آموزشی

هدیه مناسب مرد مورد علاقه شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هدیه مناسب مرد

گاهی اینگونه به نظر می‌رسد که هر چه بیشتر یک نفر را دوست داشته باشید، انتخاب هدیه مناسب کار سخت‌تری خواهد بود. چرا که، آدمی کمی وسواسی می‌شود و دوست دارد بهترین خودش را ارئه دهد تا طرف مقابل را خوشحال کند. اگر قرار است هدیه مناسب مرد زندگیتان را تهیه کنید، با ما همراه باشید.

سعی می‌کنیم در ادامه، از ایده‌ کادو تولد مردانه تا ایده‌های مختلف برای تهیه هدیه مناسب مرد برای روزهایی چون، روز پدر یا روز فارغ‌التحصیلی برادر یا پارتنر شما را یکی یکی بررسی کنیم. اما، معمولا راحت‌ترین انتخاب، خرید زیورآلات است. می‌توانید یک دستبند مردانه یا یک دکمه سر دست شیک را متناسب با سلیقه شخصی او تهیه کنید. برای خرید انواع زیورآلات مردانه و زنانه نیز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی نوا استایل مراجعه کنید. 

ایده‌های متنوع هدیه مناسب مرد زندگی شما

هدیه مناسب مرد

گاهی دوست داریم، هنگامی که طرف مقابل هدیه را باز می‌کند، ما را فردی بافکر، خوش سلیقه، احساساتی بداند و از اینکه توانستیم تا این حد از سلایق شخصی او با خبر شویم، به وجد بیاید. ما دوست داریم که این شوق را در نگاه، لبخند و حتی کلام آن‌ها حس کنیم. برای سورپرایز بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان می‌توانید هدیه‌ای را تهیه کنید که نوستالژیک باشد. یا می‌توانید هدیه‌ای تهیه کنید که مدرن بوده و زندگی شخصی آن‌ها را آسان‌تر کند.

ابزار مرتبط با موسیقی

اگر به تازگی با فردی آشنا شده‌اید و نمی‌دانید که چه هدیه‌ای دقیقا مناسب اوست، سعی کنید سلایق او را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا کمی بیشتر با روحیات او آشنا شوید. اگر به موسیقی علاقه دارد، هدیه مناسب مرد مورد علاقه شما می‌تواند از یک جاسوئیچی یا گردنبند مردانه با آویزی از ساز مورد علاقه‌اش شروع شود تا به انتخاب‌های بزرگتری چون لوازم جانبی مرتبط با موسیقی مانند هدفون، میکروفون یا اسپیکر ختم شود. 

البته، در این میان می‌توان گفت که انتخاب کادو تولد برای خانمها نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. می‌توانید آن‌ها را با هدایای رمانتیک سورپرایز کنید. زمانی که اطلاعات زیادی نسبت به  آن‌ها و سلایقشان ندارید، یک گردنبند زنانه ساده یا طرح‌دار یا با نگین‌های زیبا می‌تواند هدیه مناسبی برای آن‌ها باشد. اما، خرید هدیه برای افرادی که می‌شناسید نیز سختی‌های مخصوص به خودش را دارد.

 به‌طور مثال، خرید کادو برای تولد مادر کار دشواری به نظر می‌رسد. چرا که، مادران معمولا نیازهایشان را بروز نمی‌دهند و شما باید هوشیارانه عمل کنید. اما، یک دستبند زنانه شیک هدیه‌ای است که همیشه او را خوشحال می‌کند. 

دفترچه «جای خالی را پر کنید»

هدیه مردانه

اگر به دنبال یک کادو تولد خاص هستید و طرف مقابل شما فردی رمانتیک و در عین حال، اهل مطالعه است. یا شخصیت فکوری دارد، تهیه دفترچه «جای خالی را پر کنید» یک هدیه مناسب مرد زندگی شما یا زن زندگی شما است. 

اما، این دفترچه چه ویژگی‌های باید داشته باشد. می‌توانید در این دفترچه با او صحبت کنید. جمله را اینگونه شروع کنید، «اگر من می‌توانستم باعث موفقیت تو بشوم، آن موفقیت چه چیزی می‌تواند باشد؟» یا « اگر روزی تو را عصبانی کنم، در درون خود چگونه با آن مواجه می‌شوی؟»

این جملات مطمئنا طرف مقابل شما را به وجد می‌آورد و باعث می‌شود ارتباط بین شما بیش از قبل محکم شود. این دفترچه، یک راه ارتباطی مخفی به افکار و احساسات فرد مقابل شما است. احساساتی که شاید تاکنون از آن‌ها حرفی به میان نیاورده باشد. توصیه می‌شود، از این دفترچه به عنوان کادو ولنتاین استفاده کنید.  

دستگاه ماساژ کتف و گردن

هدیه روز تولد

اگر همیشه به این فکر می‌کنید که بهترین هدیه برای عشقم مرد زندگیم چیست، این هدیه را دست کم نگیرید. دستگاه ماساژ گردن یک هدیه خیلی خوب برای افرادی است که بیشتر روز خود در محل کار با لپ تاپ سر و کار دارند. یا برای آقایانی که شرایط کاری آن‌ها به گونه‌ای است که خیلی باید سر خود را خم کرده و کار کنند مناسب است.

 این دستگاه روز پر کار آن‌ها را با آرامشی بی‌نهایت جایگزین می‌کند و عضلات ناحیه گردن و کتف را آرام می‌کند. اگر وقت کافی برای گشت و گذار ندارید، می‌توانید این دستگاه را از کانال هدیه مردانه در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی تهیه کنید. 

زیورآلات و انواع اکسسوری هدیه مناسب مرد

یکی از زیورآلاتی که استایل آقایان  و خانم‌ها را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد. خرید گردنبند است چون هم می‌توان آن را با استایلی رسمی ست کرد، هم می‌توان آن را به همراه یک استایل کژوال و روزمره پوشید. به همین دلیل، یک هدیه مناسب مرد و برای خانم‌ها نیز محسوب می‌شود. 

در حالت کلی، زیورآلاتی مانند دستبند، انگشتر، ساعت و دکمه سر دست و مانند آن جز متداول‌ترین و البته، محبوب‌ترین انواع هدیه برای مرد و زن محسوب می‌شود. اگر شما مجموعه بزرگی از انواع زیور و اکسسوری را داشته باشید، باز هم یک یک مدل جدید از اکسسوری مورد نظر شما را ذوق زده خواهد کرد و وجود آن به کلکسیون شما رنگ و بوی تازه‌ای می‌دهد. به عبارتی، هر گل یک بویی دارد! 

دستبند کارتیر یکی دیگر از انواع زیورآلات است که تک جنسیتی است و هدیه مناسب مرد زندگی شما است. اما، شما هم در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. محصولات کارتیر یکی از بهترین طراحی‌ها را در بین کلیه زیورآلات موجود دارند.می‌توانید طرح کارتیر را در گردنبند کارتیر نقره و استیل هم مشاهده کنید. این دو محصول قیمت مناسبی نسبت به هم نوع طلای خود دارند و هدیه مناسب مرد شما هستند. 

 پروژکتور برای نمایش فیلم

اگر همسر، برادر، دوست پسر شما فردی است که علاقه شدیدی به تماشای فیلم دارد، می‌توانید در وهله اول، یک اکانت در شرکت‌های مختلف پخش فیلم به عنوان کادو برای پسر مورد علاقه‌تان تهیه کنید تا فیلم‌های دلخواهش را بدون محدودیت زمانی ببیند. 

در گام بعدی، برای اینکه هیجان تماشای فیلم را برای او دوچندان کنید، می‌توانید یک پروژکتور و پرده نمایش بزرگ به عنوان هدیه برای او تهیه کنید تا با لذت بیشتر به تماشای فیلم مورد علاقه‌اش بنشیند. این هدیه مناسب مرد زندگیتان است و باعث دلگرمی بیشتر او به شما خواهد شد.

لباس‌ها یا ابزار ورزشی

هدیه مناسب مرد

ورزش کردن یکی از سرگرمی‌هایی است که بسیاری از افراد را به سمت خود جذب می‌کند. بعضی به ورزش‌های رزمی علاقه دارند. بعضی دیگر کوهنوردی را ترجیح می‌دهند. بعضی هم بدنسازی و فیتنس را برای سلامتی و خوش استایل شدن انتخاب می‌کنند.هر کدام از این افراد، به لباس‌ها و ابزار مختلفی نیاز دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را به عنوان هدیه تولد مردانه انتخاب کنید. این هدیه مناسب مرد های ورزشکار است. چرا که، با ورزش روزانه و روتین، لباس‌ها بعد از بارها استفاده احتیاج به نو شدن دارند. 

ابزارهایی چون باتوم، بارانی، فلاسک هوشمند مخصوص انواع نوشیدنی، پیک نیک سفری، دستکش بوکس، دستکش چرم فیتنس کارها ممکن است طی سال‌ها استفاده از بین رفته باشد و احتیاج داشته باشد که نو شود. این موارد هدیه‌های مناسبی برای روز تولد یا روز ولنتاین به حساب می‌آیند. می‌توانید این وسایل را به صورت حضوری تهیه کنید. یا در صورتی که به خرید حضوری علاقه ندارید، می‌توانید از سایت خرید هدیه برای آقایان دیدن کنید.

هدیه برای آقایان مذهبی

آقایانی که مذهبی هستند، علاوه بر ایده‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، علایق خاص دیگری نیز دارند. برای انتخاب هدیه برای مرد مذهبی می‌توانید از انگشترهای عقیق در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ایده بگیرید.یک هدیه مناسب مرد مذهبی می‌تواند خرید کتاب‌های مرتبط با حوزه علاقه آن‌ها باشد. یا به‌طور مثال، سعی کنید، نوع پوشاک مورد علاقه آن‌ها را تهیه کنید. عطر یک هدیه مناسب برای این افراد است. 

هدیه ارزان قیمت

اگر بودجه کافی برای خرید هدیه مناسب مرد زندگی‌تان را ندارید، نگران نباشید. با ایده‌هایی که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم،  بهترین هدیه را برای آن‌ها تهیه کنید. ابتدا، می‌توان گفت که مهم این است که در این روزهای خاص، به یاد هم باشیم. حتی با یک شاخه گل یا تهیه و تدارک یک شام یا ناهار دو نفره در خانه!

اما، خرید یک کلاه یا دستکش یا جوراب می‌تواند یک هدیه ارزان قیمت برای مرد زندگی شما باشد. ایده دیگر را می‌توانید با توجه به حوزه کاری آن‌ها انتخاب کنید. اگر محیط کار آن‌ها دائما در فضای باز است، در زمستان می‌توانید کلاف نخ بافتنی تهیه کنید و برای او یک جلیقه یا یک شال یا پیراهن مردانه ببافید. در تابستان‌ها نیز می‌توانید کلاه‌های لبه‌دار یا لباس‌های خنک و رنگ روشن با قیمت مناسب را برای آن‌ها به عنوان هدیه تهیه کنید.  

جمع‌بندی

هدیه‌هایی که هیچ دلیلی برای جشن گرفتن ندارند، بهترین حالت سورپرایز هستند. فارغ از محتویات هدیه، می‌توان گفت که یک هدیه مناسب مرد و زن، سورپرایز بودن آن است که شوق دریافت را دوچندان می‌کند. هدیه مناسب مرد ها، هدیه‌هایی است که مختص آن‌ها باشد. مثل یک وعده غذایی که دستپخت خودتان باشد. یا بلیط کنسرت یا بازی مورد علاقه آن‌ها می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند.

یا هدایای رومانتیک مانند یک نامه کوتاه و عاشقانه در جیب لباس یا کیف آن‌ها که هنگام دیدن آن یا خواندنش، لبخند شیرین و دل انگیزی به لب آن‌ها بیاورد. یا حتی، گاهی اینکه بعد از روز کاری خسته کننده، او را تا رسیدن به منزل همراهی کنید.

هدیه‌ها همیشه نباید رنگ و بوی مادی داشته باشند یا خیلی بزرگ باشند تا نشان دهنده یک محبت بزرگ و بی‌دریغ باشند. مهم با هم بودن و در عشق ماندن است که با هدایای کوچک هم می‌توان آن را ارزشمند جلوه داد و به قدر کافی از این موهبت قدر دانی کرد! هدیه مناسب مرد، هدیه‌ای است که به او دلگرمی دهد و احساس ارزشمند بودن کند و البته، این ارزشمند بودن برای افراد مختلف معانی مختلفی دارد.

سوالات متداول

کادو تولد مردانه چی بخرم؟

باید گفت که کادوهای لوکس و خاص بهترین گزینه‌ای است که آقایان را به هیجان و ذوق وادار می‌کند.

کادو تولد مردانه گران چیست؟

خرید هدیه تولد برای آقایان همیشه از چالش برانگیزترین کارهایی است که باید در مناسبت ها انجام دهید. کادو تولد مردانه گران قیمت در شرایطی که بودجه مناسبی برای تهیه آن داشته باشید، بسیار کار هیجان‌انگیزی است. کافی است با یک شناخت کلی از برندهای موردعلاقه، لوازم موردعلاقه، ورزش های موردعلاقه و همچنین کارهای موردعلاقه، بهترین هدیه را تهیه کنید.

چه کادویی برای مردها با ارزش است؟

اگر برای مرد زندگی‌تان می‌خواهید کادو تهیه کنید، ضروری است به دنبال چیزهایی باشید که برای او باارزش محسوب می‌شوند. بسیاری از کادوها بطور عموم برای مردها خوشایند هستند و بعضی دیگر از کادوها خیر

 منبع:

www.cosmopolitan.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *