آموزشی

مدل‌های انگشتر کارتیه

انواع-انگشتر-کارتیه

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که استفاده از اکسسوری و زیورآلات بسیار ترند شده و تقریبا در تمامی استایل‌‎ها می‌توان ردی از آن‌ها را شاهد بود. یکی از ترندترین این اکسسوری‌ها و زیورآلات انگشتر کارتیه است. پس خیلی دور از انتظار نیست که طراحان برای ساخت آن به سراغ انواع فلزات نظیر طلا، نقره و استیل بروند.

ما در مقالات دستبند نقره و خواصی که برای بدن دارد و قیمت نقره، به فلز دوست داشتنی نقره و نقش و اهمیت آن در ساخت اکسسوری به طور کامل پرداخته‌ایم و یک کالکشن جذاب نقره در صفحه‌ی گردنبند نقره برای شما ایجاد کرده‌ایم. حال اما قصد داریم تا شما را با یکی دیگر از محبوب‌‎ترین این فلزات، یعنی استیل آشنا کنیم. مهم‎‌ترین مزیت استیل که همواره زبان زد خاص و عام بوده، ضد حساسیت و رنگ ثابت بودن آن است. به راستی چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که با قیمت بسیار معقول، اکسسوری مورد علاقه خود را استفاده کنید که مقاومت و ماندگاری آن همچون طلا و یا نقره است؟ جالب اینجاست که شما در هر شرایط آب و هوایی و حتی تعریق نیز می‌توانید از آن بهرمند شوید و هیچ تغییری را در رنگ و ظاهرش مشاهده نکنید.

اگر ترغیب شده اید که به سراغ خرید انگشتر کارتیه، گردنبند و یا دستبند استیل کارتیه بروید؛ توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. ما می‎‌خواهیم نکاتی را در خصوص نحوه هماهنگ کردن این زیورآلات با استایل با شما در میان بگذاریم که قطعا کمتر کسی به آن‌ها آگاه است.

انواع طرح‌های انگشتر کارتیه

هر روزه مدل‎‌های مختلفی از اکسسوری همراه با طراحی متنوع در دنیای مد معرفی می‎‌شود. بعضی از آن‌ها فقط برای چند فصل و برخی برای مدت کوتاهی روی مد هستند و سپس تاریخ انقضاء آن‌ها سر می‎‌رسد. اما در این میان طرح‌هایی وجود دارند که همیشه و در تمامی فصول ترند و مد هستند، با هر نوع سبک و استایلی می‌‎شود از آن‌ها استفاده کرد و وجودشان در جعبه جواهرات هر خانواده ای از اوجب واجبات است.

فرقی نمی‎‌کند خانم هستید یا آقا! کارتیه یکی از مدل‎هایی‌ست که نمی‌‎توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. این طرح از اکسسوری هم برای خانم‎ها و هم آقایان مناسب است و همیشه و در تمامی فصول سال در دنیای مد حرفی برای گفتن دارد. مدل‎های زنجیر گونه ای که در ابعاد، اندازه‎، رنگ‌ و مدل‌های مختلفی مانند: گردنبند، دستبند و انگشتر طراحی و تولید شده است. که در این میان انگشتر کارتیه طرفداران بیشماری دارد و در دو رنگ طلایی و نقره‌‎ای، شما می‎‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. در ادامه به انواع آن از نظر ضخامت و مدل‌‎های مختلف می‌پردازیم.

انگشتری با آویزهای متنوع

همانطور که می‌دانید، شکل این انگشترها به صورت زنجیرهای متصل به هم است و ضخامت این زنجیرها می‌‎تواند متغیر باشد. ظریف‎‌ترین نوع این زنجیرها از دو میلی متر شروع می‎‌شود، تا یک سانتی متر. امروزه طراحان با خلاقیتی که به‎ خرج داده‎‌اند، به انگشتر کارتیه آویزهای مختلف و متنوعی اضافه کرده‌اند. این آویزها در سایزها و در انواع اشکال مختلف برای همه سلیقه‌ها طراحی شده است.

طراحان خوش ذوق و هنرمند در نوا گالری، با طراحی آویزهای متنوع، زیبایی بصری این انگشتر را چندین برابر کرده‌اند. آویزهایی با اشکال بال، برف، گیتار، بی‌نهایت و … در گالری ما موجود است که حتما توصیه می‎‌کنیم به آن‌ها سری بزنید. برای مثال، انگشتر کارتیه با آویز گیتار مناسب افرادی‎ست که به آلات موسیقی به ‎خصوص گیتار علاقه‌مند هستند و چه بسا هدیه دادن این انگشتر به عاشقان موسیقی می‎‌تواند یک گزینه مناسب باشد. یکی دیگر از این طراحی‎‌های متنوع در نوا گالری، می‌توان به انگشتر کارتیه بندی اشاره کرد. در طراحی این انگشتر، از دو انگشتر استفاده شده که یکی به صورت نیم‌بند و دیگر انگشتر معمولی‎ست که توسط یک زنجیر کوچک به هم متصل هستند. این انگشتر بسیار شیک و منحصر به ‎فرد می‌‎باشد و اگر شما هم جز طرفداران انگشترهای نیم‌بند هستید، بی شک شیفته این طرح می‎‌شوید و حتما برای خرید آن اقدام می‏‌کنید.

نحوه ست کردن در استایل

در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی، داشتن یک استایل زیبا و مد روز می‌‎تواند به شما بسیار کمک کند. رعایت کردن قوانین اولیه مد امروزه به یک اصل بدل شده. در مقاله تاثیر اکسسوری در استایل به شما درباره چگونگی درست ست کردن توضیح دادیم. حال در این مقاله نیز سعی داریم تا نیم نگاهی به ست کردن اکسسوری و استایل داشته باشیم.

توجه به سبک لباس

شاید شما هم جز علاقمندان به پوشیدن اکسسوری باشید، اما در انتخاب آن‌ها و استایل کردنشان با لباس کمی دچار سردرگمی شوید. در ابتدا باید به این نکته که نوع لباس شما رسمی و یا غیر رسمی است توجه داشته باشید و بعد اقدام به انتخاب اکسسوری کنید. هیچوقت در استفاده از اکسسوری زیاده روی نکنید و از پوشیدن چندین آیتم بزرگ در کنار هم دوری کنید. این کار نه تنها استایل شما را جذاب نمی‎‌کند، بلکه باعث نامناسب دیده شدن استایل شما می‎‌شود. از زیورآلات مناسب با استایلتان استفاده کنید. اگر فردی هستید که بیشتر به صورت رسمی لباس می‎‌پوشید، سعی کنید تا از اکسسوری‌های مزین شده با نگین و مروارید استفاده کنید.

استایل با کارتیه

برخی از اکسسوری‌‎ها هستند که شما می‎‌توانید از آن‌ها هم در استایل رسمی و هم غیر رسمی استفاده کنید. یکی از آن‌ها، زیورآلات مدل کارتیه است. اگر در انتخاب اکسسوری و ست کردن آن‌ها با استایل خود دچار شک و شبهه هستید، ما به شما پیشنهاد می‎‌کنیم تا از مدل‌‎های دستبند، گردنبند و انگشتر کارتیه استفاده کنید. یکی از مزیت‏‌هایی بی‌نظیر مدل‎‌های کارتیه، ست کردن راحت آن با تمامی استایل‎‌هاست. شما هم در استایل روزانه و هم در مراسمات خاص مانند: تولد، عروسی و … می‎توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید و از اینکه شما یک استایل شیک، زیبا و جذاب خلق کردید هیچ شکی نداشته باشید. به ما اعتماد کنید و انگشتر کارتیه را همیشه جزئی از استایل خود بدانید.

طراحی ساده و در عین حال مد روز این اکسسوری، این امکان را برای شما فراهم کرده تا در تمامی موقعیت‌‎ها بتوانید از آن‌ها با خیال آسوده استفاده کنید. ما در نوا گالری انگشتر کارتیه استیل را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی برای شما علاقمندان طراحی و تولید کرده‌ایم. حتی شما می‎‌توانید آن را به عنوان یک هدیه زیبا و وزین به کسانی که دوستشان دارید تقدیم کنید. به شما پیشنهاد می‎‌کنیم تا حتما نگاهی به محصولات بی‌نظیر نوا گالری داشته باشید و با ما یک خرید به‎ یاد ماندنی را تجربه کنید.

لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *