرا که ما انسان‌ها همیشه نیاز به تحکیم و ابراز دوستت دارم به روش‌های مختلف هستیم تا بتوانیم با انرژی عشق از پس سختی‌ها بر بیاییم.

سوالات متداول

1) بهترین ایده برای کادو ولنتاین ارزان‌قیمت چیست؟

بهترین کادوی ولنتاین با هزینه پایین،تماشای غروب آفتاب،نوشتن نامه عاشقانه و خرید بادکنک‌های رنگی می‌باشد.

2) در روابط لانگ دیستنس، چه کادوهایی برای ولنتاین می‌توان هدیه داد؟

در رابطه‌های لانگ دیستنس می‌توان با نوشتن خاطرات مشترک،خرید هدیه با پست،ضبط فیلم یا پیام صوتی و … می‌توانید پارتنر خود را سوپرایز کنید.

3) در کافه و رستوران چگونه می‌توان نامزد خود را سوپرایز کرد؟

با هماهنگ کردن یک گروه موسیقی و به همراه کیک و گل یا هدیه می‌توانید نامزدتان را در کافه و رستوران سوپرایز کنید.

4) بهترین سوپرایز برای ولنتاین 2023 کدام است؟

همیشه جنبه مادی هدیه مطرح نیست. خاطره سازی در این روز می‌تواند یکی از بهترین کادو‌ها برای دوست‌پسر خود باشد.

5) برای ایجاد یک روز خاطره‌انگیز در روز ولنتاین چکار کنیم؟

در این روز می‌توانید به مکانی که اولین بار قرار گذاشتید و با هم آشنا شدید بروید و کل روز را در آن مکان بگذرانید.

منبع:

www.goodhousekeeping.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *