آموزشی

بهترین لیست ایده کادو تولد مردانه

ایده کادو تولد مردانه

هدیه دادن و هدیه گرفتن سنت بسیار زیبایی است که باعث می‌شود آدم‌ها در کنج دلشان به یاد هم باشند و دغدغه شناخت بیشتری نسبت به عزیزانشان داشته باشند. ایده کادو تولد مردانه شاید کمی سخت‌تر به ذهن برسد. چرا که گستره آنچه آقایان نسبت به خانم‌ها احتیاج دارند، محدودتر است یا بهتر بگوییم که تنوع کمتری دارد.اما، به هر حال، اکسسوری مردانه متنوعی در بازار موجود است که یک ایده کادو تولد مردانه بسیار محبوب است. با کمک این نوع اکسسوری‌ها می‌توان هدیه مناسبی برای روز مرد، روز تولد، روز دانشجو یا روز پزشک و مهندس تهیه کرد.

ایده‌های مختلف برای خرید هدیه برای آقایان

هدیه برای آقایان

آقایان معمولا بروز نمی‌دهند که به چه چیزی علاقه دارند یا چه چیزی را در آن برهه از زندگی بیشتر احتیاج دارند. به همین دلیل، ایده کادوی تولد برای آقایان در عین سادگی کمی دشوار به نظر می‌رسد.

درحالی‌که، خرید کادو تولد برای خانمها دغدغه کمتری دارد. معمولا، محدوده انتخاب هدیه برای خانم‌ها بسیار بیشتر از آقایان است. همین موضوع دست شما را باز می‌گذارد تا با خیال راحت هدیه‌ای مناسب و خوب تهیه کنید. برای آشنایی با انواع ایده کادو تولد مردانه با ادامه این مقاله همراه باشید.

هدیه تولد دست ساز

یکی از بکرترین هدیه‌ها و یک ایده کادو تولد مردانه ویژه، تهیه کادو تولد دست ساز است. هنر دست محصولی بسیار منحصربه‌فرد است و حس ناب از احساس سازنده حین ساختن آن و زحماتش و اثر دست او را در دل خود حمل می‌کند. شاید به همین دلیل است که بسیار ارزشمند است.

اما، در بین محصولات دست ساز، زیورآلات دست ساز مانند دستبندهای مهره‌ای یا کاف‌ها بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا روز مرد است.چرا که هم زینت بخش دست‌ها است. هم اینکه قیمت مناسبی دارد و تقریبا گروه بیشتری از افراد می‌توانند این هدیه را تهیه کنند. ایده کادو تولد مردانه با تهیه و ساخت یک هدیه بیشتر به دل فرد مقابل می‌نشیند و او این موضوع را گوشزد می‌کند که چه قدر برای شما عزیز و دوست داشتنی است.

کادو تولد دست ساز از شمع و اکسسوری گرفته تا صنایع دستی مانند خوشنویسی و تذهیب همگی هدایایی نفیس و ارزنده هستند و یک ایده کادو تولد مرد خوش ذوق و خوش سلیقه است که می‌تواند آن‌ها را بسیار خوشحال و شگفت زده کند.

هدایای مرتبط با ماه تولد

خرید هدیه دلیل خاصی نمی‌خواهد. هر روزی که احساس کنید که دلتان می‌خواهد برادر، پدر، همسر، دوست مورد نظرتان را خوشحال کنید، می‌توانید هدیه مناسبی برای آن‌ها بخرید. اما، در رابطه با تولد موضوع کمی متفاوت است. ایده کادو تولد باید بکر باشد. 

چرا که، روز تولد برای بعضی از افراد روز بسیار خاصی محسوب می‌شود که دلشان می‌خواهد هدیه خاصی دریافت کنند. هدیه‌ای که متفاوت و به یاد ماندنی باشد. ست ماه تولد ایده کادو تولد مردانه دیگری است که بسیار خاص است و مجموعه‌ای از چند چیز مختلف می‌تواند باشد. ایده کادو تولد مردانه را با بررسی دقیق علایق طرف مقابل تا حدودی کشف کنید.

پکیج ماه تولد با توجه به سلیقه شما و سلیقه فرد مورد نظر می‌تواند شامل وسایل مختلفی باشد. بعضی از پکیج‌ها شامل شمع، شکلات، اکسسوری مانند گردنبند ماه تولد است. در حالی‎که، بعضی دیگر شامل سنگ ماه تولد فرد به همراه دستبند یا کراوات و شکلات است. در حالت کلی، انتخاب محتویات این ست با توجه به علایق فرد مقابل تعیین می‌شود.این روزها در کنار گردنبند ماه تولد، دستبندهای مخصوصی نیز برای تولد هر فرد به بازار ارائه شده است که می‌توانید آن را برای برادر یا همسرتان تهیه کنید.

تهیه هدیه لوکس

ایده کادو تولد مردانه

برای افرادی که به هدیه‌هایی چون گجت‌های الکترونیکی یا کتاب‌های پر فروش با نسخه اصل علاقه دارند، خرید هدیه دیگر از حالت عادی معمولی خارج شده و به یک هدیه لوکس تبدیل می‌شود. ایده کادو تولد مردانه لاکچری از اینجا شروع می‌شود و ممکن است در نهایت به خرید دستبند کارتیر لوکس ختم شود.

تهیه عطرهای گران قیمت و لوکس، خرید اکسسوری‌ هایی چون ساعت‌های لوکس از برندهای معروف همگی در دسته هدایای خاص و لوکس قرار می‌گیرند. این هدایا یک ایده کادو تولد مردانه خاص محسوب می‌شوند و باری افرادی که به تجمل بیشتری علاقه دارند مناسب است. خرید گردنبند کارتیر مردانه یکی دیگر از گزینه‌هایی است که به دلیل طرح و خوش ساخت بودن این محصول می‌توانید از آن به عنوان ایده کادو تولد مردانه لوکس استفاده کنید.

قبل از خرید می‌توانید یک لیست هدیه برای آقایان تهیه کنید. این لیست می‌تواند شامل هدایای شخصی سازی شده مانند فنجانی که اسم آن‌ها روی آن درج شده است باشد. یا به‌طور مثال، تی شرتی از برند محبوب آن‌ها به همراه نامشان یا امضای بازیگر یا فوتبالیست مورد علاقه آن‌ها یا دستبند چرم مردانه مورد علاقه آن‌ها باشد.

این شخصی سازی ایده کادو تولد مردانه منحصربه‌فردی است که باعث می‌شود حس بیشتر و بهتری بین شما و فرد مقابل ایجاد شود. چرا که همراه با کادو، حس خاص بودن و توجه ویژه‌ای را به او هدیه می‌دهید.

خرید هدیه خاص

شما می توانید ایده کادو تولد مردانه خاص را با توجه به ویژگی‌های فردی شخص مورد نظر الگو برداری کنید. بعضی از آقایان به اکسسوری مانند گردنبند مردانه یا دستبند و دکمه سر دست علاقه دارند. بعضی دیگر کتاب یا گجت‌های الکترونیکی را ترجیح می‌دهند. بعضی هم هدیه‌های آنتیک را بیشتر می‌پسندند.

سورپرایز کردن این دسته از آقایان که به هدیه‌های آنتیک و اکسسوری علاقه دارند، با خرید اکسسوری مردانه زیبا و خاص مانند گردنبند مردانه با آویز خاص بسیار راحت‌تر است. چرا که، تنوع اکسسوری‌های مردانه بسیار بیشتر از تنوع در پوشاک است.

در عین حال، سایزبندی اکسسوری مثل گردنبند یا دستبند مردانه را به راحتی با یک آزمایش ساده می‌توانید کشف کنید. در عین حال رنگبندی بسیار دقیق و خاصی لازم ندارد و با نگاهی کلی به کمد لباس او می‌توانید اکسسوری مورد نظر را تهیه کنید. یا به‌طور مثال، برای خرید کتاب لازم نیست به این موضوع اشراف داشته باشید که طرف مقابل شما دقیقا به چه موضوعی علاقه دارد. یعنی می‌توانید حوالی موضوع مورد علاقه‌اش کتاب مناسبی را برای او تهیه کنید. یا حتی، در رابطه با گجت‌ها هم همین‌طور! 

برای گرفتن ایده کادو تولد مردانه و خرید اکسسوری می‌توانید به فروشگاه زیورآلات نوا استایل مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی، محصولاتی متنوع و با کیفیت برای خانم‌ها و آقایان ارائه می‌دهد.

خرید هدیه با قیمت مناسب

اهمیت هدیه به قیمت آن نیست. بلکه، به ماهیت هدیه دادن است که نشان می‌دهد شما وقت و عشق و علاقه خود را برای خوشحال کردن فرد دیگری صرف کردید. ایده کادو تولد مردانه ارزان با توجه به شرایط اقتصادی جامعه می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

در بین انواع اکسسوری‌ها، محصولات استیل مانند گردنبند استیل قیمت مناسب‌تری نسبت به هم‌نوع طلا و نقره خود دارد. یا به‌طور مثال، تهیه پوشاک با قیمت مناسب می‌تواند گزینه دیگری باشد.ایده کادو تولد برای مردانه و زنانه با قیمت مناسب و کیفیت بالا را می‌توانید در وب‌سایت نوا استایل جستجو کنید.

ایده هدیه تولد پسرانه

محدوده سنی بین 12 تا 20 سال، محدوده بین نوجوانی و ورود به دوران بلوغ و جوانی است. در این سن سلیقه‌ها در حال تغییر هستند و اکثر پسرهای نوجوان و جوان در حال تجربه و شناخت بیشتر خود، اطرافشان و ارتباط بین این دو هستند.

به همین دلیل، انتخاب هدیه مناسب کار حساس و دشواری است. داشتن ایده کادو تولد پسرانه نسبت به نوع مردانه ظرافت و حساسیت بیشتری احتیاج دارد. هدیه‌ای باید انتخاب شود که حوصله سر بر نباشد و بتواند توجه او را به خود جلب کند. کاربردی باشد تا بتواند کار راه انداز باشد. در این سن انسان در جستجوی معنا و  یافتن درون خود است که بهتر است، هدایا همین مضمون را داشته باشند. به خودشناسی او کمک کنند.

در این شرایط، می‌توانید متناسب با تکنولوژی روز دنیا اطلاعات لازم را کسب کنید و متناسب با آن خرید کنید. البته، انتخاب اکسسوری مناسب مثل دستبند با آویزهای مختلف می‌تواند هدیه بسیار مناسبی باشد.

ایده هدیه تولد مردانه مرتبط با تکنولوژی

کادو تولد

خرید هدیه به خودی خود کاری دشوار است. حال تصور کنید که قرار است ایده کادو تولد مردان را در ذهن بپرورانید و برای مرد زندگیتان هدیه‌ای مناسب تهیه کنید.
یکی از ابزارهای بسیار کاربردی که می‌توانید از آن به عنوان یک هدیه مناسب استفاده کنید، استند بی‌سیم سه کاره است. این استندها برای شارژ گوشی آیفون، ساعت Apple Watch و ایرپاد مناسب است. یا می‌توانید ابزاری مرتبط با اصلاح صورت مانند ریش‌تراش‌های وایرلس را برای آن‌ها تهیه کنید.

خرید هدیه تولد مینیمال مردانه

هدایای مینیمال زیبایی خاصی به استایل هر فرد می دهند. یه عنوان نمونه می توان به پوشت یا دستمال جیب، دستمال گردن، پاپیون یا کراوات اشاره کرد. این هدایا نظم، دیسیپلین و لاکچری بودن را به استایل ساده و رسمی شما اضافه می‌کند. در عین حال باعث می شود، فردی که دوستش دارید این بار کمی متفاوت تر در جمع های دوستانه و رسمی حضور پیدا کند.

جمع‌بندی

میدانیم که خرید هدیه برای آقایان کمی چالش برانگیز است. چرا که، بعضی دوست دارند هدیه‌ای را دریافت کنند که کاربردی باشد تا اینکه حالتی تزئینی و غیر کاربردی داشته باشد. بعضی دیگر بیشتر به تکنولوژی و مدل‌های به‌روز هدفون، گوشی، کنسول‌های بازی و مانند آن علاقه دارند. برخی دیگر به ورزش‌ و طبیعت گردی علاقه دارند و تمایل دارند هدایای در این زمینه دریافت کنند.

ایده کادو تولد مردانه برای آقایان را با توجه به نکات گفته شده در قسمت بالا می‌توان اینگونه تقسیم‌بندی کرد. سلیقه فرد مقابل را در نظر بگیرید. مهم این است که شما محبت خود را در قالب خرید کادو در روزی خاص چون روز تولد نشان دهید. هدیه‌ای تهیه کنید که هم کاربردی باشد و هم در عین حال مانند اکسسوری‌ها زیبا باشد.

این نکته را نیز فراموش نکنی که فرقی ندارد که برای چه کسی قرار است خرید کنید، پدر، برادر، نامزد، دوست یا همسرتان، یا اصلا روز مرد است یا روز تولد یا هدیه فارغ‌التحصیلی است. مهم این است که به آن‌ها نشان دهید که به فکر آن‌ها بوده‌اید و برای خوشحال کردن آن‌ها گام بزرگی برداشتید و توانستید بر چالش انتخاب هدیه مناسب پیروز شوید.

سوالات متداول

1.ایده کادو تولد مردانه شامل چه مواردی می ‌تواند باشد؟

انتخاب کادو تولد مردانه خاص که کاربردی و مناسب باشد، کاری پر از دغدغه است. اما، بهترین گام در انتخاب هدیه این است که اشراف خوبی به شخصیت و علایق فرد مقابل داشته باشید. اما، در این میان می ‌توان گفت انتخاب یک دستبند مردانه چرم به همراه ترکیبی از استیل یا نقره گزینه بسیار شیک و خاصی است که می ‌توانید از فروشگاه اینترنتی نوا استایل آن را تهیه کنید.

2.برای کادو تولد مردانه لاکچری چه هدیه ‌ای مناسب است؟

معمولا انتخاب زیورآلات یکی از گزینه‌ های انتخابی مورد پسند است. اما، از آنجایی که آقایان به کنسول‌های بازی و ابزار و ادوات هوشمند علاقه نشان می ‌دهند، این گزینه یعنی گجت ‌های الکترونیکی هم می ‌تواند انتخاب خوبی باشد.

3.کادو تولد ارزان شامل چه هدیه‌ هایی است؟

اگر به دنبال کادو تولد برای مرد مورد علاقه خود هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم شیک باشد. پیشنهاد می‌شود زیورآلات استیل را امتحان کنید. شاید فکر می‌کنید که زیورآلات قیمت بالایی دارند، می ‌توان گفت که قیمت بالا درباره محصولات استیل صدق نمی کنید. می توانید یک دستبند استیل مردانه یا گردنبند استیل مردانه که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد را تهیه کنید و آن را هدیه دهید.

4.چه هدیه ای مناسب آقایان ورزشکار است؟

یکی از بخش هایی که هدایای بسیار زیاد و متنوع چه در تعداد و چه در میزان قیمت برای آن وجود دارد، خرید هدیه برای ورزشکاران است. اگر به تناسب اندام علاقه دارد و دوست دارید هدیه گران قیمتی برای او تهیه کنید، می‌توانید برای تمرین‌های روزانه اش وزنه‌، هالتر، یا دستگاه‌های قابل حمل و کاربردی دیگر ایده بگیرید. ایده دیگر، خرید ست لباس ورزشی، کفش یا مواردی از این دست است.   

5.چه هدیه ای برای آقایان متفکر و درون گرا مناسب است؟

اولین چیزی که به ذهن می‌ رسد، کتاب است. اما، افراد متفکر و درون گرا به هدایای ممکن است علاقه داشته باشند که اندیشه آن ‌ها را مورد هدف قرار دهد. پس می‌ توانید از لوازم‌التحریر شیک مانند روان نویس‌ های برند ایده بگیرید. یا می‌توانید گجت الکترونیکی کاربردی را برای او تهیه کنید. البته، همیشه نباید به دنبال چیزی عجیبی بود. گاهی یک قطعه از یک زیورآلات شیک هم می‌تواند باعث شادی آن‌ ها شود.

 

منبع:

www.townandcountrymag.com

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *