آموزشی

ایده هایی برای هدیه روز مادر

هدیه برای روز مادر

هدیه روز مادر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های فرزندان محسوب می‌شود. بنابراین شاید شما هم از خودتان بپرسید که برای روز مادر چی بخرم؟ مادر شما 24 ساعت شبانه روز، شما را لبریز از عشق می‌کند و وقتی روز مادر فرا می‌رسد؛ زمان آن است که همه محبت‌های او را با جشن گرفتن، فعالیت‌های خانوادگی سرگرم کننده و خرید هدیه برای مادر جبران کنید.

همانطور که گفته شد، پیدا کردن هدیه ای برای مادرتان که به او نشان می‌دهد چقدر برای شما به عنوان دختر، پسر، شوهر یا یکی دیگر از اعضای خانواده اش اهمیت دارد. در اینجا، ما ایده‌هایی را برای هر نوع مادری جمع‌آوری کرده‌ایم، چه به دنبال کمکی در آشپزخانه باشد، چه در مورد روال زیبایی‌اش به راهنمایی نیاز داشته باشد یا اینکه برای اولین‌بار مادر شده است. امسال به جای گل، به زنان زندگی خود کادو ویژه ای هدیه دهید!

قدردانی و بهترین کادو برای روز مادر

پیوند منحصر به فرد بین مادر و فرزند، پایان ناپذیر است. مادر ما فداکارانه می‌جنگد تا ما موفق شویم و رشد کنیم، عشق مادر همیشگی و بی قید و شرط است. اگر به این فکر می‌کنید که بهترین کادو برای مادر چیست و چگونه می‌توانید به چنین زن پویا و شگفت انگیزی نشان دهید که چقدر برایتان مهم است؟ ما در اینجا 10 راه را با شما به اشتراک گذاشته ایم تا مادرتان احساس خاص بودن کند. این موارد بهترین کادو برای روز مادر محسوب می‌شوند.

هدیه برای روز مادر

احترام گذاشتن

تمام کارهایی که مادرتان برای شما انجام داده است و هر چیزی که او بخاطر شما فدا کرده است سزاوار احترام شماست. با نهایت عزت و شرافت با او رفتار کنید و مطمئن باشید که بهترین هدیه روز مادر همین است.

نامه

یک یادداشت دست نوشته برای مادرتان بنویسید و در آن دلایل اینکه چرا احساس می‌کنید او خاص است را برای او توضیح دهید. از او برای اینکه چنین شخص بزرگ و یک مادر فوق العاده است تشکر کنید و مطمئنا این کار شما برای او یک دنیا معنا خواهد داشت.

دفترچه یادداشت

یک دفترچه از برخی خاطرات مورد علاقه خودتان از او را جمع آوری کنید و در آن عکس‌ها و آلبوم‌های قدیمی را قرار دهید. در هدیه روز مادر خلاق باشید و آن را سرگرم کننده کنید، مادران عاشق سفر در مسیر خاطرات هستند. می‌توانید این دفترچه را به عنوان کادو برای تولد مادر نیز در نظر بگیرید.

کمک کردن به مادر در انجام کارها

مادر شما همیشه کاری دارد که باید انجام شود، مانند نشتی سقف که نیاز به تعمیر دارد یا چمنی که نیاز به بریدن دارد و درست مانند زمانی که در خانه با او زندگی می‌کردید، فهرست طولانی‌ای از کارها برای انجام دادن دارد. می‌توانید در انجام این کارها به او کمک کنید، درست همانطور که او در کودکی در انجام کارهایتان به شما کمک کرده است و این بهترین کادو روز مادر ارزان است.

کمک مالی به سازمان‌های خدمت رسان

برای هدیه روز مادر از طرف مادرتان، به سازمانی که به مردم خدمت می‌کند مانند بهزیستی، خانه سالمندان، یتیم خانه و غیره کمک مالی کنید و در مورد آن با مادرتان صحبت کنید و ببینید به کدام یک بیشتر دوست دارد کمک کند.

تصدیق عمومی

مادران دوست دارند به آن‌ها افتخار کنند. اما توجه داشته باشید، او از شما نمی‌خواهد که لاف بزنید، بلکه می‎خواهد نکات مثبتش را به او بگویید. از او در میان دوستان و همسالانش با کلمات ستایش آمیز خود تجلیل کنید. همین که شما از مادر خود قدردانی کنید؛ بهترین کادو روز مادر است.

آداب

مادرتان سخت کار کرد تا به شما اخلاق خوب را بیاموزد، پس به عنوان هدیه روز مادر به او نشان دهید که درس را یاد گرفته اید. اطمینان حاصل کنید که وقتی با او هستید (و حتی زمانی که نیستید) رفتارهای خوبی را که به شما یاد داده است به کار می‌برید. مطمئن باشید او با انجام یک کار خوب شما احساس رضایت خواهد کرد. گاهی همین حس رضایت، هدیه برای روز مادر به حساب می‌آید.

کاری کنید که او احساس کند به او نیاز دارید

همانطور که مادر شما مسن‌تر می‌شود، ممکن است احساس کند که دیگر چیزی برای ارائه ندارد. البته، این درست نیست، اما همه آنها می‌خواهند که برای شما مورد نیاز باشند. مطمئن شوید که او می‌داند شما و خانواده تان هنوز به او نیاز دارید. او را وارد زندگی خود کنید و همیشه کاری کنید که او احساس خوش آمد گویی کند.

وفاداری

یکی از گرانبهاترین هدایایی که می‌توانید به عنوان هدیه روز مادر به مادرتان بدهید، وفاداری بی چون و چرای شماست. همانطور که می‌گویند خون غلیظ تر از آب است، هرگز فراموش نکنید که از کجا آمده اید.

گل

همه ما برای هدیه روز مادر و تولد او گل می‌فرستیم. اگر می‌خواهید او را واقعا خوشحال کنید و به او احساس خاص بودن بدهید، بدون دلیل به او گل بدهید. او را با یک ملاقات غافلگیر کنید، فقط برای اینکه به او بگویید “دوستش دارید و به او فکر می‌کردید” ممکن است عجیب به نظر برسد، اما او هیجان زده خواهد شد. همین چیزهای ساده در زندگی بیشترین معنی را دارند.

کادو روز مادر ارزان

هدایای ویژه روز مادر

کادو روز مادر چی بخرم؟ یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید. قطعا همه افراد به دنبال بهترین کادو برای روز مادر هستند. اما لزوما بهترین هدیه روز مادر یک کادو گران قیمت نیست. روز خاص مادرتان را به گونه ای برای او به یاد ماندنی کنید که فقط یک فرزند می‌تواند این کار را انجام دهد، زیرا او اولین بانویی است که وقتی چشمانمان را به این دنیای زیبا باز کردیم دیدیم! در ادامه با ایده‌های ما در رابطه با هدیه مناسب برای مادر همراه باشید تا بهترین روز را برای مادرتان به ارمغان بیاورید. شما می‌توانید از ایده زیورآلات مانند پابند زنانه مجلسی نیز برای قدردانی از مادر خود استفاده کنید و دیگر به فکر اینکه کادو روز مادر چی بخرم؟ نباشید.

کیک روز مادر

اگر مادرتان کیک‌های خوش طعم را دوست دارد، مطمئنا خرید یک کیک برای او در روز مادر یک هدیه فوق العاده خواهد بود. می‌توانید کیک‌های شکلاتی وسوسه انگیز، کیک‌های آناناسی، کیک‌های وانیلی و کیک‌هایی با طعم‌های مختلف دیگر را به عنوان هدیه برای مادر انتخاب و به او تقدیم کنید.

هدیه‌های شخصی سازی شده

هدایای شخصی شگفت انگیزی برای مادر وجود دارد که می‌توانید برای جشن‌های روز مادر خود انتخاب کنید. با مجموعه هدایای شخصی سازی شده مانند لیوان‌های شخصی سازی شده برای مادر، کوسن، قاب عکس، هدایای خانه و آشپزخانه و غیره، لبخند را به لبان مادرتان بیاورید. مطمئنا مادر شما آن‌ها را دوست خواهد داشت.

شیرینی و تنقلات

هدایای لذیذ بسیار لذت بخش هستند و بهترین هدیه را برای موقعیتی خاص مانند روز مادر می‌سازند. هدایای لذیذی مانند شکلات‌های دست ساز، شکلات‌های تلخ، شکلات‌های متنوع، شیرینی‌های هندی و غیره وجود دارد. بنابراین، اگر مادرتان عاشق شیرینی‌ها و تنقلات هندی است، شکلات و میوه‌های خشک را برای هدیه روز مادر بخرید تا عشق خود را به او ابراز کنید. همچنین می‌توانید انبه‌های خوشمزه و سبدهای هدیه میوه را برای این مناسبت خاص انتخاب کنید. حتی می‌توانید در کنار خرید یک گردنبند زیبا، آن را در جعبه‌ای پر از شکلات قرار دهید.

بلیط

می‌توانید بلیط تیم ورزشی، گروه موسیقی یا رویداد فرهنگی مورد علاقه مادرتان را بخرید و به او هدیه دهید. خرید بلیط برای تفریح مورد علاقه مادرتان، یک ایده برای هدیه روز مادر بوده که قطعا استقبال می‌کند.

جعبه جواهرات

می‌توانید به عنوان هدیه روز مادر یک جعبه جواهرات زیبا برا او بخرید تا جواهرتی مانند انگشتر و غیره خود را درون آن قرار دهد و مرتب کند. اگر تمایل دارید هدیه دست ساز برای روز مادر درست کنید و هدیه روز مادر را با دستان خودتان بسازید؛ می‌توانید از ایده‌های کادو تولد دست ساز کمک بگیرید. ساخت جعبه جواهرات یکی از بهترین ایده‌های هدیه روز مادر محسوب می‌شود.

هدیه دست ساز برای روز مادر

کتاب خاطره

همچنین با ایجاد یک کتاب خاطره و هدیه دادن آن به مادرتان در روز مادر، به او اجازه دهید برخی از خاطرات مادری مورد علاقه خود را دوباره زنده کند.

بسته بذر

همچنین می‌توانید به عنوان هدیه روز مادر بذر گیاهان را در یک بسته قرار دهید و به مادرتان هدیه دهید و بعدا از کاشت آنها با هم لذت ببرید.

هدایای آنلاین روز مادر

وقتی صحبت از هدیه دادن به میان می‌آید، باید همیشه سلیقه و ترجیح گیرنده را حفظ کرد. در فروشگاه زیورآلات نوا استایل همیشه هدایای متفکرانه ای برای عزیزان خود خواهید یافت که با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف آنها تنظیم شده است.

هدیه روز مادر برای مادران شاغل

مادران شاغل، زنان بسیار پرمشغله‌ای هستند. از این رو می‌توانید هدایایی را انتخاب کنید که زندگی آنها را آسان کند. برای مادران شاغل، می‌توانید بهترین هدیه روز مادر مانند درایوهای خودکار، کیف لپ‌تاپ، کیت‌های آرایش، عطر، لباس‌های رسمی، جواهرات مانند گوشواره زنانه طرح گل و موارد دیگر را ارائه دهید.

هدیه روز مادر برای خانه داران

مراقبت از خانه و بچه‌ها در 24 ساعت شبانه روز کاری خسته‌کننده است و ایده‌های عالی برای هدیه روز مادر برای مادران خانه‌دار وجود دارد. برای آنها هدایایی مانند انواع گردنبند زنانه، قاب عکس، لیوان، وسایل آشپزخانه بخرید تا به آنها بگویید که کارشان عالی است. همچنین می‌توانید برای نشاط بخشیدن به فضای زندگی آنها، اقلام دکور خانه را به عنوان هدیه روز مادر برای او سفارش دهید. وسایل شگفت‌انگیز مبلمان خانه مانند کوسن، ملحفه، روکش و موارد دیگر را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید وسایل نمایشی مانند عتیقه، آویزهای دیواری، ساعت و غیره را پیدا کنید و به او هدیه دهید.

بهترین هدایای روز مادر برای تازه مادران

مادر شدن یکی از بهترین حس‌ها برای هر زنی است. بنابراین، اگر عزیزی را می‌شناسید که به تازگی قدم به مسیر مادر شدن گذاشته است، با ارائه یک هدیه به او در روز مادر، او را خاص تر کنید. می‌توانید لباس و اسباب بازی برای کودکش به او هدیه دهید و لبخند را به لبانش بیاورید.با خرید دستبند زنانه جدید می‌توانید بابت مادر شدن از شخص مورد نظرتان قدردانی کنید.

هدایای روز مادر برای مادران شیک پوش

شاید خرید کادو مناسب روز مادر شیک پوش، کمی سخت به نظر برسد. اما نوا استایل این مشکل را برطرف کرده است. در روز مادر، زیبایی مادرتان را با خرید اینترنتی زیورآلات زنانه از نوا استایل چند برابر کنید. برای تقویت شخصیت او در این مناسبت خاص، جواهراتی مانند دستبند، کیف دستی و ساعت بخرید. همچنین می‌توانید کیت‌های آرایش، لباس‌ها و عطرهای شگفت انگیز به او هدیه دهید. نوا استایل هدایای چشمگیر مد و سبک زندگی را برای چهره‌های مختلف مادران شما در نظر می‌گیرد. پس با هدایای متفکرانه برای مادر در روز مادر این روز را به یاد ماندنی کنید.

سخن پایانی

بدون شک هیچ انسانی روی زمین این واقعیت را انکار نخواهد کرد که مادران نه تنها مجسمه ساز واقعی یک شخص هستند، بلکه یک جامعه و یک ملت را نیز می‌سازند. بنابراین اگر می‌خواهید در این روز مبارک از مادرتان تشکر کنید، حتماً به او احساس خاص بودن و یک کادو تولد خاص بدهید. شما می‌توانید هدایای مختلفی مانند گل‌های تازه روز مادر، کیک‌های روز مادر، جواهرات زیبای نوا استایل مانند پابند مجلسی زنانه، هدایای شخصی، هدایای دکور خانه و موارد دیگر را انتخاب کنید.

منبع

goodhousekeeping.com

سوالات متداول

از بین این 100 مدل هدیه روز مادر میشه چند تا از بهتریناشو بهم معرفی کنید؟

بهترین کادو برای روز مادر خیلی بستگی به توان مالی شما داره میشه یک ماشین باشه, میشه یک گوشی موبایل آیفون جدید باشه .

بهترین هدیه روز مادر چیست؟

لزوماً بهترین هدیه، چیزی نیست که گران قیمت باشد، نیاز یک نفر را مرتفع کند یا یک کالای مصرفی مانند لباس معمولی باشد که مطمئنیم به هر حال روزی آن را خواهد پوشید. بهترین کادو برای روز زن یا هر روز خاص دیگری کادویی است که کسی که آن را دریافت می‌کند از دیدنش شگفت زده شده و هرگز انتظار دریافت آن را نداشته باشد. پس به عنوان توصیه مهمی که شاید شما را از خرید چیزهای روتین و همیشگی برای روز زن منصرف کند، این نکته را مد نظر داشته باشید که بهترین کادو برای روز زن کادویی است که فارغ از قیمت و اندازه، مادر یا همسر شما را به شدت غافل گیر کند.

کادو روز مادر چی بخریم؟

اگر به فکر این این هستید که «برای روز مادر چی بخرم»، گزینه‌های فراوانی دارید. از لوازم خانه گرفته تا زیورآلات و جواهرآلات، حتی یادگاری‌های ساده که بیشتر جنبه معنوی دارند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *